Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

aantal honden dat je mag hebben

Discussie gestart

kate

bedankt voor je reactie, Nederlander. Hoewel ik stukjes worst over het hek gooien toch nog wel wat anders vindt dan de politie bellen, maar ik snap wat je bedoelt. Ook wij zijn gek geworden van de honden van de buren op een gegeven moment, dus ik vind het op zich geen kwade regel. Ik noem het nu ook absoluut in gesprekken met een makelaar.

#16 - 16-09-2007, 22:47 uur

ned in MO

Ik woon in een buurt met grote stukken grond (min 1 1/2 hectare) en mijn overburen hebben 2 honden die loslopen. Ze grommen, schijten in de tuin en jatten spul uit de garage.. Mijn buurman heeft er ook last van. Ik ga denk ik een luchtdrukpistool kopen.
Doet zo'n beest goed zeer en leert dan hopelijk dat ie uit mijn tuin moet blijven. :afro:
#17 - 18-09-2007, 04:37 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Bakvet

Op boerderijen zie je soms schrikdraad, in de vorm van linten op de grond, om de hond op het erf te houden. Lijkt me vrij effectief.
#18 - 18-09-2007, 07:56 uur

Willem goes Miami

Ik heb last van de katten hier. Heb de buren al gewaarschuwd dat ik ze ga vangen en naar het asiel stuur.
#19 - 18-09-2007, 17:38 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

hollandranch

Ik heb last van de katten hier. Heb de buren al gewaarschuwd dat ik ze ga vangen en naar het asiel stuur.


Nu last van katten en straks van Gators  ;)
#20 - 18-09-2007, 18:12 uur

Willem goes Miami

Dar maak ik laarzen en tasjes van ;D

En die katten sch****n alleen maar in de tuin. >:(
#21 - 20-09-2007, 06:36 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Yessica

Als ik in een woonwijk woon en mijn buren hebben 10 blaffende honden in de tuin dan ben ik niet blij. Geheid dat er dan "stukjes worst" over het hek vliegen.

Ik begrijp precies wat je bedoelt. Dat heb ik nou met buren die giilende kinderen hebben en pubers met opgevoerde brommertjes. Dan gooi ik ook graag stukjes snoep over het hek.

#22 - 12-10-2007, 10:15 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15