Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Spullen over en weer opsturen? NL - USA / USA - NL

Discussie gestart

NiEtMis

Ik woon in Nederland en ben nog nooit in America geweest en verwcact er ook niet zo snel te komen.
Maar als er iemand is die wat spullen vanuit Nederland opgestuurd wil hebben, dan wil ik daar wel bij helpen.

Ik probeer zelf spullen via ebay en amazon te bestellen, maar vaak leveren ze dat niet naar Nederland. Als er iemand is die mij daarmee kan helpen, dan kunnen we elkaar blij maken.
#1 - 13-02-2011, 14:15 uur

Pieter79

Kijk eens op http://www.weship-it.com/
Zij bieden volgens mij exact wat je nodig hebt...

Gr. Pieter
#2 - 13-02-2011, 16:05 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

NiEtMis

Dankje, ik heb op die site al wel gekeken, alleen zijn volgens mij de vezendkosten daar erg duur. Het product wat ik zoek is z'n 300 gram per stuk en kost ongeveer 25 dollar. Als ik daar op de shipping kosten ga kijken kom ik tussen de 38 en 79 dollar uit. Volgens mij kan dat wel goedkoper.Vandaar dat ik naar andere methodes op zoek ben.
#3 - 13-02-2011, 18:16 uur

Pieter79

Misschien de mail room van Johan?? Alleen weet ik niet zeker of je daar ook een 'adres' kunt krijgen om spullen naar toe te sturen...
#4 - 13-02-2011, 19:13 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Wop

Misschien de mail room van Johan?? Alleen weet ik niet zeker of je daar ook een 'adres' kunt krijgen om spullen naar toe te sturen...


Bij The Mailroom kan je ook een adres "krijgen" .  Zie hier.
#5 - 13-02-2011, 19:30 uur

ned in MO

Dat het product dat je wilt kopen $25 kost heeft natuurlijk niets met  de verzendkosten te maken.
Het is ook niet slim om een product van $25.00 te kopen en dat alleen te laten versturen.
Kombineer het met andere producten en koop zoveel mogelijk tegelijkertijd.
Er zijn zoveel dingen die je hier kan kopen die zo ontzettend veel goedkoper zijn dat het slim is om te combineren.
De kosten per kiligram gaan snel naar beneden naarmate het gewicht toeneemt
Hier kun je lezen hoe dit werkt http://www.weship-it.com/services/Shipping101.aspx
Je vindt het alleen goedkoper als je iemand vindt die het voor niks doet.
Bedrijven zoals die van Johan en die van mij doen dit professioneel (het is een service) Voor een service moet je betalen.
Als jij loodgieter bent en ik heb jouw nodig betaal ik toch ook niet alleen de onderdelen?
Ik neem dat je dan ook arbeidsloon en voorrijdkosten zal berekenen?
#6 - 13-02-2011, 20:30 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Johan

Yup mijn bedrijf levert officiële zakelijke en/of private huisadressen aan derden. Niet alleen voor het ontvangen van pakketten maar ook als officieel adres goedgekeurd (en met licentie van) door de United States Postal Service. Onze klanten bestaan bijvoorbeeld ook uit mensen die op een boot leven en dientengevolge geen huisadres hebben. Verder hebben we alle vergunningen om bedrijven bij ons te registreren als officieel bedrijfs adres.

Voor wat betreft het doorsturen van producten heeft mark helemaal gelijk. Wij doen dit bedrijfsmatig en dus dient er voor te worden betaald. Voor de rest klopt het ook helemaal, combinaties van pakketten zijn voordeliger om te verzenden. Het valt me op dat mensen vaak verwachten voor een paar dollar of euro spullen thuis te kunnen ontvangen vanuit Amerika en/of vice versa. Dat is niet zo. Verzenden is duur dus het is zaak dit zo slim als mogelijk te doen. Daarvoor kun je bij zowel Mark als mij terecht! Bij ons beiden staat de link naar het het webadres onderaan onze berichten!

Om tot een juiste keuze te komen wie jou diensten kan leveren zoals je die zoekt vraag je bij meerdere bedrijven prijzen op (Google is your friend) en kijk je wie het meest voordelig is in vergelijking tot de service die men levert! Belangrijk daarbij is dat je ALLE kosten telt die aan je worden doorberekend zoals instapkosten, verzendkosten, verpakkingskosten, materiaalkosten, etc. Vraag ALTIJD een volledige prijs op voorhand zodat je niet wordt geconfronteerd met onvoorziene kosten.
#7 - 14-02-2011, 02:18 uur

BibiS

Johan, wat een interessant bedrijf heb je. Heb je site uitgebreid bekeken... Sounds good! Na een tijdje hier op t forum rond gekeken te hebben heb ik me aangemeld als member. Nu kan ik ook alle links bekijken en mee doen aan de gesprekken. Helemaal happy nu...
#8 - 14-02-2011, 19:01 uur

Johan

Dank je voor het compliment! Als ik iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag ;-)
#9 - 14-02-2011, 20:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15