Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL PLAYOFFS 2006/2007 ==> POOL

Discussie gestart

Bill

Geen idee hoe het werkt maar kreeg een pm of ik mee wilde doen, bij deze dus.
#16 - 30-12-2006, 16:34 uur

B-man

Geen idee hoe het werkt maar kreeg een pm of ik mee wilde doen, bij deze dus.

Het is helemaal niet moeilijk hoor, tijdens de playoffs staan hier de wedstrijden waar je de uitslag van moet voorspellen. Degene die op het einde (na de Super Bowl) de meeste punten heeft wint. Spelregels staan hier binnenkort; puntentelling, bonusvraag, etc.

De PM was trouwens van mij en iedereen die op de threat "NFL" van dit seizoen een post had heeft er eentje gekregen.

B-man
#17 - 31-12-2006, 13:28 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Spelregels Pool:

Ik zal telkens een schema posten met de te spelen wedstrijden. Iedereen geeft zijn voorspelling voor elk van die wedstrijden. De voorspelling dient UITERLIJK 5 minuten voor aanvang van elke wedstrijd gepost te zijn, ik ga streng zijn dit jaar te laat is te laat, zorg dus dat je op tijd bent. Er zal ook weer een bonusvraag zijn dit jaar.

Puntentelling:

* voorspellen juiste winnaar per wedstrijd (uitslag fout): 5 punten
* Voorspellen juiste uitslag per wedstrijd: 10 punten

Er zijn dus maximaal 10 punten per wedstrijd te behalen

*Bij de Super Bowl wedstrijd zal het puntenaantal verdubbelen: 10 punten voor het voorspellen van de juiste eindwinnaar en 20 punten als je zowel winnaar als uitslag goed hebt voorspeld.

BONUSVRAAG: Geef voor aanvang van de eerste wedstrijd van de playoffs aan welk team jij denkt dat de Super Bowl gaat winnen. Heb je dit uiteindelijk goed dan krijg je daar 20 punten voor. LET OP, je kunt dus voor de Super Bowl wedstrijd maximaal 40 punten winnen, 20 met de bonusvraag en 20 voor de wedstrijd zelf (winnaar en uitslag).

Ik hoop dat het duidelijk is maar als er vragen zijn dan beantwoord ik die natuurlijk graag. De wedstrijdschema's zal ik tzt plaatsen.

Good Luck!

B-man
#18 - 31-12-2006, 13:51 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian

Kom maar op met het eerste schema .... ben d'r helemaal klaar voor  2006-10
Heb hier een eeuwigheid op moeten wachten ... lol
#19 - 02-01-2007, 13:48 uur

B-man

Ok, Wild Card Weekend schema:

Sat, Jan 6 - 8:00pm EST
Dallas (Cowboys) @  Seattle (Seahawks)

Sat, Jan 6 - 4:30pm EST
Kansas City (Chiefs) @ Indianapolis (Colts)

Sun, Jan 7 - 4:30pm EST
NY Giants @ Philadelphia (Eagles)

Sun, Jan 7 - 1:00pm EST
NY Jets @ New England (Patriots)

Place you bets!

#20 - 02-01-2007, 14:12 uur
« Laatst bewerkt op: 02-01-2007, 14:16 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

LET OP: Wees ook op tijd met de bonusvraag, en geef door wie jij denkt dat de uiteindelijk SB winnaar gaat worden voordat de eerste wedstrijd zaterdag van start gaat!
#21 - 02-01-2007, 14:18 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

LAATSTE OPROEP: De playoffs beginnen zaterdag dus geef je nog snel op voor de NFL-Pool
#22 - 02-01-2007, 14:21 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian

Goed effe weer wat puzzelen ... en dan krijg je van mij de scores door + de Bonus   cheerb cheerr

GO PATRIOTS
#23 - 02-01-2007, 15:12 uur

Gian

Werkdag is zo goed als om voor vandaag ... heb al effe zitten puzzelen ... Weet zeker dat de Seahawks gaan winnen van de Cowboys
en de Colts gaan winnen van de Chiefs, de Chiants winnen van de Eagles en Last but not least.....
De New England Patriots winnen van de NY Jets

Standen geef ik bij deze ook maar alvast, dan heb je die van mij binnn B-Man ....


