Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Afspraak voor interview? Hoe?

Discussie gestart

gavobe

Citaat
In veel Staten voor de tankstation en Motels door Pakistani/Indiers gerund. Deze mensen spreken zeer slecht Engels en krijgen subsidie als ze een zaak beginnen, vreemd, toch?
In Nederland (en ook in alle andere West Europese landen) zijn honderdduizenden buitenlanders die niet eens slecht de taal spreken van het land waar ze wonen maar helemaal niet. Wat denk je hoeveel Turkse middenstanders er hier zijn of waren van de eerste generatie die geen woord Nederlands spreken / spraken.  En over die subsidie wil ook ook wel wat weten, is me net als Loek niets van bekend. Bij Pakistani / Indiers is het net als bij de Turken, veelal wordt geld geleend / verstrekt door familie en vrienden. Daar kunnen wij nog wat van leren.


Deze informatie werkt mij verstrekt door de mensen in Texas zelf, dus nam aan dat het zo zou zijn, maar misschien was het jaloezie of gewoon onzin. In Nederland hebben we natuurlijk ook veel van dit soort verhalen. Het blijft wel opvallend hoe slecht deze mensen Engels spreken, ik vind dat een immegrant de taal van het land waar hij naar toe gaat zeer goed moet kunnen voordat hij voor een visum in aanmerking komt.

Ja als europeaan moet je tevens op het immegratiebureel in kansas city, bewijzen dat je de engelse taal kunt spreken. Of alles loopt in het honderd. Dus wees een beetje voorbereidt
gavobe
#16 - 05-12-2006, 05:08 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15