Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

2009 naar Hawaii

Discussie gestart

Loek

Ik vind het water momenteel heerlijk en niet te koud.  Zeker na de winterse kou in Denver de afgelopen weken...
#16 - 11-12-2008, 04:27 uur

Sandy_US

Heerlijk, jij zit momenteel gewoon op Hawaii Loek!

Wij zaten precies 13 jaar geleden ook rond deze tijd op Hawaii, we vlogen de 25ste december terug naar huis.
Ik herinner me dat het heel onwerkelijk was om in je korte broek en hemdje te lopen tussen de kerstversieringen ;)

Het enige Hawaiiaanse zinnetje dat ik nog ken is: Mele Kalikimaka !!
#17 - 11-12-2008, 08:10 uur

kings fan

Je kan natuurlijk altijd inschrijven voor 1 of andere snorkeltrip, maar op je eigen houtje ergens snorkelen is ook geweldig. Op Oahu heb je Hanauma Bay, een beschutte baai met meer dan 400 vissoorten, ideaal voor beginnende snorkelaars. Wel zorgen dat je niet op het rif stapt. Gegarandeerd kleurrijke vissen. Het water hier was niet heel warm, in Poipu  en ha'ena en Ke'e wel warm! Op Maui gingen wij de zee in, zomaar lukraak ergens, en er zwommen tientallen soorten van stokvisjes rond ons.

Pluto
#18 - 11-12-2008, 17:22 uur

pluto

Dus gewoon zelf snorkel en duikbril kopen en gaan .....
Is het water warm genoeg?

je mag gerust zijn warm genoeg om nog te genieten ondertussen, je bent op hawaii hoor,je hebt wel eens regen maar temperatuur heel jaar door goed,


kingsfan
#19 - 12-12-2008, 20:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15