Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wat mist de Nederlander in het buitenland?

Discussie gestart

PetraVS

Jeetje, dat is zonde!  Ik ken het gevoel, ik heb vorig jaar haring besteld uit Michigan en daar gebeurde hetzelfde mee :(.  Er zijn een heel aantal bedrijven hier in de VS, die een goed assortiment hebben, hier degenen, waarvan ik in het verleden besteld heb:
http://www.thedutchstore.com

http://www.littledutchgirl.com

http://www.hollandsbest.com

http://www.orangepackage.com

En meer!



#61 - 11-07-2007, 02:42 uur

Staceybeesie

Wij bestellen eigenlijk altijd bij The Dutch store. (ook in het rijtje van Petra)
Spullen voor in de koeling eigenlijk alleen maar in de winter.
#62 - 12-07-2007, 00:53 uur
Groetjes Petra

Rebecca

Handig lijstje Petra, daar ga ik zeker eens iets mee doen!

Voor wat betreft de haring - Hoe is deze? Erg lekker? Ik heb van de week gewoon een hele nacht van haring liggen dromen en sindsdien heb ik er zo een ontzettende trek in!!

Ik vraag me trouwens af; mag iemand mijn in de NL een emmertje haring opsturen, of zou dit niet worden toegelaten?
#63 - 12-07-2007, 04:06 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Staceybeesie

Ik vond de haring van de Dutch store erg goed.
Aan de verpakking kon je zien dat ze gewoon uit Scheveningen vandaan kwamen.
Heerlijk op een broodje  1white
Ze worden bezorgd met zogenaamde "coolpacks" erbij, dus blijven goed koel.
Maar hier is het nu bijna elke dag 35 graden en zou ik ze niet bestellen nu. Denk dat daar geen coopack tegen aan kan.
Weet niet hoe de temperaturen bij jullie zijn, anders misschien toch even wachten tot het najaar.
#64 - 12-07-2007, 09:14 uur
Groetjes Petra

Rebecca

Weet niet hoe de temperaturen bij jullie zijn, anders misschien toch even wachten tot het najaar.

Daar ben ik ook bang voor. Wij zitten al een paar weken tegen de 40 graden aan......
#65 - 12-07-2007, 16:58 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

Staceybeesie

Weet niet hoe de temperaturen bij jullie zijn, anders misschien toch even wachten tot het najaar.

Daar ben ik ook bang voor. Wij zitten al een paar weken tegen de 40 graden aan......

Zou ik zeker even wachten tot koelere periodes....
Anders komt de haring de oprit op gelopen en belt zelf aan  shiny
Hoop dat je nu niet nog meer haringdromen krijgt tot die tijd, hi hi hi.
#66 - 12-07-2007, 18:41 uur
Groetjes Petra

BelCan75

Hallo,

Ik ben nu 7 jaar weg uit Belgie...ik woonde vroeger in Belgisch Limburg, net over de grens van Nederland en dichtbij Maastricht & Heerlen.  Ik denk dat vele dingen hetzelfde zijn voor NL en BE.  Tot nu toe mis ik eigenlijk niets.  Alles waar ik in Belgie van genoot kan ik hier ook overal vinden. Vele restauranten serveren de zelfde soorten maaltijden, er is hier ook heel wat Belgisch bier te vinden (je betaalt er wel wat meer voor) en sommige brouwerijen hebben hun bier gebasseerd op Belgische bieren, dus daar is geen tekort aan.  Er is hier zelfs een Belgian Frituur waar we zo heel af en toe eens binnen gaan, daar krijg je tenminste mayonaise bij je frietjes. wink 

Er is hier een Holland Shop of 5 minuten wandelen en daar ga ik graag eens naartoe voor wat snacks enzo die je hier niet zo vlug in de gewone winkel kan vinden.  En mijn man is nogal verzot op sommige van die dingen...vooral de snoepjes heeft hij graag.  Ik ga hier meestal voor een lekkere krentenbol, de dropjes, de peperkoek, Duyvis borrelnootjes, stroopwafels, spekken en van die gekleurde harde hartjes (met "schat", "lief", "kus" erop)...daar is mijn man verzot op en ik koop ook regelmatig de vla en de curry saus...want die vind ik hier in de gewone winkels meestal niet.  Voor de rest is hier eigenlijk alles verkrijgbaar, de kazen kan ik in een gewone winkel vinden alsook vele andere dingen.  Het is hier zo multicultureel, er zijn zovele verschillende nationaliteiten en vandaar dat hier wel van alles wat te vinden is.

