Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Paris is vrij, joepie

Discussie gestart

hollandranch

Eindelijk is ze vandaag vrij gekomen, onze Paris Hilton, gekleed in een designer outfitje verliet ze glimlachend de gevangenis. Na wat high five naar wat fans rende ze naar haar moeder en viel in haar armen. Moeders zat gewoon nog in de auto en morgen is ze bij Larry King, wat ben ik blij dat ik in Amerika woon en het live kan volgen  ;D
#1 - 26-06-2007, 19:35 uur

Claudia

Daar hoef je niet voor in Amerika te wonen. Ik geloof dat ze vandaag om 9 uur hollandse tijd vrij kwam en om 10.00 was het al bij het NOS journaal. En het was geloof ik niet alleen in nederland en amerika het breaking news van de dag, het was op alle serieuze nieuwszenders over de hele wereld.  :o
#2 - 27-06-2007, 00:16 uur

hollandranch

Daar hoef je niet voor in Amerika te wonen. Ik geloof dat ze vandaag om 9 uur hollandse tijd vrij kwam en om 10.00 was het al bij het NOS journaal. En het was geloof ik niet alleen in nederland en amerika het breaking news van de dag, het was op alle serieuze nieuwszenders over de hele wereld.  :o


ja, maar morgen komt ze bij Larry King op CCN live, dacht om 8 uur en dat kan je in Nederland niet zien  2006-04  Ze schijnt helemaal bekeerd te zien en haar leven compleet te veranderen en dat gaat ze aan Larry vertellen en wij weten het dan eerst 2006-10
#3 - 27-06-2007, 01:37 uur

DennisH

Yippie......
#4 - 27-06-2007, 08:30 uur

USofA

Jippiiiiieeeee  ???
#5 - 27-06-2007, 09:20 uur

MiamiHeat

 sleepy sleepy sleepy sleepy
#6 - 27-06-2007, 18:51 uur

Tekkel

 2006-01 dronk
Dacht dat deze 2 meer van toepassing waren ;)

Bart
#7 - 27-06-2007, 19:04 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Bakvet

Ik geloof wel, in tegenstelling tot wat andere media-randfiguren roepen, dat dit haar veranderd heeft (wat ze zelf beweert). Ik heb zelf wel eens een paar dagen in m'n eentje in een hutje in de woestijn gezeten. In de verte drie mensen voorbij zien rijden, een keer gezwaaid, dat was het. Leven op water en koffie en crackers met houdbaar beleg en levensmiddelen. Dit verandert een mens wel degelijk, misschien maar voor een korte tijd, maar het is toch een ervaring die je in de gewone wereld nooit meemaakt. Zoiets, stel ik me voor, heeft Paris ook meegemaakt. Ik denk dat Paris zichzelf iets van waarde en geloofwaardigheid zou kunnen geven door bijvoorbeeld een liefdadigheidsorganisatie voor (ex-)gedetineerden te beginnen.

Maar stel dat ze niet iets dergelijks doet, dan blijft ze voor mij detzelfde nietszegende quasi-prinses van de nikserigheid.
#8 - 27-06-2007, 21:05 uur

hollandranch

Blijkbaar mag Larry King ook niet alles vragen, leek wel of Prinses Maxima werd geinterviewd ny-angry  Wel 1 leuke vraag, mis Hilton las elke dag de bijbel, maar op de vraag van Larry King was tde mooiste passage was wist ze niet te antwoorden  2006-10  Misschien kan ze toch niet lezen?
#9 - 29-06-2007, 02:42 uur

Chiefram

Ik wist niet eens dat dat mens in de bak zat!

Er komen toch wel meer mensen uit de bak, dagelijks? Waarom horen we daar dan niets over? Ik denk dat die een interessanter leven hebben dan zo'n dom en nietszeggend wicht.
#10 - 29-06-2007, 20:38 uur

hollandranch

Ik wist niet eens dat dat mens in de bak zat!

Er komen toch wel meer mensen uit de bak, dagelijks? Waarom horen we daar dan niets over? Ik denk dat die een interessanter leven hebben dan zo'n dom en nietszeggend wicht.


uuuhhhh, kijk je nog weleens TV en zie je geen bladen, was het belangrijkste nieuws   embarressed
#11 - 03-07-2007, 02:43 uur

Willem goes Miami

#12 - 03-07-2007, 06:49 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

sweatbox

Blijkbaar mag Larry King ook niet alles vragen, leek wel of Prinses Maxima werd geinterviewd ny-angry  Wel 1 leuke vraag, mis Hilton las elke dag de bijbel, maar op de vraag van Larry King was tde mooiste passage was wist ze niet te antwoorden  2006-10  Misschien kan ze toch niet lezen?

Haar bewering dat ze nooit drugs heeft gebruikt werd ook met de nodige hilariteit ontvangen. Haar antwoord deed haar geloofwaardigheid geen goed. Larry King bleef uiteraard erg correct, ook na afloop.
#13 - 03-07-2007, 17:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15