Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waterbed

Discussie gestart

Dusza

Wij hebben dus 2 waterbedden, en aangezien deze heel erg comfortabel slapen (en nog redelijk nieuw zijn), willen we deze graag meenemen naar Amerika.
Maar... het water van zo'n bed wordt verwarmd via een 'verwarmingselement' (een soort van 'tapijtje' waar stroom door gaat, dat onder je watermatras ligt, en zo het water kan verwarmen). Nu vroegen wij ons af of je ook in Amerika zo'n verwarmingselement kan kopen voor een waterbed?... Iemand daar enig idee van?
#1 - 02-12-2005, 12:49 uur

peperzout

ja hoor die zijn daar in verschillende uitvoeringen te koop
gewoon en digitaal

het fenomeen waterbed is daar geboren he hahahahahahahahhaha
wij slapen ook al jaren op een waterbed en zou ook niet anders willen
dus geen zorgen ook daar volop te koop
maar je moet wel ff een beetje shoppen daar hoor want de prijzen verschillen daar nogal
vanaf $19 zijn ze er al te koop
#2 - 02-12-2005, 12:59 uur

Dusza

vanaf $19 zijn ze er al te koop
Verwarmingselementen bedoel je toch?
Ga je ginder dan ook gewoon naar een zaak die bedden verkoopt, of meubels?
#3 - 02-12-2005, 13:07 uur

peperzout

ja hoor ik heb het ook over een verwarmings element :)

wel het beste is om naar een zaak te gaan waar ze waterbedden verkopen
die hebben de standaard elementen gewoon op voorraad

#4 - 02-12-2005, 13:55 uur

Dusza

Super, peperzout, bedankt voor de info!
'k Ben heel blij dat we onze bedden mee kunnen nemen, want ze slapen niet alleen geweldig goed, voor de (huisstof)allergie van mijn zoon en mezelf is het een fantastische oplossing!
'k Zal dan maar een goede voorraad lakens meenemen van hier, want natuurlijk moeten die Amerikaanse maten weer afwijken. Niet dat ik hier makkelijk vind wat ik zoek, want het bed is 1.80 breed, maar 2.10 lang (anders paste mijn ventJE er niet in  ;D  )
#5 - 02-12-2005, 14:03 uur

MiamiHeat

Wij hebben dus 2 waterbedden, en aangezien deze heel erg comfortabel slapen (en nog redelijk nieuw zijn), willen we deze graag meenemen naar Amerika.

Gaaafffffffffff Duzsa gaat ook meedoen aan de Volvo Ocean Race..............echt een uitdaging per waterbed naar Amerika  ;D ;D ;D
#6 - 02-12-2005, 14:40 uur

Chiefram

Hahaha...
#7 - 02-12-2005, 18:40 uur

Jez

Misschien wil ze dan ook reclame maken voor dit forum! Ik heb nu even tijd over, dus ik wil best een leuke USA4All-outfit voor haar maken!
#8 - 02-12-2005, 18:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Dusza

Gaaafffffffffff Duzsa gaat ook meedoen aan de Volvo Ocean Race..............echt een uitdaging per waterbed naar Amerika  ;D ;D ;D

't Is niet te hopen, want dan kom ik nooit toe in Amerika, tenzij ik vreselijk verdwaal.   :(
En alhoewel ik 20 jaar geleden de ambitie had om het Kanaal over te gaan zwemmen, ben ik met die training ook gestopt na 7 kilomter. Laat mij dus maar het vliegtuig nemen, en dan liefst nog een dat niet de intenties heeft om van dichtbij kennis te maken met de Oceaan. Het waterbed, dat zal wel per container achterna komen.
#9 - 02-12-2005, 19:33 uur

jaborg

Super, peperzout, bedankt voor de info!
'k Ben heel blij dat we onze bedden mee kunnen nemen, want ze slapen niet alleen geweldig goed, voor de (huisstof)allergie van mijn zoon en mezelf is het een fantastische oplossing!
'k Zal dan maar een goede voorraad lakens meenemen van hier, want natuurlijk moeten die Amerikaanse maten weer afwijken. Niet dat ik hier makkelijk vind wat ik zoek, want het bed is 1.80 breed, maar 2.10 lang (anders paste mijn ventJE er niet in  ;D  )

Volgens mij kun je voor deze maten beter in Amerika terecht dan in NL. Wij hebben ook zo'n groot bed  (2x 1 persoons) en de meeste bedden in Amerika (waar wij in geslapen hebben) zijn ook zo groot (zelfs breder).
#10 - 18-01-2006, 20:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15