Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Russia fed U.S. war plans to Iraq

Discussie gestart

MiamiHeat

Het verbaasd mij eigenlijk niets.......moet zeggen dat ik mij steeds meer begin te ergeren aan Poetin en zijn Kameraden. Ze heulen steeds vaker met "minder betrouwbare" landen/regeringen als Hamas, China en trekken het "overlijden" van oorlogsmisdadiger Milosevich in twijfel door met een mega delegatie naar Den Haag te komen en te controleren of het Westen hem niet vermoord heeft.

As U.S. troops moved toward Iraq in 2003, Saddam Hussein received intelligence about their battle strategy and troop movements from a Russian ambassador, according to a Pentagon report.

The Russians claimed they obtained the information from sources inside the U.S. Central Command headquarters in Doha, Qatar, and conveyed it to Hussein via the Russian ambassador to Iraq, the report said.


Kijk op http://edition.cnn.com/2006/WORLD/meast/03/25/saddam.russia/index.html voor meer 

#1 - 25-03-2006, 21:13 uur

bgroeneveld

En zoals er een paar minuten later (op de TV dan) bij werd gezegd: de informatie van de Russen was slecht. Misschien zelfs ZO slecht, dat je bijna zou kunnen spreken van hulp van de Russen aan de Ameriaanse regering door 'misinformation' te verspreiden.

#2 - 25-03-2006, 22:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15