Sat, Jan 6 - 8:00pm EST
Dallas (Cowboys) @  Seattle (Seahawks)
Dallas - 30 / Seattle - 42

Sat, Jan 6 - 4:30pm EST
Kansas City (Chiefs) @ Indianapolis (Colts)
Kansas City - 17 / Indianapolis - 31

Sun, Jan 7 - 4:30pm EST
NY Giants @ Philadelphia (Eagles)
NY Giants - 27 / Philadelphia - 14

Sun, Jan 7 - 1:00pm EST
NY Jets @ New England (Patriots)
NY Jets - 20 / New England - 27

Zit nog te twijfelen m.b.t. de Bonus: Die houd je nog even van mij tegoed ....heb nog effe 2 dagen om na te denken


#24 - 02-01-2007, 16:22 uur

B-man

Werkdag is zo goed als om voor vandaag ... heb al effe zitten puzzelen ... Weet zeker dat de Seahawks gaan winnen van de Cowboys
en de Colts gaan winnen van de Chiefs, de Chiants winnen van de Eagles en Last but not least.....
De New England Patriots winnen van de NY Jets

Standen geef ik bij deze ook maar alvast, dan heb je die van mij binnn B-Man ....


Sat, Jan 6 - 8:00pm EST
Dallas (Cowboys) @  Seattle (Seahawks)
Dallas - 30 / Seattle - 42

Sat, Jan 6 - 4:30pm EST
Kansas City (Chiefs) @ Indianapolis (Colts)
Kansas City - 17 / Indianapolis - 31

Sun, Jan 7 - 4:30pm EST
NY Giants @ Philadelphia (Eagles)
NY Giants - 27 / Philadelphia - 14

Sun, Jan 7 - 1:00pm EST
NY Jets @ New England (Patriots)
NY Jets - 20 / New England - 27

Zit nog te twijfelen m.b.t. de Bonus: Die houd je nog even van mij tegoed ....heb nog effe 2 dagen om na te denken




Genoteerd!

Ik zet de deadline voor de bonusvraag op: Zaterdagnacht 00:00
#25 - 02-01-2007, 16:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Patrick_NH

Superbowl winnaar: New England Patriots

Sat, Jan 6 - 8:00pm EST
Dallas (Cowboys) @  Seattle (Seahawks)    20 - 24

Sat, Jan 6 - 4:30pm EST
Kansas City (Chiefs) @ Indianapolis (Colts)  13 - 34

Sun, Jan 7 - 4:30pm EST
NY Giants @ Philadelphia (Eagles)  21- 24

Sun, Jan 7 - 1:00pm EST
NY Jets @ New England (Patriots) 21 - 24

Is it Saturday yet?  cheerr
#26 - 02-01-2007, 19:59 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

Hans B

Nu ik sinds eind november m'n gratis 100 @home-zenders waaronder de NASN niet meer heb, moet ik het doen met de NFL info en standen op hun site. 't Is niet anders. Voor de eerste wedstrijden reeks mijn standen :
Dallas - Seattle     17  -  31
Kansas - Indianapolis     21  -  32
Nyw York Giants - Philadelphia     14  -  24
New York Jets - New England     17  -  27
De winnaar wordt outsider New Orleans.

Hans
#27 - 02-01-2007, 21:29 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

amerikagek

Superbowl winnaar: San Diego Chargers  (maar ik hoop Philadelphia Eagles ;))

Sat, Jan 6 - 8:00pm EST
Dallas (Cowboys) @  Seattle (Seahawks)    21-34

Sat, Jan 6 - 4:30pm EST
Kansas City (Chiefs) @ Indianapolis (Colts)  14 - 21

Sun, Jan 7 - 4:30pm EST
NY Giants @ Philadelphia (Eagles)  24-28

Sun, Jan 7 - 1:00pm EST
NY Jets @ New England (Patriots) 20-31
#28 - 02-01-2007, 21:49 uur

Satin13

Nu ik sinds eind november m'n gratis 100 @home-zenders waaronder de NASN niet meer heb, moet ik het doen met de NFL info en standen op hun site. 't Is niet anders. Voor de eerste wedstrijden reeks mijn standen :
Dallas - Seattle     17  -  31
Kansas - Indianapolis     21  -  32
Nyw York Giants - Philadelphia     14  -  24
New York Jets - New England     17  -  27
De winnaar wordt outsider New Orleans.

Hans

Frustrerend hé? Ik bààl iedere keer als ik geen wedstrijd kan zien, en de Patriots spelen de laatste weken zo goed, snik snik, snik  :'( :'(
#29 - 02-01-2007, 22:16 uur
USA rocks!




Satin13

Oké, en dan nu mijn estimate:

Dallas Cowboys - Seattle Seahawks : 10-21

Kansas City Chiefs - Indianapolis Colts : 14 - 31

NY Giants - Philadelphia Eagles : 10 - 24

NY Jets - New Engeland Patriots : 14 - 40 (Hé, ik mag dromen, toch?)

Superbowl winnaar? New Engeland Patriots !

 cheer cheerb cheerg cheerr
#30 - 02-01-2007, 22:24 uur
USA rocks!




leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15