Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

pennen in gebroken been, douane?

Discussie gestart

Engeltje25

Hallo,

in september vlieg ik naar San Francisco. Afgelopen jaar heb ik m'n been op wat plaatsen gebroken en hebben ze er flink wat ijzerwerk in gestopt om alles op z'n plaats te houden. Heeft iemand van jullie ervaring hoe de douane hier mee om gaat? Heb ik een verklaring nodig van een arts, of doen ze daar niet zo heel moeilijk over? Ik neem aan dat de poortjes wel gaan piepen als ik er doorheen loop!

groetjes,

Jessica
#1 - 04-07-2008, 15:56 uur

Chiefram

Jeee, dat is niet zo leuk om te lezen dat je je been gebroken hebt op zoveel plaatsen dat je nu met stalen pennen rond moet lopen. Ik hoop dat je er weinig last van zult hebben en dat het snel geneest.  :-X

Je kunt gewoon bij de security checkpoint melden dat je stalen pennen in je been hebt. Je wordt dan even appart gehouden en men gaat je handmatig scannen en fouilleren. Er zijn meer mensen met dit soort problemen, met name mensen met bijvoorbeeld pace makers. Je hoeft volgens mij echt geen brief van de huisarts, maar als je dit gemakkelijk kunt krijgen, dan liever een papiertje te veel dan te weinig.
#2 - 04-07-2008, 16:05 uur

MissFluffy

Je zal er heus geen hinder van ondervinden,ik heb ook wat plaatwerk steken en het is nog nooit afgegaan .Trouwens moest het toch om welke reden ook iets geven ,je hebt een litteken om te tonen .
Geniet daar maar van je vakantie  :afro:
#3 - 04-07-2008, 17:38 uur

Engeltje25

ok dank jullie wel voor de reacties! Gelukkig heb ik er niet zo'n erge last van, maar ja lekker is anders. Ik ga het er gewoon op wagen, er is inderdaad een flink litteken te zien dus dat lijkt me bewijs genoeg! :)
#4 - 04-07-2008, 20:32 uur

Anouk

Ik werk zelf in de beveiliging op Schiphol en kan je dus zeggen dat als het poortje dus afgaat en je het gewoon aangeeft dan je pinnen in de been hebt, je dus gefouilleerd word en met de handscanner nog "gescant" word..

Op San Fransisco zou ik zou niet weten, maar lijkt me dat ze dit ook zo doen..

De douane heeft er verder niets mee te maken hoor ;) Die gaan over de bagage/goederen..

Succes :afro:
#5 - 06-07-2008, 23:45 uur

peter verhoeven

Hoi Jessica,

Ik loop ook met pennen en plaatjes in mijn enkel. Ben vorig jaar gewoon bij Los Angeles de VS in gekomen en ook weer uitgekomen zonder dat het alarm afging.
Ook in Europa heb ik nooit problemen gehad met de poortjes!

Veel plezier op vakantie

groet

Peter
#6 - 09-07-2008, 18:25 uur

Engeltje25

dank je wel!
#7 - 22-07-2008, 16:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15