Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Seizoen 2005-2006

Discussie gestart

usaxtreme

goed idee zet jij dan de poll op bman of posten we gewoon individueel de uitslagen als reply?

#166 - 02-01-2006, 23:59 uur

B-man

goed idee zet jij dan de poll op bman of posten we gewoon individueel de uitslagen als reply?



Ik zal elke week de nieuwe wedstrijdschema's posten dan kunnen jullie ze invullen en replyen. Ik zal ook de puntentelling bijhouden (maar dat kun je natuurlijk voor jezelf ook doen als zekerheidje). Zorg er dus wel voor dat je alles op tijd post! Posts die binnenkomen op het moment dat de eerste wedstrijd aanvangt tellen niet (jaja we zijn streng), let dus ook op de BONUSVRAAG en vul de 2 finalisten voor dit weekend  (of in ieder geval voor de eerste wedstrijd van dit weekend) in.

De uiteindelijke winnaar mag zich het hele jaar "USA4ALL NFL-GURU" noemen

Good luck!

B-man
#167 - 03-01-2006, 12:10 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

haha oke B-man

ik sluit dit topic en open een NFL 05/06 playoffs topic waar je het in kan posten
#168 - 03-01-2006, 12:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15