Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Schietpartij op Virginia Tech (Columbine Revisited)

Discussie gestart

Adriaan47

Dusza..Ik begrijp wat je zegt dat natuurlijk zelf ook wel maar als je hier naast zet dat de 200 een estimate is only gebasseerd op tellen van geregistreerd bezit en verkoop dan kan je tot de conclusie komen dat dit maar een tipje van de ice berg is en je mischien wel dit aantal kan verdubblen.( zelfs de moordenaar had zijn nummers van zijn pistolen geveild en niemand weet waarom..atleast nog niet )

#61 - 21-04-2007, 15:23 uur

hollandranch

7 van de 10 Amerikanen heeft een wapen thuis?

En die stellige overtuiging is gebaseerd op??

Benno...ik zat vanavond even te kijken naar een program van CNN...daar werd verklaard dat er 200 millioen wapens ( guns )
onder de Amerikaanse bevolking zijn...en dit was a mild estimate as they said en waarschijnlijk is het veel meer.

Ik zat er dus niet ver vandaan.



Vraag hier een Texaan iets over wapens en de kans is groot dat hij diverse wapens in zijn auto heeft, echt al heel vaak meegemaakt, en dan nog wat hij thuis heeft, tussen de 10 en 20 is redelijk normaal. Schieten is hier een van de favorite tijdverdrijven, overal staan privé shooting ranges en je hoort dus dagelijks schoten om je heen 2006-05

Als er 200 miljoen wapens zijn, wil dat niet zeggen dat die in handen zijn van 200 miljoen mensen... Ik kan me inbeelden dat er mensen zijn die slechts 1 wapen hebben 'ter zelfverdediging', maar ik denk dat de kans veel groter is dat iemand een wapen heeft omdat hij 'liefhebber' is, en dan stop je niet met 1 wapen, maar heb je er 4 of 6 of .... En zo kan het dan wel zijn dat bv. 7 op 10 (minstens) 1 wapen hebben.
#62 - 25-04-2007, 15:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15