Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL season 2006/2007

Discussie gestart

B-man

Door alle MLB activiteiten zouden we de NFL bijna vergeten.............wat een ramp seizoen voor de Dolphins zeg........1 winstpartij en 5 verliespartijen!!!

Niet normaal

Inderdaad zeg, wat is daar aan de hand?!

Ben zeer tevreden over de Ravens, heb lang moeten wachten nadat ze de SB hadden gewonnen maar ze zijn weer op de goede weg. NYG mogen nog wel iets beter.
#46 - 17-10-2006, 20:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Ik zit op dit moment naar de herhaling van de monday night game te kijken Arizona - Chicago.
Het 'almighty' Chicago wordt in de eerste helft behoorlijk van de mat geveegd.
Een hoop turn-overs. Leuk potje om te kijken.
Verder heb ik er geen verstand van.
Hans
#47 - 17-10-2006, 22:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Ik zit op dit moment naar de herhaling van de monday night game te kijken Arizona - Chicago.
Hans

Jajaja dat zeggen ze allemaal!!!
#48 - 18-10-2006, 19:25 uur

Hans B

Hans

Even ter verduidelijking : ik snap het spelletje wel, maar heb geen idee van de sterkte van de teams.
Het zijn ook maar een paar wedstrijden (14 of 15) en dan is de hele competitie al weer voorbij.
Met een beetje gelukt zit je zo bij de play-offs en daarna is het toch een lotery.
Heel anders dan honkbal waarin pas na ca.150 wedstrijden de play-off kandidaten bekend zijn.
En vervolgens een best of 5, 7, 7 spelen voor de uiteindelijke winst.
Hans
#49 - 20-10-2006, 08:47 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Tja eigenlijk is de NFL maar een kleine competitie als je vergelijkt met de NBA, NHL of MLB.............zelfs met onze eigen Eredivisie Voetbal 2006-10
#50 - 20-10-2006, 19:43 uur

B-man

Tja eigenlijk is de NFL maar een kleine competitie als je vergelijkt met de NBA, NHL of MLB.............zelfs met onze eigen Eredivisie Voetbal 2006-10

Maar wel zo leuk en spannend!
#51 - 21-10-2006, 12:47 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

GCM

Hans

Even ter verduidelijking : ik snap het spelletje wel, maar heb geen idee van de sterkte van de teams.
Het zijn ook maar een paar wedstrijden (14 of 15) en dan is de hele competitie al weer voorbij.
Met een beetje gelukt zit je zo bij de play-offs en daarna is het toch een lotery.
Heel anders dan honkbal waarin pas na ca.150 wedstrijden de play-off kandidaten bekend zijn.
Hans

Ze spelen 16 wedstrijden en dat is meer dan genoeg voor die boys. De NFL is ook wel ietsje zwaarder dan MLB omdat het een contactsport is. Kijk maar eens naar het aantal geblesseerden dat er nu al is.
Daarom zou een best of 7 reeks in de NFL ook gewoon niet werken.
Als je meer wilt weten vraag dan gerust, ik er heb er veel verstand van al zeg ik het zelf hahaha. Ik ken alle spelregels uit mijn hoofd en dan ook echt alle en zelfs alle penalties en dergelijke.
De Dolphins zijn trouwens al jaren een minder team. Er was enige hoop dat het beter zou gaan met de komst van Culpepper maar die speelt niet naar behoren. Ook de running game komt niet echt van de grond en de defense kan het alleen niet aan.
De Ravens gaan lekker inderdaad, kijken of ze het vol kunnen houden. Nu alweer twee verloren achter elkaar. Mijn team, de Buccaneers presteren dramatisch vergeleken met vorig jaar. Echt balen.  embarressed
#52 - 21-10-2006, 17:59 uur

MiamiHeat

Hans

Hans

Ze spelen 16 wedstrijden en dat is meer dan genoeg voor die boys. De NFL is ook wel ietsje zwaarder dan MLB omdat het een contactsport is. Kijk maar eens naar het aantal geblesseerden dat er nu al is.
Daarom zou een best of 7 reeks in de NFL ook gewoon niet werken.
Als je meer wilt weten vraag dan gerust, ik er heb er veel verstand van al zeg ik het zelf hahaha. Ik ken alle spelregels uit mijn hoofd en dan ook echt alle en zelfs alle penalties en dergelijke.
De Dolphins zijn trouwens al jaren een minder team. Er was enige hoop dat het beter zou gaan met de komst van Culpepper maar die speelt niet naar behoren. Ook de running game komt niet echt van de grond en de defense kan het alleen niet aan.
De Ravens gaan lekker inderdaad, kijken of ze het vol kunnen houden. Nu alweer twee verloren achter elkaar. Mijn team, de Buccaneers presteren dramatisch vergeleken met vorig jaar. Echt balen.  embarressed

Wat dacht je van de NHL......komt ook wel wat contact bij kijken geloof ik.....
#53 - 21-10-2006, 21:37 uur

GCM

True, maar toch ook weer een heel andere sport. De blessures die je ziet in de NFL zie je veel minder in de NHL.
#54 - 22-10-2006, 11:29 uur

ikkedus

NFL ny-angry. Het zijn gewoon een stel watjes.
Als het echte kerels zijn spelen ze niet met helmen , schouderbescherming etc. etc.
16 wedstrijden in 1 seizoen. Belachelijk.

De E-pupillen bij de plaatselijke voetbalclubs hier spelen nog meer wedstrijden.
#55 - 22-10-2006, 16:28 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

B-man

De E-pupillen bij de plaatselijke voetbalclubs hier spelen nog meer wedstrijden.

En die zijn nog gewoon tevreden met een glaasje ranja na afloop  :D
#56 - 22-10-2006, 18:16 uur

GCM

NFL ny-angry. Het zijn gewoon een stel watjes.
Als het echte kerels zijn spelen ze niet met helmen , schouderbescherming etc. etc.
16 wedstrijden in 1 seizoen. Belachelijk.

Hahaha, als je er geen verstand van hebt zeg dan niks.  :P
Mensen die niet houden van NFL zeggen dat altijd en daarmee geven ze zich gelijk al weg dat ze er geen verstand van hebben.
#57 - 22-10-2006, 18:30 uur

MiamiHeat

En die zijn nog gewoon tevreden met een glaasje ranja na afloop  :D

Vergeet het broodje Kroket niet hahahaha
#58 - 22-10-2006, 21:37 uur

Satin13

Zondag 8 Oktober om 13:00 plaatselijke tijd: New England Patriots - Miami Dolphins

Wacht al met spanning op deze wedstrijd....

Ik kom uit België en zoek een manier om eventueel via de laptop toch naar de nfl wedstrijden te kunnen kijken.
Alles kost toch zoveel geld. En dat om een paar wedstrijden te zien. In België zien we toch ook gratis naarhet voetbal? (wat me overigens helemaal geen moer interesseert). Help!
#59 - 31-10-2006, 21:29 uur
USA rocks!

GoGriz

probeer TVU player eens te downloaden, je kan er volgens mij oa ESPN en ESPN2 mee zien (www.viidoo.com)
#60 - 31-10-2006, 23:39 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15