Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Seizoen 2005-2006

Discussie gestart

MiamiHeat

Three division titles can be won in Week 14   

De wedstrijden voor deze zondag:

Chicago at Pittsburgh
Cleveland at Cincinnati
Houston at Tennessee 
Indianapolis at Jacksonville 
New England at Buffalo
Oakland at N.Y. Jets
St. Louis at Minnesota
Tampa Bay at Carolina
N.Y. Giants at Philadelphia
San Francisco at Seattle
Washington at Arizona 
Baltimore at Denver
Kansas City at Dallas
Miami at San Diego
Detroit at Green Bay

A breakdown of playoff possibilities in Week 14, with the Seattle Seahawks already having won the NFC West Division, and Colts having earned a playoff berth:

Cincinnati Bengals can clinch the AFC North division with a win and a Pittsburgh loss.
Indianapolis Colts can clinch the AFC South division with a win or tie. The Colts can clinch a first-round bye with a win, or a tie and a Cincinnati loss or tie, or a tie and a Denver loss or tie. They can earn home-field advantage with a win, or a tie and a Cincinnati loss or tie and a Denver loss or tie.
New England Patriots can clinch the AFC East division with a win and a Miami loss.

Uitzendschema NASN:

Chicago vs Pittsburgh - NFL
Sunday, 11 December 19.00 CET

NY Giants vs Philadelphia - NFL
Sunday, 11 December 22.00 CET

Cheerzzzz

ps...ik weet wie er zeker om 19.00 uur helemaal klaar zit!!!

#91 - 10-12-2005, 22:43 uur

usaxtreme

ps...ik weet wie er zeker om 19.00 uur helemaal klaar zit!!!

:'(

3 maal raden....

Ik moet werken morgen van half 3 tot 23:00  :( :(
FF kijken of het opgenomen kan worden dan kijk ik t als ik uit me dienst kom zonder op internet te kijken wat het is geworden.
Ik weet dat the steelers best goede tegenstanders zijn..ik hoop dat we winnen!  ;D
#92 - 10-12-2005, 23:38 uur

B-man

Chicago zal het niet makkelijk krijgen denk ik maar ze zullen uiteindelijk wel winnen (met 24-17).

Giants zullen het wel makkelijker hebben en de Ravens...tja voor de Ravens is niets een sure thing meer helaas. :-\

B-man
#93 - 11-12-2005, 17:41 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

Chicago zal het niet makkelijk krijgen denk ik maar ze zullen uiteindelijk wel winnen (met 24-17).

Giants zullen het wel makkelijker hebben en de Ravens...tja voor de Ravens is niets een sure thing meer helaas. :-\

B-man

Daar kan ik mee leven.
  ;D
#94 - 11-12-2005, 18:09 uur

MiamiHeat

Chicago heeft het zeer zwaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
#95 - 11-12-2005, 21:52 uur

B-man

Chicago heeft het zeer zwaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Jaja, daar gaat de "winning streak". Ik dacht wel dat ze het zwaar zouden krijgen maar zo zwaar...

Hopelijk brengen de Giants en Ravens het er beter vanaf.

B-man
#96 - 11-12-2005, 21:58 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

En nou niet zeggen dat het door de sneeuw kwam  ;) ;)
#97 - 11-12-2005, 22:42 uur

usaxtreme

grrrrrrrrrrrrrrrrrr  >:(

Alles viel tegen gewoon!
De Defence had het ook nog eens zeer zwaar! gelukkig dat urlacher nog af en toe 2 man onderuit haalde  :D
Ach ja je kan niet altijd winnen.

Het grote verbeterpuntje van de bears is nog altijd de offence.
Vergeet niet dat wij een rookie als QB hebben.

Ik heb de 2de helft niet eens meer gekeken.
Ik was moe en ja het was toch opgenomen dus ik ben maar ff de eindscore gaan bekijken op teletext op cnn  ;)
#98 - 12-12-2005, 12:32 uur

MiamiHeat

Go Dolphins, Go Dolphins, Go Dolphins.................ze pakken werkelijk de laatste strohalm ;D ;D
#99 - 12-12-2005, 20:57 uur

usaxtreme

ach de playoffs halen we toch wel was gewoon ff een dip  :-\
#100 - 12-12-2005, 21:01 uur

B-man

ach de playoffs halen we toch wel was gewoon ff een dip  :-\

Leren incasseren kan geen kwaad  ;D

Giants in ieder geval gewonnen en de Ravens moeten maar gewoon brood gaan bakken dit seizoen of zo  :-\

B-man
#101 - 12-12-2005, 22:37 uur

usaxtreme

haha ja de ravens gaan niet zo lekker maar de giants...leuk hoor !
#102 - 13-12-2005, 13:13 uur

B-man

haha ja de ravens gaan niet zo lekker maar de giants...leuk hoor !

Bears vs. Giants dan maar?!  8)

B-man

#103 - 13-12-2005, 15:44 uur
« Laatst bewerkt op: 13-12-2005, 16:10 uur door Chicago »

usaxtreme

oops verkeerde knop vandaar dat er bij jou edited staat door mij..sorry  ::)

wat ik dus wilde zeggen is...

dat ik het goed vind zolang de bears maar kampioen worden  ;D
#104 - 13-12-2005, 16:10 uur

B-man

oops verkeerde knop vandaar dat er bij jou edited staat door mij..sorry  ::)

wat ik dus wilde zeggen is...

dat ik het goed vind zolang de bears maar kampioen worden  ;D

Dat is goed zolang de Giants maar kampioen worden!  ;D ;D ;)

B-man
#105 - 13-12-2005, 16:12 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15