Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Playoffs 05/06

Discussie gestart

B-man

Hallo,
als sportfanaat en zeker van Amerikaanse sporten zoals baseball, basketball en football doe ik hierbij ook een duit in het zakje. Jammer dat de NL-tv geen uitgebreide beelden meer laat zien van de grote Amerikaanse sporten, dat maakt toch dat je interesse terugloopt. Mijn ingevingen zijn dan ook helemaal niet op kennis gestoeld.
Washington - Tampa Bay     winst Tampa Bay       (I love Florida)
Jacksonville - New England   winst Jacksonville       (zie Tampa Bay)
North Carolina - New York    winst North Carolina   (snoer NY nu eindelijk eens z'n grote mond)
Pittsburg - Cincinnati           winst Cincinnati          (onze aankomst luchthaven de laatste 3 jaar)
volgende ronde :
Chicago - Tampa Bay          winst Tampa Bay        (zitten in de winningmood)
Indianapolis - Jacksonville     winst Indianapolis       (met al die PK's onder de motorkap)
Seattle - North Carolina       winst Seattle             (1e ronde voor de divisiekampioen, een makkie)
Denver - Cincinnati             winst Denver             (Cincinnati komt lucht te kort op 1500 meter)
volgende ronde :
Tampa Bay - Indianapolis     winst Indianapolis       (de sterkste uit de competitie)
Seattle - Denver                winst Seattle             (zie Indianapolis)
volgende ronde :
Indianapolis - Seattle          winst Seattle             

Hans B.

Hans B, ik zie dat je de smaak al goed te pakken hebt maar de voorspellingen gaan per ronde dus je hoeft nu alleen de wedstrijden van dit weekend te voorspellen. Bij de volgende ronde is het weer zo dat iedereen opnieuw mag voorspellen, dit om het een beetje leuk te houden zodra iemand in de eerste ronde al alles fout heeft. LET OP, de uitslagen kunnen extra punten opleveren mits je ze correct voorspeld natuurlijk (zie spelregels ietsje terug in deze topic) geef dus ook de uitslagen van de wedstrijden door. De puntenverdelingen staan in de spelregels.

Zorg er dus voor dat je de uitslagen (dus jouw voorspellingen) VOOR morgen 22:30 (aanvang eerste wedstrijd) hebt doorgegeven andets kun je daar geen punten meer mee behalen.

Er is ook een bonusvraag die VOOR as zaterdag 22:30 dient te worden beantwoord. De bonusvraag luidt: geef de 2 finalisten (dus de 2 teams die 5 feb. voor de Superbowl zullen strijden)

B-man.
#46 - 06-01-2006, 16:47 uur
« Laatst bewerkt op: 06-01-2006, 16:51 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Hey B-man & Chicago,

Ik zou best mee willen doen met de poule, maar 9 van de 10 x is het bij mij ehct een drama,
dus volgens mij kan ik er beter niet aan mee doen. haha.
Stel nou dat ik echt mega beginnersgeluk heb, das voor jullie echte jocks toch nie grappig ... LOL.

Ik denk dat ik 't maar egwoon bij de Bonusvraag houd  8)

Gewoon meedoen Gian (en anderen), hoe meer zielen...

Ten eerste maakt het ons niets uit of je alles gokt of niet, het gaat tenslotte om de spanning (je hoeft roulette ook niet te snappen maar op "zwart"of "rood"inzetten is ook al spannend zat). Ten tweede, wij gaan misschien juist overanalyseren en teveel af op wat denken dat juist zou moeten zijn, we kunnen er voor hetzelfde geld keihard naast zitten. Kijk alleen al eens naar de verschikkende voorspellingen onderling (Chicago en The Grove hebben in de eerste ronde niet een keer dezelfde winnaar gekozen).

Vul maar wat in en ik zie ze wel verschijnen!

B-man
#47 - 06-01-2006, 16:56 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

PetraVS

Vooruit dan maar, hoewel ik gewoon helemaal hoop, dat Washington gaat winnen en de rest me niet veel uitmaakt ;):

Washington at Tampa   28 - 25 (Go Redskins!!!)

