Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

!!Point of Entry verhaal!!

Discussie gestart

xerxesc

Ik hou het wel in de gaten. Op het consulaat zeiden ze dat wij het binnen 3 weken na 'binnenkomst' zouden moeten hebben. Mocht dat niet het geval zijn, dan moesten we al bellen...

Ik zorg dat ik dat telefoonnummer al bij de hand heb, haha...
Ik zou toch wel erg graag zo snel mogelijk daar willen gaan werken om geld in het laatje te krijgen.  :D ;)

Chiefram,

toen ik (dit is wel alweer 12 jaar geleden!) mijn social security card ging aanvragen nadat ik goedgekeurd was voor de green card, kreeg ik mijn nummer meteen van de social security office, in een week had ik de actual card in mijn mailbox.

Enne....  nog 23 dagen!!!!!!!

mazel tov
#31 - 09-11-2004, 17:01 uur

Chiefram

Pffff.... Ik begin toch al aardig buikpijn te krijgen bij het realiseren van het aantal dagen dat ons nog rest in Nederland, haha...

Heel vreemd, ik weet dat het zo is maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ineens zo ongelooflijk snel gaat. En ik moet nog zoveel doen en regelen!
#32 - 09-11-2004, 19:49 uur

Wop

Pffff.... Ik begin toch al aardig buikpijn te krijgen bij het realiseren van het aantal dagen dat ons nog rest in Nederland, haha...

Heel vreemd, ik weet dat het zo is maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het ineens zo ongelooflijk snel gaat. En ik moet nog zoveel doen en regelen!

Ik ben zeer benieuwd naar alle relaas!  We zien het wel terug in je verhaal op de site ! ;D
#33 - 10-11-2004, 22:29 uur

Chiefram

Zeker weten! Ik heb nu al het gevoel dat er een hoop onverwachtte dingen boven ons hoofd gaan hangen zometeen, haha...

Maar ach... we zijn dan wel waar we willen zijn, toch?  :D
#34 - 11-11-2004, 10:04 uur

heivalido

Wij gaan waarschijnlijk ook een maandje eerder dan in 1e instantie geplanned  ;D En zoals het er nu in nederland uit ziet kan je niet vroeg genoeg vertrekken hiero  >:(
#35 - 11-11-2004, 15:26 uur

Chiefram

Wij gaan waarschijnlijk ook een maandje eerder dan in 1e instantie geplanned  ;D En zoals het er nu in nederland uit ziet kan je niet vroeg genoeg vertrekken hiero  >:(

Ik ben ook blij dat het al bijna zover is... Ik heb het hier wel weer gezien. Alles komt precies optijd voor onze voeten. Kutter kan het niet meer worden.  >:(
#36 - 11-11-2004, 16:04 uur

Frank S

Kutter kan het niet meer worden.  >:(

Ik vrees van wel...  :-\
#37 - 11-11-2004, 16:44 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jez

Kutter kan het niet meer worden.  >:(

Ik vrees van wel...  :-\

Want??
#38 - 11-11-2004, 19:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Vandaag met een oud kollega / vriend gesproken:

Men gaat in mei 2005 ook Nederland verlaten omdat ze het hier zat zijn en Nederland niet meer als hun land 'voelen'...

Ze hebben al een huis gekocht in Frankrijk.
#39 - 11-11-2004, 22:45 uur

Frank S

Kutter kan het niet meer worden.  >:(

Ik vrees van wel...  :-\

Want??

Wat er nu is gebeurd is pas het begin.
#40 - 12-11-2004, 10:22 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

roonlimburg

Daar ben ik ook bang voor, grote kans dat ons nog veel grotere verrassingen te wachten staan, en niet alleen in Nederland.
#41 - 12-11-2004, 16:12 uur

Chiefram

Het zal wel weer met een sisser aflopen. Nederland kennende zijn wij dit hele voorval over twee weken weer kompleet vergeten en dragen wij de vijand weer op handen.

Wat mij nog het meest verbaast in dit land is dat wij na een brandmelding direkt klaar staan (zonder eindeloze diskussie vooraf) om alles van 'de tegenpartij' te beschermen.

Waar was, of nog belangrijker... is... de bescherming van Nederland? Ohhh... zijn wij daar nog over aan het diskuseren???

Okay... Vaarwel Nederland. Slaap zacht!
#42 - 12-11-2004, 17:28 uur

heivalido

Nee, weet je wat, we sluiten half Den Haag hermetisch af en vertellen lekker niemand waarom we dit nu eingelijk doen zodat er lekker veel paniek ontstaat. Geweldig werk mannen. Ik begrijp het doel van de aktie, maar om daar nou zo extreem geheimzinnig over te doen. Ze hadden toch wel iets meer aan de pers mogen vrij geven vind ik.  >:(
#43 - 13-11-2004, 00:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15