Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Peter R. de Vries lost Zaak Natalee Holloway op

Discussie gestart

J-P

Joran zegt alweer dat dit een stomme fout van hem is...........hmmmm vage gast  ::)
#16 - 02-02-2008, 03:23 uur

MiamiHeat

Die gast probeert zichzelf als beroepsmatig leugenaar neer te zetten......das vast een ziekte!!!
#17 - 02-02-2008, 09:46 uur

B-man

Kan me niet voorstellen dat je tegen je vriend zegt dat je er bij betrokken bent gewoon "omdat hij dat wilde horen". Ben geen expert maar volgens mij is die jongen a few cans short of a six pack.
#18 - 02-02-2008, 12:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Mrjn

Ik kan me dan weer wel voorstellen dat ie dat soort dingen zegt. Die nieuwe 'vriend' wil natuurlijk alleen maar praten over die zaak en op een gegeven moment zegt zo'n domme puber dan ineens "jah, ik heb haar gen***kt, jah, en dat overleefde ze niet hehehe, nou en toen moesten we natuurlijk wat met dat lijk gaan doen. Dus heb ik een vriendje gebeld en hebben we haar in de zee gedumpt. Die vinden ze nooit meer terug, hehehe."
#19 - 02-02-2008, 16:12 uur

sanne

Ik ben behoorlijk geschrokken van de uitzending.

De goede kwaliteit van beeld en geluid, lange fragmenten waarin Joram aan het woord is. Ik had eerder een halfbakken kwaliteit tapeje van 40 seconden verwacht, met veel knip plak en aan elkaar gepraat van peter r. himself. Maar het tegendeel bleek waar.

Er zijn heel wat mensenlevens kapot gemaakt met dit nare gebeuren.

#20 - 04-02-2008, 05:32 uur

hdeweert

Het eerste wat mij opviel waren de brede stoelen en het eigen tv scherm in het KLM vliegtuig waarmee P r d V vloog.
Harm
#21 - 04-02-2008, 06:55 uur

sweatbox

Het eerste wat mij opviel waren de brede stoelen en het eigen tv scherm in het KLM vliegtuig waarmee P r d V vloog.
Harm

Waar moet ie anders zijn ellebogen kwijt. ;D
#22 - 04-02-2008, 08:10 uur

Yessica

Ik weet nog dat na zijn eerste arrestatie zijn vader-de rechter in opleiding- zei: "Joran is zo'n jongen niet, die zou nooit zoiets doen". Toen dacht ik nog, geen advocaat die daar mee weg komt als hij een verdachte voor zich heeft.
Ik vraag me af of zijn vader wel weet dat zijn vader wel een jongen is die de godganselijke dag loopt te blowen, interesse heeft om wietkwekerijen op te starten, contacten heeft met criminelen en het woord "vrouw" kennelijk nooit geleerd heeft gekregen, omdat ie het alleen maar heeft over wijven en hoeren.

Wat een mega eikel!
#23 - 04-02-2008, 08:51 uur



hdeweert

Het eerste wat mij opviel waren de brede stoelen en het eigen tv scherm in het KLM vliegtuig waarmee P r d V vloog.
Harm

Waar moet ie anders zijn ellebogen kwijt. ;D
Misschien dat ik je dat volgende week zondag wel ga vertellen.
Ook viel mij de man op de achtergrond op die heerlijk languit onderuit ligt. Dat doet mij denken aan het plekje waar ik opgevouwen moet zitten op weg naar Amerika
Harm
#24 - 04-02-2008, 08:53 uur
« Laatst bewerkt op: 04-02-2008, 08:57 uur door hdeweert »

MiamiHeat

Ik weet nog dat na zijn eerste arrestatie zijn vader-de rechter in opleiding- zei: "Joran is zo'n jongen niet, die zou nooit zoiets doen". Toen dacht ik nog, geen advocaat die daar mee weg komt als hij een verdachte voor zich heeft.
Ik vraag me af of zijn vader wel weet dat zijn vader wel een jongen is die de godganselijke dag loopt te blowen, interesse heeft om wietkwekerijen op te starten, contacten heeft met criminelen en het woord "vrouw" kennelijk nooit geleerd heeft gekregen, omdat ie het alleen maar heeft over wijven en hoeren.

Wat een mega eikel!

Vergeet zijn mammie ook niet....."dat doet mijn zoon toch niet............"
#25 - 04-02-2008, 18:38 uur

Mandy1982

Joran is schuldig!! Hij hangt, en mag van mij voor de rest van zijn leven de bak in. Wat een eikel zeg!!!  >:(
#26 - 05-02-2008, 18:45 uur

bgroeneveld

Maandagavond anderhalf uur op ABC, heel Amerika door! Nu Oprah nog en de Amerikanen hebben eindelijk wat anders te zeggen over Nederland dan klompen, kaas, tulpen, verdovende middelen en euthanasie.

#27 - 05-02-2008, 18:58 uur

B-man

Joran is schuldig!! Hij hangt, en mag van mij voor de rest van zijn leven de bak in. Wat een eikel zeg!!!  >:(

Was het maar zo makkelijk!  :(
#28 - 05-02-2008, 19:10 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Mrjn

Maandagavond anderhalf uur op ABC, heel Amerika door! Nu Oprah nog en de Amerikanen hebben eindelijk wat anders te zeggen over Nederland dan klompen, kaas, tulpen, verdovende middelen en euthanasie.



Hoeraaa...
#29 - 06-02-2008, 19:28 uur

PetraVS

Naar Oprah gaat hij al niet meer, die stelde te veel eisen ;).  Maar morgen schijnt hij voet op onze bodem te zetten, ben benieuwd wie de rode loper uitlegt.  Overigens kan ik van de mensen om mij heen zeggen, dat er maar weinig zijn, die 20/20 hebben gezien.  Wel weet iedereen wel wat over de "bekentenis" van Joran.  Ik denk, dat het in Nederland (en voor ons persoonlijk, omdat wij een band met Nederland en Aruba hebben) veel meer speelt, dan hier.  Hier is men bezig met de volgende president en de economie, veel belangrijker!
#30 - 07-02-2008, 04:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15