Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Xerces, of andere uit LA (of die het toevallig weten)

Discussie gestart

Debby

Ik had nog wat vragen, ik hoop dat je het niet erg vind dat ik ze stel ::) Ik kan het namelijk nergens vinden

-Hoelang duurt de vliegreis naar LA
-Hoeveel tijdsverschil is er tussen LA & Nederland

Dankje
#1 - 27-12-2004, 11:22 uur

Debby

Oehh bij de verkeerde Algemeen gepost  :-\
Sorry!
#2 - 27-12-2004, 11:23 uur

Jez

Tijdsverschil is 9 uur; het is daar 9 uur vroeger dan hier.
Vliegtijd is moeilijk te zeggen; ligt eraan of je rechtstreeks vliegt of met overstap. Rechtstreeks ben je 9 tot 10 uur onderweg, met overstap moet je op zo'n 14 uur rekenen (puur het vliegen)
#3 - 27-12-2004, 11:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Debby

Bedankt hoor!
Ik moet ier namelijk een heel werkstuk over maken maar de informatie is nogal moeilijk te vinden op internet

Jez woon jij zelf in Amerika (puur intresse dit hoor  ;) )
#4 - 27-12-2004, 12:20 uur

Jez

Succes met je werkstuk!
Nee, ik woon helaas in Holland. Maar veel familie woont in omgeving LA; we zijn er nu 2 x geweest en we msn-en bijna dagelijks met LA.
#5 - 27-12-2004, 12:20 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Debby

Bedankt!
Zo echt gaaf
Ik heb stiekem even op uw site gekeken  :-X Mooie foto's
U heeft echt leuke reizen gemaakt

#6 - 27-12-2004, 12:27 uur

Poison ArroW

Succes met je werkstuk!
Nee, ik woon helaas in Holland. Maar veel familie woont in omgeving LA; we zijn er nu 2 x geweest en we msn-en bijna dagelijks met LA.
zullen we ook dagelijks msn-en ;) lol whahah
#7 - 27-12-2004, 17:22 uur
« Laatst bewerkt op: 28-12-2004, 13:10 uur door Poison ArroW »

Jez

En ik vond het forummen met je al zo gezellig............
Meer lol kan ik denk ik niet aan; denk een beetje aan m'n oude hart  ;)
#8 - 31-12-2004, 21:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Poison ArroW

En ik vond het forummen met je al zo gezellig............
Meer lol kan ik denk ik niet aan; denk een beetje aan m'n oude hart  ;)
oja je hebt gelijk happy new year en niet te veel zuipen enzo he! juist wel :P

mijn goeievoornemens zijn naar USA gaan baby (H) en jullie?
#9 - 01-01-2005, 14:01 uur

heivalido

hahahaha, dat waren mijn voornemens al sinds 2000 hahahahahha.
#10 - 02-01-2005, 00:34 uur

Poison ArroW

hahahaha, dat waren mijn voornemens al sinds 2000 hahahahahha.
ja toen ik 13 was eigenlijk ook toen ik voor het eerst naar florida ging ja ben nog een jong mannetje kan nog veel doen :P ik ben nu 18
#11 - 02-01-2005, 01:24 uur

heivalido

Dat is een hele goede leeftijd om grote stappen te ondernemen, je bent nog jong genoeg om aan werk te komen en zo. Het enige nadeel is dat je in de states nog niet als volwassen wordt gezien, dat is daar pas als je 21 bent. Dus tot die tijd, geen sigaretten, geen alcohol en zelfs geen aanstekers bij het pompstation. Ik zou daar geen problemen mee hebben maar iemand anders misschien weer wel.
#12 - 02-01-2005, 10:27 uur

Poison ArroW

Dat is een hele goede leeftijd om grote stappen te ondernemen, je bent nog jong genoeg om aan werk te komen en zo. Het enige nadeel is dat je in de states nog niet als volwassen wordt gezien, dat is daar pas als je 21 bent. Dus tot die tijd, geen sigaretten, geen alcohol en zelfs geen aanstekers bij het pompstation. Ik zou daar geen problemen mee hebben maar iemand anders misschien weer wel.
hey vriend ik zuip al vanaf me 12e hier in NL ik woon in brabant enzo bij eindhoven daarzo :P en het is gekkenhuis je weet toh met carnaval enzo...maareuh dat heb ik er wel voor over, ik rook trouwens ook niet enzo, maar mij boeit het niet dat ik niet kan zuipen in USA, als ik er maar ben toh :P en ik kan altijd nog vrouwtjes regelen die drank regelen LOL  :P
#13 - 02-01-2005, 12:57 uur

heivalido

hahahahah, of ik dat weet, ik kom oorspronkelijk uit Tilburg hahahahaha. Maar je hebt gelijk, zolang je maar in Amerika zit, dan maakt de rest toch niets meer uit.
#14 - 02-01-2005, 20:30 uur

Poison ArroW

hahahahah, of ik dat weet, ik kom oorspronkelijk uit Tilburg hahahahaha. Maar je hebt gelijk, zolang je maar in Amerika zit, dan maakt de rest toch niets meer uit.
daarom lol komt iedereen uit het gekke zuiden van nl...maar je hebt gewonnen hopelijk win ik dit jaar  8)
#15 - 02-01-2005, 20:59 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15