Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Niet weer!!!

Discussie gestart

B-man

Het zit ze daar echt niet mee deze maand!  :( :(

B-man

Two miners missing, feared trapped
Mine officials look at a map while discussing the search for two missing miners.


Rescue teams are searching a West Virginia coal mine for two miners believed trapped inside after they were separated from their crew after a fire was reported, officials said. The crew of 12 started out of the mine within minutes, encountering smoke on the way, an official said. Two crew members apparently became separated from the others. Company employees went into the mine and found "evidence of a fire" on a belt drive, said said Doug Conaway, director of the West Virginia Office of Miner's Health, Safety and Training.
#1 - 20-01-2006, 14:14 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15