Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Werken in Amerika

Discussie gestart

Marc1972

Je hoort ook veel dat voor een buitenlander IELTS of TOEFL verplicht is voor sommige functies of dat dit (mits je een goede uitslag heb natuurlijk) wel enorm zou helpen bij het vinden van banen. Weet iemand of dat ook inderdaad zo is?
#16 - 08-01-2006, 14:10 uur

Mark

Je hoort ook veel dat voor een buitenlander IELTS of TOEFL verplicht is voor sommige functies of dat dit (mits je een goede uitslag heb natuurlijk) wel enorm zou helpen bij het vinden van banen. Weet iemand of dat ook inderdaad zo is?

Volgens mij wordt dit (Test of English As Foreign Language) meer gebruikt voor studenten om toegelaten te mogen worden tot een Universiteit c.q. College.
Deze test toont aan of de kennis van de Engelse taal voldoende is om succesvol een opleiding te kunnen doorlopen.
Het niveau is HAVO-VWO examen in Nederland. Dit niveau zal het High School niveau dus nog niet eens evenaren maar geeft aan dat als je een goede score haalt je in staat bent c.q. zou moeten zijn lessen te volgen welke in de Engelse taal worden gegeven (begrijpenlijk). Ik denk persoonlijk niet dat dit zó enorm helpt bij het vinden van een baan ?
#17 - 08-01-2006, 15:10 uur

USvsNL


Nederlanders werken om te leven. Amerikanen leven om te werken. Gewoon een verschil in cultuur. (misschien hadden jullie dat moeten bedenken voordat jullie naar de VS gingen?  ;))
#18 - 27-01-2006, 20:20 uur

ftwproductions

Werken in amerika ,moeilijk ?Ik denk dat het helemaal aan jezelf ligt.
Ik ben op 11 april Amerika ingestapt als L2 ,op 21 juni vond ik mijn eerste baan.
Betonboorder,4 uur s`morgens beginnen 5 uur s`middags thuis.
Eerste week verdiende ik 8 dollar per uur ,2e week 10 na 2 maanden 16.
Alleen wel 6 dagen in de week.Geen ziekenfonds,vakantiedagen en pensioen.
Nou moet ik er wel bijzeggen dat ik hier praat over Phoenix ,en hier ligt werk op
iedere straathoek.Via via ben ik nu in de constructionsite bewaking beland,en heb samen
met een Amerikaan een bedrijfje.(verder heb ik nog een ebay bedrijfje).
Dus naar goed Amerikaans gebruik wel een tweede baan,en ik zorg ook nog 3 dagen in de
Week voor onze  zoontje.
Denk dat het moeilijkste voor Nederlanders is om hun trots (en opleiding)op zij tezetten.

grttz Jeroen
#19 - 30-01-2006, 20:15 uur
« Laatst bewerkt op: 31-01-2006, 15:58 uur door ftwproductions »

bgroeneveld

Via een bedrijfje kun je overstappen naar Labor Certification en een Groene Kaart, als je dat zou willen, nodig hebt. Een beetje immigratie advocaat moet dat kunnen regelen.
#20 - 31-01-2006, 02:38 uur

Marc1972

Betonboorder,4 uur s`morgens beginnen 5 uur s`middags thuis.
Eerste week verdiende ik 8 dollar ,2e week 10 na 2 maanden 16.

Bedoel je echt 8 dollar per week??? :o Dat zou iets van 13 cent per uur zijn (10hr per dag, 6 dagen per week). Zelfs oom Dagbobert
betaald meer.............
#21 - 31-01-2006, 11:05 uur

ftwproductions

Betonboorder,4 uur s`morgens beginnen 5 uur s`middags thuis.
Eerste week verdiende ik 8 dollar ,2e week 10 na 2 maanden 16.

Bedoel je echt 8 dollar per week??? :o Dat zou iets van 13 cent per uur zijn (10hr per dag, 6 dagen per week). Zelfs oom Dagbobert
betaald meer.............

 ;D,gelukkig voor mij moest er per uur achter ;).

#22 - 31-01-2006, 15:42 uur
« Laatst bewerkt op: 31-01-2006, 15:57 uur door ftwproductions »

Kinneret

Betonboorder,4 uur s`morgens beginnen 5 uur s`middags thuis.
Eerste week verdiende ik 8 dollar ,2e week 10 na 2 maanden 16.

Bedoel je echt 8 dollar per week??? :o Dat zou iets van 13 cent per uur zijn (10hr per dag, 6 dagen per week). Zelfs oom Dagbobert
betaald meer.............

Whahah lijkt me toch dat die vraag al niet nodig is  ;D ;D.
#23 - 01-02-2006, 20:41 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15