Deze Holland shop staat ook op het internet en daar kan je ook online bij bestellen.  Ze verzenden ook alles naar de USA, dus moesten er onder jullie zijn die hier iets vinden wat je aanstaat.  Je kan ze vinden op de volgende website: http://www.hollandshop.com/

Vele groetjes,
Ann :)
#67 - 12-07-2007, 23:04 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


USofA

Ik zal, naast m'n familie, opzich niets missen aan Nederland, maar aan het eind van de vakantie is het altijd lekker om weer naar huis te gaan.
#68 - 16-07-2007, 10:20 uur

leonie2virginia

Idd is veel te vervangen maar lekker vers brood zal waarschijnlijk toch uit de broodmachine moeten komen.
Wat ik echt mis is speklappen: in indisch eten, op de bbq, of gewoon lekker uitbakken in de pan.....  ^-^
#69 - 22-10-2007, 19:49 uur
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do, than by the ones you did do.
So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails.
Explore. Dream. Discover.

Mark Twain

dutchfood

Hoi,

Voor je Dutch Food gaat bestellen, kijk eerst even op dutchfood.googlepages.com/dutch_food_usa
Daar worden alle prijzen vergeleken.

Gr.
Roos


Noot admin: link aangepast naar het specifiek Amerika deel!
#70 - 29-11-2007, 20:06 uur
« Laatst bewerkt op: 11-03-2008, 10:52 uur door Johan »

sandrochka

Wat ik het meest gemist heb die paar maanden in de VS was een gewoon normaal ontbijt:

plak bruin brood met beleg (maakt niet uit wat) en een beker melk.

Op het camp waar ik werkte kregen we OF van die Mc Donalds ontbijt OF zoete broodjes OF scrambled eggs met bacon
en de melk was van die nonfat waterige toestand.

Toen ik na het camp ging rondtrekken heb ik een fles volle melk gekocht en dat was toen de lekkerste melk die ik ooit had gehad!
#71 - 20-01-2008, 19:12 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Jerry en Diana

Wat ik zeker ga missen deze vakantie is mijn hondje Toby (snik). Normaal gesproken gaat ze overal mee naar toe, maar dat kan in dit geval niet helaas. :'(
Voor de rest heb ik natuurlijk REUZE veel zin in de vakantie.
Diana
 
#72 - 26-02-2008, 13:38 uur
OP 16 JULI 2008 GAAN WE NAAR AMERIKA!!!

www.jerryendiana.blogspot.com


Driver

Binnen kort gaan we vertrekken naar de usa naar 2 jaar Thailand voor mij dan.
Wat ik hier mis is de  Appelstroop met hollandse kaas.

Ps is die daar te verkrijgen???? :D
#73 - 20-03-2008, 12:44 uur

PetraVS

Afhankelijk van waar je heen gaat is Hollandse kaas wel te verkrijgen.  Appelstroop zul je via een online bedrijf in de VS kunnen bestellen.
#74 - 27-03-2008, 01:16 uur

persianBrit

Afhankelijk van waar je heen gaat is Hollandse kaas wel te verkrijgen.  Appelstroop zul je via een online bedrijf in de VS kunnen bestellen.

Hollandse kaas is toch gewoon bijna overal te krijgen of niet?
Ik dacht dat ze het daar anders noemden maar naar mijn weten is het gewoon overal verkrijgbaar.. ten minste dat was zo in San Diego en Dallas.
#75 - 27-03-2008, 19:24 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15