Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

San Francisco Giants (MLB)

Discussie gestart

Dreke

Eerst en vooral. Ik ken niets van de wedstrijdorganisatie in de MLB. Ik ben meer een voetbalfan. Maar ik heb gezien dat er toch gespeeld wordt op de dagen dat wij ter plaatse zijn. We zijn in San Francisco op de avonden van (22/09,) 23/09 en 24/09.

http://sanfrancisco.giants.mlb.com/schedule/index.jsp?c_id=sf
http://mlb.mlb.com/schedule/sortable.jsp?c_id=sf

Die wedstrijden worden over meerdere avonden gespreid? Welke is de meest interesante avond om te gaan? Moeten we op voorhand al kaartjes kopen of valt dat nog allemaal mee ter plaatse?

Alvast bedankt voor de info!
#1 - 09-09-2008, 12:11 uur

Hans B

Hallo Dreke,

honkbal is voor de Amerikanen een way of live.
Americas National Pass Time.
De Amerikaan ziet maar weinig van de wedstrijd.
Lekker socializen, eten, weer kletsen, popcorn, relaxen.
Er worden per seizoen 80 thuiswedstrijden gespeeld (ook 80 uit natuurlijk).
Dus je begrijpt het wordt pas echt spannend in de play-offs (na competitie) waar de prijzen worden verdeeld.
Deze beginnen op ±1 oktober.

Wij zijn al diverse malen bij een wedstrijd geweest en wij gaan wel als eerste voor het spel, daarna voor de entourage.
Een wedstrijd duurt ongeveer 3 uur.
Omdat de afstanden tussen de steden groot zijn, spelen twee teams vaak 3 wedstrijden op 3 dagen achterelkaar tegen elkaar, daarna wordt er weer gereisd. Zodoende zie jij 3x Giants-Colorado staan, maar het zijn wel degelijk drie aparte wedstrijden.

veel plezier, Hans
#2 - 09-09-2008, 13:19 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Dreke

Hans, bedankt voor de info. Is het nodig om op voorhand kaartjes te kopen of kan dat nog ter plaatse?
#3 - 10-09-2008, 08:20 uur

Hans B

Ik heb even naar de stand gegeken en beide teams (Giants en Colorado) zullen de play-off waarschijnlijk niet gaan redden. Reden voor de meeste toeschouwers om waarschijnlijk niet naar de wedstrijd te gaan.
Grote kans dat het stadion niet voor de helft gevuld is.
Ik zou het daags te voren doen ook op de wedstrijddag zelf zou -zoals ik het kan inschatten- geen probleem moeten opleveren.
Veel plezier, Hans
#4 - 11-09-2008, 10:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

USofA

Hey Dreke,

Ik en 2 vrienden van me, zijn vorig jaar naar een wedstrijd van SF Giants geweest. Ik moet zeggen dat de dag niet zoveel uitmaakt, aangezien het toch een ervaring opzich is.
Wij hebben de kaartjes 's middags gehaald bij een soort ticketbox locatie. Deze is te vinden op het ''Union Square' in San Francisco zelf. Aan de kant van Powell Street zit het.

Groetjes,

Michael
#5 - 12-09-2008, 16:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15