Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

werken in de USA (kinderopvang)

Discussie gestart

Gitta

Hallo,
Hoe zit het met de scholen in de USA? Ik werk in de kinderopvang, buitenschoolse opvang. Hier in Nederland hebben de scholen vaste schooltijden en buitenom die tijden is er BSO. Hoe is dat in Amerika op primary school? Wat zijn daar de schooltijden en de opvangmogelijkheden? Hoe werken de kinderdagverblijven voor kinderen die nog niet naar school gaan? Vanaf welke leeftijd is er eigenlijk leerplicht? Ik heb een mbo-diploma en vraag me af of ik daar wel mee aan de slag kan, zouden we naar de USA verhuizen.
is er hier iemand die daar iets over weet?
H.G. Gitta
#1 - 23-09-2011, 09:33 uur

ned in MO

Hoi

devraag is hoe je naar amerika wil verhuizen. ben je amerikaans?, heb je een greencard? getrouwd met een amerikaan?
Zo nee dan zijn de kansen heeel klein dat je werken kan in Amerika want je krijgt geen vergunning
#2 - 23-09-2011, 18:16 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Yessica

Heb je je al een beetje ingelezen in het hele emigratie gebeuren naar de VS?
Want het is niet zo makkelijk het land binnen te komen, niets is onmogelijk, maar dit komt toch aardig in de richting.

Gebruik de zoekfunctie van het forum en lees je wat in over de visa's en vergeet niet mee te doen aan de Green Card Lottery over een paar weken!
#3 - 23-09-2011, 20:25 uur



Gitta

Hallo,
Mijn man wil via een Nederlands bedrijf gaan werken bij een vestiging in de USA.
We denken dat het zo gaat lukken om daar te gaan wonen, omdat bepaalde bedrijven hem al hebben benaderd.
Ik weet niet of ik ook aan de bak kan komen, omdat ik 'maar' een mbo-opleiding heb.
Ik wil niet hele dagen thuis zitten, want dan wordt je gek als je niemand kent.
#4 - 30-09-2011, 09:48 uur

ned in MO

Werken mag je denk ik niet. Maar alleen thuisblijven klinkt wat vreemd.
dan ge je er toch op uit?
Lid worden bij verenigingen, meehelpen bij goede doelen, aansluiten bij een kerk (nee dat is niet eng) en je hebt zo een vriendenkring opgebouwd
#5 - 31-10-2011, 19:22 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15