Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tickets New York Yankees

Discussie gestart

bartensharon

Begin juni gaan wij naar New York. We zouden graag naar een wedstrijd van de New York Yankees willen. Weet iemand een betrouwbare site om tickets te boeken voor een wedstrijd!
#1 - 17-05-2008, 13:33 uur

MiamiHeat

Gewoon bij het stadion kopen.....of via de site van de Yankees!
#2 - 17-05-2008, 16:17 uur

M. Haanstra

beste bart en sharon,

Ik boek ze altijd direct via de site (via www. mlb.com) kom je vanzelf bij de NYY terecht. Bij aankoop gewoon Will Call selecteren, je kunt ze dan aan speciale kassa's afhalen.
Veel plezier bij de NYY, leuk stadion, zeer slechte buurt.
#3 - 25-05-2008, 21:21 uur

Ebelix

Begin mei bij de NYY geweest en ook de kaarten via www.mlb.com besteld en via will call afgehaald. Ging erg gemakkelijk.

Veel plezier.
#4 - 26-05-2008, 18:27 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

maryde

Vandaag kaartjes besteld voor de Seattle Marineers voor begin september, ging prima volgens de aangegeven site.Zijn die speciale kassa's goed herkenbaar en hoe lang vantevoren kun je ze ophalen?
#5 - 12-07-2008, 17:15 uur

Ebelix

De kassa is goed te herkennen. Vaak zijn de kassa's 3 uur voor de westrijd open.

Veel plezier.
#6 - 17-07-2008, 14:28 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

sweatbox

Voor de Boston Red Sox, Fenway Park, verkopen ze twee of drie  uur voor de wedstrijd de restanten.
#7 - 17-07-2008, 18:10 uur

dina

nog onwetend hoe alles ging heb ik vorig jaar bij "ticketmaster" kaartjes besteld en later via FEDex ontvangen op mijn woonadres in Nederland. Nou, t'was een rib uit mijn lijf. DUUR vreselijk, 300 dollar voor 1 kaartje en aangezien ik met 2 personen naar meerdere wedstrijden zou gaan was het een totaal bedrag van rond de 1900 dollar. (wel 3 supergoeie wedstrijden gezien)

Maar even over het bestellen via www.mlb.com,  volgend jaar mei wil ik weer naar Boston voor een aantal wedstrijden, hoe kan ik het dan het beste dit aanpakken. rond eind januari zijn de schema's bekend van het seizoen 2009 en kan ik de wedstrijden uitkiezen welke ik graag zou zien. Op de site van de MLB kan je dan je stoelen kiezen maar daarna is het voor mij onduidelijk, ook mede dat mijn engels niet al te sterk is. Ben in bezit van een credit card.
Wie kan mij uitleg geven hoe ik het moet aanpakken, in het Nederlands dus........
#8 - 29-07-2008, 20:08 uur

M. Haanstra

Dina,

Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen. via www.mlb.com selecteer je (aan de linkerkant) de site van je favoriete club. Het voordeel is, dat iedere clubsite hetzelfde is qua layout. Vervolgens kies je schedule, seasonable schedule, waarna je per maand de westrijden krijgt.  Met kleuren is aangegeven of ze uit (away) of thuis (home) spelen. Met een groene T is aangeven dat je tickets kunt kopen.

Vervolgens krijg je (na selectie van de T) een scherm waarin de aantallen (quantity) staan vermeld. Hier vul je het aantal gewenste kaarten in. Ook kun je hier kiezen uit de plaats waar je wilt zitten. Daarna moet je een beveiligingswoord intypen (ter voorkoming van fraude). Na deze stap krijg je een stoelaanbod, dat 12 minuten voor jou is.  Je kunt de methode van verzending (delivery method) hier kiezen. Ik kies altijd Will Call, dan liggen ze klaar bij het stadion. Daarna op check-out drukken voor de betaling. Veel succes

Groet
Menno
#9 - 29-07-2008, 20:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15