Hi All,
We zijn (nog steeds) druk bezig met het plannen van onze route op Newfoundland. Zo komen we o.a. in / langs St. Barbe (westkust Newfoundland). In deze plaats is het mogelijkheid om de oversteek per boot te maken, over de Gulf of St. Lawrence, naar Blanc-Sablon (net in Quebec), en daarna door te rijden naar bijvoorbeeld Red Bay, Mary's Harbour en het eilandje Battle Harbour bezoeken; allemaal (kust) plaatsen in Labrador. Qua rijafstand nog geen 200 kms enkele reis (moeten wel dezelfde weg terug=400kms). Maar mede door het overvaren, het bezoeken van volgens gidsen "interessante plekken" onderweg toch een trip van minimaal 3 maar waarschijnlijk wel 4 dagen. Opzicht prima.
Mijn vraag is heeft iemand deze trip wel eens gemaakt en was het de 4 dagen waard ? We hebben 25 dagen voor Newfoundland, dus we denken dat we wel de 4 dagen ruimte voor hebben, maar de vraag is wel/niet doen ? Wie heeft er ervaring met deze trip of er weleens op zitten studeren? We horen graag van jullie.
Ik probeer deze vraag ook op het Canada-Plane board te plaatsen maar dat werkt niet best of beter gezegd ik snap niet hoe het daar werkt. Niet zo vriendelijk in gebruik als deze geweldige site / forum.
Gr.Marco