Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

WK voetbal 2006

Discussie gestart

gehoornde

Hoi,

Binnen twee weken verruil ik Belgie voor Mt Prospect,IL en ik zou toch wel graag het WK voetbal volgen (liefst ALLE wedstrijden) maar zoals het er nu naar uitziet tonen ze alleen de wedstrijden van het US-team  :'(. Iemand enig idee waar/hoe ik die wedstrijden kan bekijken?


bedankt...
#1 - 12-05-2006, 20:26 uur

Patrick_NH

Kabel maatschappij Comcast heeft de afgelopen jaren de voetbalwedstrijden uitgezonden via "on demand" programmering en kost ongeveer $30 per wedstrijd. Een goedkoop alternatief: ga naar een sport's bar. Nederland - Argentinië wordt vast wel uitgezonden in de sport's bar. Gewoon vragen of zij het TV kanaal willen zetten op voetbal.
#2 - 14-05-2006, 21:01 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15