Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wat kan ik doen????

Discussie gestart

kierst

Hoi, ???

Ik ben Kirsten en ben op dit moment 21 jaar oud. Ik studeer dit jaar af aan de Pabo en zou daarna graag een tijdje weg gaan van huis. Het liefst wil ik naar Amerika (VS) om daar te studeren of te werken. Het zou in de maanden mei en juni kunnen zijn of een aantal maanden na augustus.

Ik zou dan kunnen werken op een Nederlandse school (op een andere school mag ik denk ik neit werken) of in een cafe (ik heb al 3 jaar horecaervaring). Ik weet niet hoe ik erachter kom waar ik zou kunnen werken of waar er plek is.
Heeft iemand hier enige tips voor?

Als ik ga studeren moet het wel een studie zijn die goed te doen is voor mij, want waarschijnlijk is universiteit in het engels wat te moeilijk voor me. Wel zou het dan een studie moeten zijn die een beetje in dezelfde richting is als wat ik heb gedaan.

Ik hoop dat er goede tips komen. IN ieder geval alvast bedankt.

Groetjes Kirsten  :)

#1 - 02-01-2005, 16:15 uur

enny

Hoi Kirsten
Werken in de horeca is geen probleem maar het is wel het beste om met een werkvisa te komen.
Ik geloof niet dat hier een Nederlandse school is. Het Engels van de meeste Nederlanders is goed genoeg om hier te studeren. Er zijn colleges op alle nivieas hier. De vraag is wat je wil studeren en hoeveel je uit wil geven, een college kost hier al gauw $20,000 per jaar. Succes
#2 - 02-01-2005, 17:34 uur

Poison ArroW

Hoi, ???