Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

sneeuwstorm

Discussie gestart

Bakvet

Kan je niet een paar forumleden tijdelijk inhuren om de  boel sneeuwvrij te houden?  :icon_mrgreen:
#31 - 08-01-2007, 20:08 uur

Chiefram

Kan je niet een paar forumleden tijdelijk inhuren om de  boel sneeuwvrij te houden?  :icon_mrgreen:

Dat zou mooi zijn, maar een beetje duur om al die tickets te moeten betalen! Tenzij Loek er ook gebruik van wil maken en de kosten zou willen delen, hahaha...
#32 - 08-01-2007, 20:31 uur

Loek

Nee dank je.  De buurman komt regelmatig langs met de voorlader en houdt het pad schoon.   Ik geloof niet dat ik veel vrijwilligers zal vinden om het bij mij met het handje te doen :o
#33 - 08-01-2007, 21:11 uur

danny debals

Zorg dat er wat sneeuw overblijft in juli en augustus... dan komen we de rest wel opruimen!
#34 - 08-01-2007, 21:11 uur
Danny Debals

PetraVS

Jullie mogen wel wat sneeuw deze kant op blazen, al onze ski resorts zijn dicht, omdat het te warm is om sneeuw te maken  :'(.  Volgens mij is dat, zolang als ik hier woon, in januari nog nooit gebeurd!
#35 - 08-01-2007, 21:20 uur

Chiefram

Jullie mogen wel wat sneeuw deze kant op blazen, al onze ski resorts zijn dicht, omdat het te warm is om sneeuw te maken  :'(.  Volgens mij is dat, zolang als ik hier woon, in januari nog nooit gebeurd!

Petra, het zou wel eens stilte voor de storm kunnen zijn, hihi... Ik weet dat als het eenmaal in NY los barst, dat het dan ook goed los kan barsten!
#36 - 08-01-2007, 23:45 uur

jaborg

Als het maar niet naar NL komt.
#37 - 08-01-2007, 23:49 uur

Loek

Het wordt hier geen steek warmer.  Dit zijn de verwachte max/min temperaturen hier voor de komende dagen:

Tuesday
24° F | 9° F
-4° C | -13° C
   
Wednesday
19° F | 5° F
-7° C | -15° C
   
Thursday
25° F | 0° F
-4° C | -18° C
   
Friday
8° F | -1° F
-13° C | -18° C
   
Saturday
12° F | 4° F
-11° C | -16° C   
   
Ik ben blij dat ik zaterdag voor een weekje naar Hawaii mag!   1smile 1smile 1smile
#38 - 31-01-2007, 05:00 uur

jaborg

Dat wordt nog flink koud. jullie mogen het houden  ;)

Groot gelijk dat je er een week tussenuit piept.
Veel plezier daar.

Klimaatverandering of niet, ik vind het wel lekker dat hier de temperatuur boven nul is.
#39 - 31-01-2007, 07:46 uur

petratimmer

Ik heb hier in NY inmiddels mijn portie kou ook wel gehad. Die lijst van Loek lijkt veel op de onze... Allleen de sneeuw hier wil nog niet erg vallen.
#40 - 31-01-2007, 11:13 uur

MeneerDijk

Dit vind ik eigenlijk best wel grappig in Amerika. 'Wij Nederlanders' staan er om bekend altijd over het weer te praten, maar in de VS zijn ze er nog veel meer mee bezig. Er is ook veel informatie over te vinden via weather.gov en 'the weather channel'. Het weer in de VS is natuurlijk ook wat gevaarlijker op sommige plaatsen. Als 'weer-junkie' vindt ik het fascinerend.

Toen ik in de zomer in Dallas was zweette ik me helemaal lek met een tempreatuur van dond de 40 graden, en rond de kerst vroor ik me daar de vouwen uit de broek. Ze hadden daar zelfs eerder sneeuw en ijzel als hier. Dan vind ik het weer in nederland pas saai  :P
#41 - 31-01-2007, 11:25 uur



Rebecca

Ik vind Nederland sowieso wel saai qua weer. Ik ben een ontzettende kou kleum, maar wat mij betreft zou hier ook wel eens wat sneeuw mogen vallen hoor! En dan heb ik het niet over die zielige kleinde hoopjes  wink
#42 - 31-01-2007, 12:14 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

ned in MO

fotootje van  onze giga ijsstorm







Deze laatste heeft zware schade toegebracht aan dit huis.Het staat naast een huurhuis dat ik heb.
Ik dacht eerst van een afstandje dat het mijn huis was :'( maar ik had mazzel
#43 - 04-02-2007, 05:23 uur
« Laatst bewerkt op: 04-02-2007, 05:26 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

petratimmer

Hier in NY zijn we inmiddels aan het uitgraven na een behoorlijke sneeuwstorm. 3 foot snow is hier gisteren gevallen. Daar mogen wij nog blij mee zijn  want in Oswego county is de afgelopen week 3 meter gevallen. De scholen zijn hier de afgelopen dagen dicht geweest en gisteren gold hier zelfs een state emergency.

 http://Http://vandijkjes.punt.nl  heb ik wat foto's staan van onze graafwerkzaamheden

#44 - 16-02-2007, 10:19 uur

Rebecca

Wow wat een foto's zeg!! Succes met graven
#45 - 16-02-2007, 10:42 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15