Jacksonville at New England  10 - 24

Carolina at NY Giants       17 - 28

Pittsburgh at Cincinnati      24 - 21
#48 - 06-01-2006, 18:24 uur

usaxtreme

Kijk alleen al eens naar de verschikkende voorspellingen onderling (Chicago en The Grove hebben in de eerste ronde niet een keer dezelfde winnaar gekozen).

ach ja maar dat is omdat the grove er geen verstand van heeft  ;D    :D

#49 - 06-01-2006, 18:40 uur

Gian

Vooruit dan maar ... wie niet waagt wie niet wint ;)

Washington vs. Tampa   28 - 17

Jacksonville vs. New England  17 - 28

Carolina vs. NY Giants       28 - 24

Pittsburgh vs. Cincinnati      21 - 24

#50 - 06-01-2006, 21:50 uur

MiamiHeat

Hier zijn mijn twee teams:

NEW ENGLAND en outsider Seattle
#51 - 07-01-2006, 13:08 uur

B-man

Hier zijn mijn twee teams:

NEW ENGLAND en outsider Seattle

Interessante keuze!

B-man
#52 - 07-01-2006, 14:37 uur

B-man

Vooruit dan maar, hoewel ik gewoon helemaal hoop, dat Washington gaat winnen en de rest me niet veel uitmaakt ;):

Washington at Tampa   28 - 25 (Go Redskins!!!)

Jacksonville at New England  10 - 24

Carolina at NY Giants       17 - 28

Pittsburgh at Cincinnati      24 - 21

PetraVS, doe je ook mee aan de bonusvraag (noem de 2 finalisten)? Ik neem aan dat ik de Redskins mag invullen en welk ander team?

B-man
#53 - 07-01-2006, 14:46 uur

PetraVS

Na de Redskins gaat mijn voorkeur naar de Seahawks, maar die combinatie kan al niet meer, want die spelen volgende week tegen elkaar als de Redskins deze week winnen.
Hm, of de Redskins het naar de Superbowl gaan halen betwijfel ik eigenlijk, zo realistisch ben ik nog wel ;).  Ik hou het op de Seahawks tegen de Broncos voor de Superbowl.
#54 - 07-01-2006, 16:07 uur

B-man

Na de Redskins gaat mijn voorkeur naar de Seahawks, maar die combinatie kan al niet meer, want die spelen volgende week tegen elkaar als de Redskins deze week winnen.
Hm, of de Redskins het naar de Superbowl gaan halen betwijfel ik eigenlijk, zo realistisch ben ik nog wel ;).  Ik hou het op de Seahawks tegen de Broncos voor de Superbowl.

Genoteerd

B-man
#55 - 07-01-2006, 17:18 uur

B-man

Laatste kans om mee te doen met de NFL Playoff Poule!!! Kick off vanavond 22:30 tot die tijd kun je je nog inschrijven (of je scores veranderen)

B-man
#56 - 07-01-2006, 18:24 uur

Wop

Ok ik doe ook mee!

Helemaal blind want ik heb er de balle verstand van  ;D

Misschien is dat ook wel het beste  ;)

Washington at Tampa   22 - 28

Jacksonville at New England  8 - 19

Carolina at NY Giants       17 - 21

Pittsburgh at Cincinnati      26 - 20

Bonusvraag: NY Giants  & Tampa  ( wilde gok :) )
#57 - 07-01-2006, 19:12 uur

B-man

Das idd een wilde gok, Tampa?!?! 2006-10 Respect als je hem goed hebt!

B-man
#58 - 07-01-2006, 19:57 uur

B-man

Ok ik doe ook mee!

Helemaal blind want ik heb er de balle verstand van  ;D

Misschien is dat ook wel het beste  ;)

Washington at Tampa   22 - 28

Jacksonville at New England  8 - 19

Carolina at NY Giants       17 - 21

Pittsburgh at Cincinnati      26 - 20

Mag ik je er op wijzen dat bij jouw voorspelling voor Jacksonville vs New England, de score niet mogelijk is. Het is niet mogelijk om 8 te halen.

B-man
#59 - 07-01-2006, 20:01 uur

PetraVS

Het is misschien ook wel handig om degenen, die niet zo op de hoogte zijn van het Amerikaanse football, de verdeling tussen AFC en NFC clubs te vertellen.  De Superbowl is namelijk een wedstrijd tussen de kampioen van ieder.  Een Superbowl tussen de Giants en Buccaneers is dus onmogelijk, want beide teams spelen in de NFC (National Football Conference).   Hier is de verdeling van de teams te lezen: http://www.nfl.com/rosters.  Misschien sommigen de kans geven opnieuw te raden, B-Man?
#60 - 07-01-2006, 20:01 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15