Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Get off my driveway!!!!

Discussie gestart

Heivalido

"Three point turn" (straatje keren) is anders een standaard onderdeel van het rij examen in de meeste staten.  Overigens zul je de rijvaardigheid niet van je rijlessen leren, dat is een kwestie van ervaring.  En wat dat betreft zie je automobilisten zowel in NL als USA vaardigheden en gewoontes ontwikkelen die zij niet tijdens de rijlessen hebben geleerd.  Zowel in positieve als negatieve zin.


Ehm maar deze three point turn moet je tijdens dat examen doen op een straat waar je een 18wheeler in 1 keer rond gooit  ;D ;D ;D
#16 - 05-09-2005, 07:32 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Heivalido

Ik weet niet in wat voor achterbuurt ;D  jij hier in Florida woont Leanne, maar hier zal geen buurman het in zijn hoofd halen om zijn wagen op mijn driveway te parkeren of keren en wij wonen ook niet echt in de elitewijk van de regio  :-\
#17 - 05-09-2005, 07:35 uur
« Laatst bewerkt op: 05-09-2005, 18:17 uur door Heivalido »
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

FreezeM

Jee, wij wonen ook in een straat met een dead end en er keren zo vaak auto's die dan even gebruik maken van onze driveway. Het zal mij een worst wezen, al gebeurt het honder keer per dag, zolang ze maar niet helemaal op onze driveway komen en tegen onze autos aanrijden, maar gewoon keren, ach... als ze daarmee geholpen zijn...

Ik zie er ook het probleem niet van in. Maar goed, ik heb geen driveway. Had ik die maar ;)
#18 - 05-09-2005, 10:21 uur

PetraVS

Het is hier net als bij Chief.  Ik heb er absoluut geen moeite mee, al gebeurt het twintig keer per dag, zolang ik zelf de driveway maar uit kan als dat nodig is.
Bakvet schreef iets over bezitterigheid van Amerikanen, hmmm, Leanne is geen Amerikaanse en ik zal je de verhalen over de idiote capriolen van mijn jongste broer in Nederland om te voorkomen, dat mensen over zijn oprit lopen of kinderen er (heaven forbid) een bal op gooien, maar besparen.  Ik herinner me allerlei kleinzielig gedoe in Nederland.  Buren, die boos worden, omdat de krant van de buurman half op hun gazon ligt 's ochtends.  Mensen, die demonstratief een hekje gaan opzetten om hun terreintje af te bakenen.  Dat krijg je, als er weinig ruimte is.
Hier heb ik nog niets soortgelijks meegemaakt.
#19 - 07-09-2005, 00:17 uur

stinger

je kan wel van alles een probleem maken !!
Geniet lekker van het leven en laat iedereen in z'n waarde!!Om je nou zo druk te maken over dit onderwerp,kan ik niet begrijpen.

Leven en laten leven!!

#20 - 07-09-2005, 00:25 uur

PetraVS

Leven en laten leven!!
---
Inderdaad, dat is de houding, die ik hier zo heerlijk vind!  Life is too short!  Er zijn wel heel veel ergere dingen in het leven om je over op te winden.
#21 - 07-09-2005, 01:05 uur

Bakvet

Bakvet schreef iets over bezitterigheid van Amerikanen, hmmm, Leanne is geen Amerikaanse en ik zal je de verhalen over de idiote capriolen van mijn jongste broer in Nederland om te voorkomen, dat mensen over zijn oprit lopen of kinderen er (heaven forbid) een bal op gooien, maar besparen.  Ik herinner me allerlei kleinzielig gedoe in Nederland.  Buren, die boos worden, omdat de krant van de buurman half op hun gazon ligt 's ochtends.  Mensen, die demonstratief een hekje gaan opzetten om hun terreintje af te bakenen.  Dat krijg je, als er weinig ruimte is.
Hier heb ik nog niets soortgelijks meegemaakt.
De een valt het ene op, de ander het andere. Ik heb op een gegeven moment de krant maar opgezegd omdat hij twee a drie keer per maand niet bezorgd werd. Maar ik moet eerlijk zeggen: het is niet in me opgekomen om in de tuin van de buren te zoeken.
#22 - 09-09-2005, 15:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15