Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Super Sunday / Super Bowl 2007

Discussie gestart

Gian

Pfff .... Mijn vrienden en familie zijn niet erg aardig voor me de afgelopen 2 jaar.
Ze weten dat ik al jaren naar de Super Bowl kijk, en nu gaan we voor het 2e jaar
op wintersport, net een dag voor de Super Sunday. Ongeloofelijk gewoon !!!

3 February a.s. vertrekken we richting Kirchberg, en 4 Fabruary, is 't Super Bowl Day

 :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry
#1 - 29-12-2006, 11:23 uur

B-man

That sucks!  :(
#2 - 29-12-2006, 13:32 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Bill

Pfff .... Mijn vrienden en familie zijn niet erg aardig voor me de afgelopen 2 jaar.
Ze weten dat ik al jaren naar de Super Bowl kijk, en nu gaan we voor het 2e jaar
op wintersport, net een dag voor de Super Sunday. Ongeloofelijk gewoon !!!

3 February a.s. vertrekken we richting Kirchberg, en 4 Fabruary, is 't Super Bowl Day

 :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry :'( ny-angry
Je hebt één troost, de Patriots zullen er niet bij zijn.
#3 - 29-12-2006, 14:49 uur

MiamiHeat

Jajaja...........in Dolphins Stadium te Miami............
#4 - 29-12-2006, 16:19 uur

ned in MO

Vorig jaar maart bij m'n ouders op bezoek in ned geweest. Zij oppassen op de kids en mijn vrouw en ik ook naar kirchberg. Het is mooi skien daar
#5 - 29-12-2006, 17:31 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Gian

Vorig jaar maart bij m'n ouders op bezoek in ned geweest. Zij oppassen op de kids en mijn vrouw en ik ook naar kirchberg. Het is mooi skien daar

Het Skiën is in Kirchberg super, net als de Aprés-Ski.
Toch blijft het balen dat ik de SB niet live kan zien.

En het is zeker balen dat m'n Patriots eruit liggen :(
#6 - 02-01-2007, 13:44 uur

B-man


En het is zeker balen dat m'n Patriots eruit liggen :(


Jouw Patriots liggen er nog helemaal niet uit!
#7 - 02-01-2007, 14:06 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Gian


En het is zeker balen dat m'n Patriots eruit liggen :(


Jouw Patriots liggen er nog helemaal niet uit!


Hmmmm ... Bill geeft foute info .... en dat terwijl ik in mijn Nieuwjaars-dip zit ... das nie aardig.

Heb direct gecheckt waardoor ze er dan uit zijn komen te liggen ... maar niets aan 't handje...
Pffff ... ik dacht al vanmorgen , 2007 begint dan lekker zeg

#8 - 02-01-2007, 15:14 uur

Satin13


En het is zeker balen dat m'n Patriots eruit liggen :(


Jouw Patriots liggen er nog helemaal niet uit!


Hmmmm ... Bill geeft foute info .... en dat terwijl ik in mijn Nieuwjaars-dip zit ... das nie aardig.

Heb direct gecheckt waardoor ze er dan uit zijn komen te liggen ... maar niets aan 't handje...
Pffff ... ik dacht al vanmorgen , 2007 begint dan lekker zeg



Ik ben niet helemaal mee, waarom zouden de patriots er uitliggen? Ze hebben toch goed gespeeld? Ze staan 12-4-0 nota bene!
Ik ben natuurlijk geen kenner, ik volg het football nog maar twee maanden..... ;D
#9 - 02-01-2007, 18:38 uur
USA rocks!




B-man


En het is zeker balen dat m'n Patriots eruit liggen :(


Jouw Patriots liggen er nog helemaal niet uit!


Hmmmm ... Bill geeft foute info .... en dat terwijl ik in mijn Nieuwjaars-dip zit ... das nie aardig.

Heb direct gecheckt waardoor ze er dan uit zijn komen te liggen ... maar niets aan 't handje...
Pffff ... ik dacht al vanmorgen , 2007 begint dan lekker zeg



Ik ben niet helemaal mee, waarom zouden de patriots er uitliggen? Ze hebben toch goed gespeeld? Ze staan 12-4-0 nota bene!
Ik ben natuurlijk geen kenner, ik volg het football nog maar twee maanden..... ;D

Ze liggen er ook niet uit maar Gian dacht van wel.
#10 - 02-01-2007, 19:05 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15