Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verbod op afgezakte broeken

Discussie gestart

sweatbox

$500.= boete of tijd doen voor het dragen van een afgezakte broek.
#1 - 14-06-2007, 07:15 uur

Mr-Leo

goeie zaak, vind het geen gezicht! ook graag direct een verbod op het dragen van 'gotic' kleding en make-up :)
#2 - 14-06-2007, 08:01 uur

BbimmerR

Gezicht of geen gezicht, wat een onzin!
Iedereen bepaalt toch zelf wel hoe hij of zij er bij loopt?
#3 - 14-06-2007, 09:04 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Royal

wat een onzin!!
ik draag ook altijd baggy het is een cultuur een manier van uiten.

als ze dit verbieden moeten ze ook een verbod op zakenpakken doen.
dat is ook een cultuur en een manier van uiten.


#4 - 14-06-2007, 11:50 uur

Mr-Leo

bij iemand in een zakenpak kijk je niet ongewenst tegen zijn of haar ondergoed aan natuurlijk :)
#5 - 14-06-2007, 12:06 uur

Royal

een boxer is ook wel erg schrikbarend niet?


#6 - 14-06-2007, 12:53 uur

Mr-Leo

In de VS blijkbaar wel. Daar hebben ze het 2 weken over een borst die op tv is geweest. Kinderen met trauma's voor het leven natuurlijk. Borstvoeding wordt blijkbaar geblinddoekt gegeven.

Ik vind natuurlijk boetes of celstraf geven vanwege kleding onzin... maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich storen aan mensen die de hele dag met hun broek op de enkels lopen in het openbaar.
#7 - 14-06-2007, 13:31 uur

BbimmerR

Ik vind natuurlijk boetes of celstraf geven vanwege kleding onzin... maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich storen aan mensen die de hele dag met hun broek op de enkels lopen in het openbaar.

Dan moeten ze mensen met meer dan 100 kilo overgewicht ook verbieden  :D
#8 - 14-06-2007, 13:54 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

Royal

of mensen zonder deo
#9 - 14-06-2007, 14:18 uur

Jez

En heupbroeken. Of een strenger verkoopbeleid hanteren. Dat de spiegel in de winkel een alarm geeft als het lijf dat ervoor staat
totaal niet past bij het kledingstuk dat aangeschaft dreigt te worden.

Wat uit je trouwens met het dragen van een baggy broek? Dat je geen eigen identiteit kan vinden en dus meeloopt met de rest ???  ;D Ik dacht trouwens niet dat een zakenpak "cultuur" is, maar meer een pak om zaken in te doen. Ik doe toch liever zaken met iemand die zich netjes en gepast kleed dan met iemand die het nodig vindt om mij zijn ondergoed te laten zien. Professionaliteit heet dat, en dat gaat nou eenmaal wars van je zonodig moeten uiten. Dat doe je thuis maar.

Ik heb een collega met meer dan 100 kilo overgewicht, die zich erg goed weet te kleden voor haar postuur en ook nog eens erg
goed is in haar werk.

Als we nou eens iedereen in zijn/haar waarde laten en zelf nadenken of wat wij aan willen trekken ook geschikt is voor de situatie
waarin we ons gaan begeven..........
#10 - 14-06-2007, 22:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

T'is ook weer zo'n verhaal uit een gebied waar ik het wel uit zou verwachten.  Delcambre Louisiana is een gat waar nauwelijks 2000 mensen wonen, en waar de inwoners voornamelijk afstammen van Acadians die net uit de swamps zijn geklommen...
#11 - 15-06-2007, 00:19 uur

Royal

Citaat
Wat uit je trouwens met het dragen van een baggy broek? Dat je geen eigen identiteit kan vinden en dus meeloopt met de rest

ik denk dat je juist net andersom bedoeld.
waarom meelopen met de massa? oei moet weer even kijken wat deze zomer in de mode is. ;)

trouwens waarom een pak dragen op het werk? kun je jezelf niet uiten en loop je maar mee met de rest, omdat het zogenaamd maar zo hoord?
omdat het zogenaamd maar zo netjes staat?
ik vindt het er onpersoonlijk uitzien.

Citaat
niet dat een zakenpak "cultuur" is, maar meer een pak om zaken in te doen.
er bestaad wel degelijk een zakencultuur en is die cultuur wordt er geeist dat je een pak draagt, dus een zakenpak heeft weldegelijk te maken met een cultuur.

net als dat mode, baggy, ghotic, enz een cultuur is

Citaat
Als we nou eens iedereen in zijn/haar waarde laten en zelf nadenken of wat wij aan willen trekken ook geschikt is voor de situatie
waarin we ons gaan begeven..........
indd helemaal mee eens, dat probeer ik ook juist uit te leggen.
iedereen heeft een andere kijk op bepaalde kleding

ieder zijn mening.
en dat is maar goed ook, want als iedereen hetzelfde zou zijn dan zouden we toch een saaie wereld hebben.



#12 - 15-06-2007, 08:46 uur
« Laatst bewerkt op: 15-06-2007, 09:00 uur door Royal »

hollandranch

Wat je hier op het platteland in Texas langs ziet komen wil je niet weten en vaak liever niet zien.  2006-10  Ik heb een hekel aan regels omtrent kleding, kom zelf uit het punk tijdperk maar vind wel dat er grenzen zijn. Ik zie in Nederland ook mannen lopen zonder shirt in een winkelcentrum om hun tattoos en buikspieren te tonen, gewoon smerig, doe je niet! Een te blote vrouw of een burka op straat is ook niet echt joepie. Een baggy trouser, no problem en dat je net dat randje van je dure Calvin Klein onderbroek wil laten zien, je gaat je gang maar, maar een broek op de knien en de complete onderbroek is zichtbaar neigt naar potloodventen 2006-04
#13 - 15-06-2007, 18:23 uur

hollandranch

Dat je denkt dat dit soort excessen alleen in kleine dorpje in het Zuiden voorkomen. Een aantal jaren geleden werden jongeren uit malls in Orlando gezet als ze een baseball pet met de klep aan de achterkant droegen. Reden: dit doen ze in de gangs / bendes, denk dat de baggy trousers misschien ook wel uit deze hoek komen, wel moeilijk banken beroven met de broek op je knien  2006-05
#14 - 15-06-2007, 18:30 uur

Chiefram

Het zal mij een worst wezen hoe iemand gekleed gaat. Ik verbaas me vandaag de dag helemaal nergens meer over. Ik zie mensen in hun pyama de supermarkt inlopen om boodschappen te doen. Ook mensen in avondkledij en het leuke is dat niemand zich van iemand's manier van kleden iets aan trekt en iedereen gewoon respekteert, ongeacht hoe gekleed.

Dit is nou precies waar ik Amerika zo om waardeer. Ik kan hier gewoon lekker dragen wat ik zelf wil, zonder er op aangekeken te worden. En ja, ik droeg ook baggy jeans met mijn broek half op mijn bips. Nu niet meer, maar tot vorig jaar nog wel. Het kan hier en niemand die iets zei.



#15 - 29-06-2007, 20:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15