Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vader bewerkt baby met stroomstootwapen

Discussie gestart

jerbia


Vader bewerkt baby met stroomstootwapen

Uitgegeven: 6 februari 2007 21:22

ALBANY - De politie in de Amerikaanse staat Oregon heeft een man gearresteerd die ervan wordt verdacht dat hij zijn zoon van 18 maanden meermaals met een stroomstootwapen heeft bewerkt. De 23-jarige vader is dinsdag aangeklaagd voor zware mishandeling en geweldpleging, meldden Amerikaanse media.

De man werd maandag opgepakt in de plaats Albany nadat zijn vriendin, de 21-jarige moeder van de baby, aangifte had gedaan. De man zou de afgelopen drie weken zeker tien keer stroomstoten met een lading van 100.000 Volt door het lijf van zijn zoontje hebben gejaagd.


Een politiewoordvoerder sprak van marteling. De baby ligt in een ziekenhuis en zou over zijn hele lichaampje brandwonden hebben. Over het motief van de vader is vooralsnog niets bekend.


Hier word je toch wel erg stil van..  :'(

#1 - 06-02-2007, 21:56 uur

Anouk

Ziekelijk gewoon!! Ik kan hier echt niet bij hoor, zulke dingen gaan me echt te ver.. Beyond imagination.. Van mij mag hij in de stoel ofzo!! Laten ze hem maar eens met een aantal stroomstoten bewerken!! ZIEK!!!!


Als ie dat kindje niet wil - er zijn honderden mensen die geen kinderen kunnen krijgen en bij wijze van spreken een moord doen voor zo'n baby-tje!!
#2 - 06-02-2007, 22:07 uur

jaborg

Walgelijk gewoon. Ik snap af en toe helemaal niets meer van deze wereld.
#3 - 06-02-2007, 23:54 uur

hollandranch


Vader bewerkt baby met stroomstootwapen

Uitgegeven: 6 februari 2007 21:22

ALBANY - De politie in de Amerikaanse staat Oregon heeft een man gearresteerd die ervan wordt verdacht dat hij zijn zoon van 18 maanden meermaals met een stroomstootwapen heeft bewerkt. De 23-jarige vader is dinsdag aangeklaagd voor zware mishandeling en geweldpleging, meldden Amerikaanse media.

De man werd maandag opgepakt in de plaats Albany nadat zijn vriendin, de 21-jarige moeder van de baby, aangifte had gedaan. De man zou de afgelopen drie weken zeker tien keer stroomstoten met een lading van 100.000 Volt door het lijf van zijn zoontje hebben gejaagd.


Een politiewoordvoerder sprak van marteling. De baby ligt in een ziekenhuis en zou over zijn hele lichaampje brandwonden hebben. Over het motief van de vader is vooralsnog niets bekend.


Hier word je toch wel erg stil van..  :'(



Leuke moeder ook, 3 weken wachten met de aangifte, je zal zulke ouders hebben!! Beide ouders tig jaar de bak in en een leuk adoptiestel vinden, zijn genoeg mensen die wel van kinderen houden.
#4 - 07-02-2007, 00:53 uur

petratimmer

Ik kan me hier gewoon niets bij voorstellen. Je eigen baby... Ik ga voor mijn kinderen door het vuur zoals elke ouder. Nee onbegrijplijk...Dergelijke mensen zouden NOOIT meer kinderen mogen hebben...
#5 - 07-02-2007, 07:11 uur

Anouk

Dergelijke mensen zouden NOOIT meer kinderen mogen hebben...


Precies, als zulke mensen gepakt worden moeten ze gewoon verplicht alle koordjes doorknippen!! En met hun geschiedenis kunnen ze toch niet adopteren.. Geen kinderen voor mensen met een zieke geest!!
#6 - 07-02-2007, 11:44 uur

B-man

Ik blijf het erg vinden om te moeten zeggen/constateren maar het verbaasd me niets meer. Als je morgen de krant leest, dan zie je weer zo'n ziekelijk verhaal en daarna weer een.  :(
#7 - 07-02-2007, 13:37 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Rebecca

Helaas heb je daarin gelijk B-man. Het lijkt wel of je tegenwoordig de krant niet meer open kunt slaan zonder zulke afschuwelijke berichten te lezen.

Deze vader moeten ze aan doen wat hij deze baby heeft aangedaan, alleen dan 10 x erger ofzo. En inderdaad daarna gelijk verplicht knippie knippie!
#8 - 07-02-2007, 13:56 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

B-man


Deze vader moeten ze aan doen wat hij deze baby heeft aangedaan, alleen dan 10 x erger ofzo.

Elektrische stoel heet dat  ;)
#9 - 07-02-2007, 14:08 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Rebecca

Elektrische stoel heet dat  ;)

 :D inderdaad ja, maar dan eerst zo dat hij het de eerste aantal keer overleeft.
#10 - 07-02-2007, 15:28 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Anouk

Precies, hij moet het wel eens kunnen voelen, precies weten wat hij dat arme baby-tje heeft aangedaan ;) Net niet doodgaan, die elektrische stoel kan dan later altijd nog :P
#11 - 07-02-2007, 17:57 uur

Mrjn

Castreren met stroomstoten lijkt me dan ook wel een leuke optie...
#12 - 07-02-2007, 18:33 uur

jaborg

Dergelijke mensen zouden NOOIT meer kinderen mogen hebben...


Precies, als zulke mensen gepakt worden moeten ze gewoon verplicht alle koordjes doorknippen!! En met hun geschiedenis kunnen ze toch niet adopteren.. Geen kinderen voor mensen met een zieke geest!!

Gewoon levenslang opsluiten maar dan ook echt levenslang. en het liefst eenzame opsluiting. Hebben ze tijd genoeg om erover na te denken.

Helaas weet je nooit welke mensen een zieke geest hebben totdat het te laat is.
#13 - 07-02-2007, 19:52 uur

MiamiHeat

Tis echt ziek.............maar gisteren zat naar de TV serie Rome te kijken (jaja seizoen 2 is begonnen)...... :offtopic: in die tijd namen ze het ook niet zo nauw. De kinderen van een persoon waren zoek, toen de vader verhaal ging halen vertelde de dader dat hij eerst zijn kinderen had verkracht, toen vermoord en toen de rivier in gegooid......................

Hij moest dat wel met de dood bekopen................zijn koppie ging er gewoon af (met mes)

#14 - 07-02-2007, 19:56 uur

Anouk

En zo hoort het ook met moordenaars ;)
#15 - 07-02-2007, 22:25 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15