Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paris Hilton dronken achter het stuur

Discussie gestart

B-man

Police in Los Angeles say Paris Hilton has been arrested in Hollywood for investigation of driving under the influence, according to The Associated Press.

Bron: CNN


Goh dat had ik nou nooit verwacht!  ;)
#1 - 07-09-2006, 12:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

hollandranch

Police in Los Angeles say Paris Hilton has been arrested in Hollywood for investigation of driving under the influence, according to The Associated Press.

Bron: CNN


Goh dat had ik nou nooit verwacht!  ;)

In de serie Simple Life moest ze een keer tanken samen met de dochter van Lionel Ritchie, het bleek dat ze eigenlijk nog nooit getankt hadden  2006-10 Dus eigenlijk vreemd dat ze zelf achter het stuur zat en niet een bodyguard of een van haar ontelbare lovers  2006-04
#2 - 07-09-2006, 12:34 uur

Anouk

Echt een dom wicht.. Ik zou me de ogen uit de kop schamen, zou ik haar vader of opa zijn en die hele Hilton keten hebben opgezet, en dan komt er zo'n koe voorbij en zorgt voor pure schande..
#3 - 07-09-2006, 14:33 uur

daantje

Je kan veel over zeggen.... maar zij zorgt er wel voor dat de naam Hilton de laatste jaren (bijna) dagelijks in de media wordt genoemd/vermeld.
Ook negatieve publiciteit is publiciteit
Dat was zo'n 5 jaar geleden wel anders....

#4 - 07-09-2006, 15:53 uur

Bakvet

 :D Als aanloop naar mijn toekomstige millionairsbestaan heb ik wel eens in de spoelkeuken gewerkt bij Hilton. Was echt niet voor me weggelegd. Op het laatst gingen koks me helpen omdat ze anders geen pannen meer over hadden om iets in klaar te maken. Wat een hondenbaan was dat, maar je kreeg er wel lekker te eten.

Als ik zou kunnen kiezen naar welk hotel ik kon gaan in Amerika, d.w.z. als prijs geen rol zou spelen, dan koos ik altijd voor een hotel uit de Hilton-familie. Ik hou van die efficiency die ze daar hebben, die 1 minuut check-ins, die 0 minuut check-outs. Ik hou van de professionaliteit waarmee ze "welcome back to..." tegen je zeggen, al ben je er maar een keer eerder geweest en ook al halen ze het gewoon uit de computer. Ik hou van de gratis fles water die voor je klaarstaat als je als Hilton-kaarthouder incheckt. Ik hou van hun spaarprogramma, waarmee je tegelijk luchtvaart- en hotelmiles kan sparen.

Paris Hilton zegt me wat dat betreft weinig en doet me op geen enkele positieve of negatieve manier aan het hotelconcern denken.
#5 - 07-09-2006, 21:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15