Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nederlander in Florida.

Discussie gestart

Nicholas

Hallo mensen.

Ik woon,werk en studeer nu in Miami,Florida. Het is hier heel leuk en ik voel me al een beetje thuis, want mij vrouw (Amerikaanse van Peruaans afkomst) genieten van het leven. Soms mis ik Nederland, want mijn moeder woont daar, haar broers en zusters en mijn 3 beste vrienden, maar gelukkig ken ik een paar mensen via mijn vrouw.  Wie kent een paar Nederlanders in Florida met wie ik kan mailen en kennis maken?

Hebben jullie vragen over Florida of de rest of the States? Ik hoor het wel.




#1 - 24-05-2004, 17:08 uur

Nicholas

Hallo mensen.

Ik woon,werk en studeer nu in Miami,Florida. Het is hier heel leuk en ik voel me al een beetje thuis, want mij vrouw (Amerikaanse van Peruaans afkomst) genieten van het leven. Soms mis ik Nederland, want mijn moeder woont daar, haar broers en zusters en mijn 3 beste vrienden, maar gelukkig ken ik een paar mensen via mijn vrouw.  Wie kent een paar Nederlanders in Florida met wie ik kan mailen en kennis maken?

Hebben jullie vragen over Florida of de rest of the States? Ik hoor het wel.





#2 - 25-05-2004, 17:59 uur

bwgjwpb

Dag Nicholas,

Ik heb een relatie in Miami met een (amerikaanse) immigrant van venuzolaans afkomst. Ze is in het bezit van een permanente verblijfsvergunning. We staan op het punt om een belangrijke beslissing te nemen, trouwen en samen gaan wonen in miami.
Ze woont nog bij haar ouders en is gestart met het zoeken naar werk.

Dit betekent voor mij de weg vinden om bij haar in amerika te kunnen zijn.

Waar moet ik zoal aan denken (formaliteiten)?
#3 - 23-06-2004, 17:02 uur

mimi

Belg in Florida (soon) ::)

Hey Nicholas,

blij te horen dat je het naar je zin hebt in Flordia.
We vertrekken volgende week naar Miami, we gaan op huisjesjacht, omdat we ons daar zo snel mogelijk willen vestigen.
Ik vond via de real estates mooie villa's op verschillende locaties zoals in Coral Gables, Las Olas, Fort Lauderdale, Miami Beach enz.
De keuze lijkt me lastig te worden !
Kan je me raad geven waar we beter niet of wel kunnen zoeken?
 
Ik lees je nog wel via dit kanaal he !  8)

Groetjes

mimi
#4 - 28-07-2004, 12:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15