Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Playoffs 05/06

Discussie gestart

MiamiHeat

Goedemorgen..............kom net met een fijn gevoel uit bed..................ik mag mijzelf NFL GURU 2006 noemen 2006-04 2006-04

Wat een game zeg.....1e Q dacht ik echt dat de PS overlopen zouden worden..............maar ze konden het gewoon niet afmaken. Ben nog wel steeds van mening dat ze bestolen zijn van hun eigen TD en bij de 1e TD van PS. Deze laatste was echt "to close too call".

Wat een rare gast is die QB van PS maar ook rare gasten kunnen winnen. Wel terecht dat Ward tot MVP is uitgeroepen..............daar kan die gast van de Seahawks (ben zijn naam ff kwijt) nog wat van leren. 3 keer een bal niet gevangen............wat zal die ziek zijn. Evenals hun kicker.......

Al met al PS de verdiende winnaar. Als het Seattle lukt om deze groep bij elkaar te houden verwacht ik ze volgend seizoen weer ver komen.............

Mochten jullie nog verder advies willen hebben dan weten jullie mij te vinden............. 2006-04

Cheerzzzzzzzzzz,

The Grove  = NFL GURU 2006

#241 - 06-02-2006, 13:09 uur

B-man


Mochten jullie nog verder advies willen hebben dan weten jullie mij te vinden............. 2006-04

Cheerzzzzzzzzzz,

The Grove  = NFL GURU 2006



Oh dear God!!!
#242 - 06-02-2006, 13:13 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man


Wel terecht dat Ward tot MVP is uitgeroepen..............daar kan die gast van de Seahawks (ben zijn naam ff kwijt) nog wat van leren. 3 keer een bal niet gevangen............wat zal die ziek zijn. Evenals hun kicker.......

The Grove  = NFL GURU 2006



Ward idd de verdiende MVP. Je bedoelde Jerramy Stevens die idd niet lekker in zijn vel zat mara dat hebben ze ook een beetje aan zichzelf te danken gehad door die kleine rel te beginnen met opmerkingen als "Bettis gaat niet met de Superbowl uit zijn geboortestad weg". Als de hele pers daar bovenop duikt dan kan dat voor zo'n jonge gast teveel worden. Brown had er ook wel eentje meer in mogen kicken maar ze hadden de bal ook wel iets beter kunnen neerleggen vind ik, zeker op dit niveau!

B-man
#243 - 06-02-2006, 13:19 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme


Mochten jullie nog verder advies willen hebben dan weten jullie mij te vinden............. 2006-04

Cheerzzzzzzzzzz,

The Grove  = NFL GURU 2006



Oh dear God!!!

pfff  ;D ;D
#244 - 06-02-2006, 15:17 uur

MiamiHeat


Mochten jullie nog verder advies willen hebben dan weten jullie mij te vinden............. 2006-04

Cheerzzzzzzzzzz,

The Grove  = NFL GURU 2006



Oh dear God!!!

pfff  ;D ;D

Jaja...........ik loop vandaag even naast mijn schoenen en terecht ............kijk maar naar de einduitslag!!!!
#245 - 06-02-2006, 15:25 uur

B-man


Mochten jullie nog verder advies willen hebben dan weten jullie mij te vinden............. 2006-04

Cheerzzzzzzzzzz,

The Grove  = NFL GURU 2006



Oh dear God!!!

pfff  ;D ;D

Jaja...........ik loop vandaag even naast mijn schoenen en terecht ............kijk maar naar de einduitslag!!!!

Wij hadden waarschijnlijk hetzelfde gedaan.  ;)

B-man
#246 - 06-02-2006, 16:31 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

ach we weten zelf ook wel wie de werkelijke GURU is hier ..moi  :P
#247 - 06-02-2006, 16:50 uur

PetraVS

Gefeliciteerd, the Grove!!!   :'( :'( Mijn zeearendjes hebben verloren.  Maar we hadden desondanks een prima party!  2006-01
#248 - 06-02-2006, 17:05 uur

Hans B

The Grove wint minimaal en mag zich "NFL Guru" noemen tot het nieuwe seizoen weer begint, congratulations.

1. 40 punten = The Grove (goed dat je nog een aanpassing deed voor aanvang)
2. 35 punten = B-man en PetraVS
3. 25 punten = Wop, Chicago, Hans B, Gian, en Heivalido

B-man


Hallo fans,
aangezien ik het weekend werken moest en vandaag vrij was, heb ik de wedstrijd op de video gezet. Het spektakel duurde ruim 4 uur en gelukkig kon dat net allemaal op de band. Ik had nog 2 minuutjes over, geen tijd meer voor prijsuitreiking etc.., maar sinds 15 minuten (1700) heb ik alles gezien en weet ik dus dat de Steelers gewonnen hebben, helaas voor mijn voorspelling.
Toch raar dat men niet heeft gereageerd op de 1e afgekeurde touchdown van Seattle. De eerste van Pittsburg vond ik ook maar zo zo, maar daarmee kantelde de hele wedstrijd wel. Maar goed er zijn wel meer scheidsrechters die het niet zo scherp zien (Sparta-NAC) en dat ook nog niet beschikken over een instant replay.
Al met al ben ik er toch trots op dat ik gedeeld 3e ben geworden, een goede motivatie om het volgend jaar beter te doen.
PS.Krijgen we voor de NBA ook een Playoff Poll ??

groeten, Hans B.
#249 - 06-02-2006, 17:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Gian

Congratulations The Grove. ( a.k.a. NFL GURU 2006)

Ik ben net terug gekomen van m'n welverdiende wintersport (al zeg im 't zelf).
Heb zojuist de Superbowl gekeken, toch handig vrienden die dit even voor je opnemen :)

Vond het wel een fijne pot om te kijken, maar had het idee dat er vorig jaar meer actie
zat in de Superbowl.

#250 - 12-02-2006, 23:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15