Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL season 2006/2007

Discussie gestart

B-man

probeer TVU player eens te downloaden, je kan er volgens mij oa ESPN en ESPN2 mee zien (www.viidoo.com)

Echt? Dat ga ik proberen!!!
#61 - 01-11-2006, 11:54 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Satin13

probeer TVU player eens te downloaden, je kan er volgens mij oa ESPN en ESPN2 mee zien (www.viidoo.com)

Alvast bedankt! Ik heb het net gedownload en het ziet er goed uit. Allen, hoe weet ik nu welke wedstrijden op welke zender worden uitgezonden? Moet je eens op NFL.com kijken en zien hoeveel wedtsrijden er tegelijkertijd lopen. Ik wil graag de patriots volgen...
Moielijk mens ben ik toch, hé? 
#62 - 01-11-2006, 14:39 uur
USA rocks!

Patrick_NH

Alvast bedankt! Ik heb het net gedownload en het ziet er goed uit. Allen, hoe weet ik nu welke wedstrijden op welke zender worden uitgezonden? Moet je eens op NFL.com kijken en zien hoeveel wedtsrijden er tegelijkertijd lopen. Ik wil graag de patriots volgen...
Moielijk mens ben ik toch, hé? 

Aanstaande zondagavond (20:15 EST)  wordt de wedstrijd Patriots - Indiana Colts op NBC uitgezonden. ESPN zendt alleen maar hoogtepunten uit na afloop van de wedstrijd. ESPN heeft de rechten voor Monday Night Football. De wedstrijden gespeeld op zondag- en maandagavond zijn nationale wedstrijden. Wedstrijden die op zondagmiddag op TV worden uitgezonden verschilt per regio en zijn vaak divisiewedtrijden van je plaatselijke team.

Vanaf 12 november kunnen wedstrijden zelfs verplaatst worden naar een ander tijdstip. NFL hanteert met Fox en CBS voor het eerst in de NFL geschiedenis een flexibele TV programmering.
#63 - 01-11-2006, 15:30 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

GoGriz

www.espn.com of www.abc.com of www.nbc.com ... gewoon op de website van de zender gaan zien neem ik aan?  :)

Als ik me niet vergis kan je ook de nationale zenders zien via dat programma (nbc, abc, fox, cbs)
#64 - 01-11-2006, 15:31 uur

Hans B

Gisteravond (zondag) vrijwel de gehele wedstrijd tussen Washington en Dallas gezien. Vooral genoten van de zeer spannende laatste minuten, waarin Washington een kans op een fieldgaol kreeg, maar miste. Vervolgens Dallas in de tegenaanval de bal verspeelde, waardoor Washington in de echt laatste seconde nog een kans op een fieldgoal kreeg en raak schoot en de gelijke stand werd omgezet in winst 22 - 19 voor Washington.
Hans
#65 - 06-11-2006, 08:48 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

GCM

Het was niet eens de laatste seconde, tijd was op en ze kregen een extra down zonder speeltijd wegens een penalty tijdens de blocked field goal. Bizarre manier om een wedstrijd te eindigen inderdaad en extra zuur ook. Verder was het weer ouderwets goed tussen die twee.
#66 - 06-11-2006, 09:36 uur

MiamiHeat

Ik moet mijzelf er maar eens in gaan verdiepen want de verkiezingen komen er weer aaan. En ik heb natuurlijk mijn titel "NFL GURU 2006"  te verdedigen  ;D ;D

Indianapolis gaat net als vorig jaar weer als een speer maar houden ze dat vol? Verders is er eigenlijk in de AFC en de NFC sprake van een behoorlijke middengroep.......twee games winnen kan zomaar een stijging van 2 - 3 plaatsten betekenen.

We zullen zien.

#67 - 28-11-2006, 20:11 uur

GCM

En hoe ben je aan die titel gekomen want daar wil ik wel aanspraak op maken, 2007 dan haha ;D
#68 - 28-11-2006, 21:18 uur

Patrick_NH

Ik moet mijzelf er maar eens in gaan verdiepen want de verkiezingen komen er weer aaan. En ik heb natuurlijk mijn titel "NFL GURU 2006"  te verdedigen  ;D ;D

Indianapolis gaat net als vorig jaar weer als een speer maar houden ze dat vol? Verders is er eigenlijk in de AFC en de NFC sprake van een behoorlijke middengroep.......twee games winnen kan zomaar een stijging van 2 - 3 plaatsten betekenen.

We zullen zien.

All bets are off in the play-offs. Colt heeft altijd problemen in de play-offs. De Dallas Cowboys en Baltimore Ravens zijn nu ook op dreef. Wordt een heel interesant jaar.
#69 - 29-11-2006, 05:10 uur

B-man

Is een interessant seizoen tot nu toe! Tzt zal ik uiteraard weer de pool opzetten.

B-man
#70 - 30-11-2006, 10:35 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Yo B...........begin maar vast met de voorbereidingen want veel beslissingen zijn er reeds gevallen!!

#71 - 20-12-2006, 21:35 uur

Bill

Superbowl gaat tussen de Chargers/Ravens  en de Bears.
#72 - 20-12-2006, 21:51 uur

B-man

Blij om te zien dat de Ravens weer geweldig draaien (en om ze in de playoffs te kunnen neerzetten). SD en Chicago gaan ook lekker, wordt een spannende ontknoping in ieder geval.
#73 - 21-12-2006, 11:19 uur

Patrick_NH

Grossman kan de druk in de play-offs niet aan. Bears liggen er snel uit... (gelukkig hebben ze de eerste ronde een bye)  Ik denk dat je gelijk kan hebben met de Chargers maar vergeet de Patriots niet ;-)
#74 - 22-12-2006, 04:09 uur

B-man

Grossman kan de druk in de play-offs niet aan. Bears liggen er snel uit... (gelukkig hebben ze de eerste ronde een bye)  Ik denk dat je gelijk kan hebben met de Chargers maar vergeet de Patriots niet ;-)

Het is nog iets te vroeg om het te voorspellen. Na de eerste wedstrijden in de playoffs weten we meer. Sommige teams kunnen juist schitteren als het echt ergens om gaat en andere kunnen de druk niet aan en storten in. Ik verwacht nog wel een paar verrassingen hier en daar. Ik hoop dat de Ravens wel met de druk om kunnen gaan in ieder geval! En dat de Giants de playoffs gaan halen maar dat wordt nog lastig omdat ze het niet helemaal in eigen hand hebben.
#75 - 22-12-2006, 12:14 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15