Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Als hilary clinton president word..

Discussie gestart

Jake Kaliber

Zal het dan Makkelijkker worden om te emigreren
#1 - 02-08-2016, 17:46 uur

Dirc

Jazeker, Hilary komt dan met de airforce one en smokkelt je zo de douane door het land in.  :dansbanaan:
#2 - 02-08-2016, 20:20 uur

Pieter79

Ik denk het volgende:
Hillary Clinton: Immigratie blijft waarschijnlijk hetzelfde, wel mogelijk generaal pardon voor illegalen die hier meer dan 10 of 15 wonen, (of kinderen van illegalen).
Donald Trump: Immigratie blijft hetzelfde, of minder mogelijkheden om te immigreren.

Gr. Pieter
#3 - 02-08-2016, 22:03 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jake Kaliber

Ik denk het volgende:
Hillary Clinton: Immigratie blijft waarschijnlijk hetzelfde, wel mogelijk generaal pardon voor illegalen die hier meer dan 10 of 15 wonen, (of kinderen van illegalen).
Donald Trump: Immigratie blijft hetzelfde, of minder mogelijkheden om te immigreren.

Gr. Pieter

Wat bedoelt ze met illegalen
#4 - 02-08-2016, 22:14 uur

Pieter79

Wat bedoelt ze met illegalen

Hetzelfde als wat iedereen er mee bedoeld.
#5 - 02-08-2016, 22:17 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Wop

Wat bedoelt ze met illegalen

Hetzelfde als wat iedereen er mee bedoeld.

Mensen zonder permanente verblijfsvergunning voor de US.  Veelal Mexicanen of andere van Zuid Amerikaanse afkomst.
#6 - 03-08-2016, 18:09 uur

Terpies

Wat bedoelt ze met illegalen

Hetzelfde als wat iedereen er mee bedoeld.

Bedoel je de mensen die ooit op een illegale manier het land zijn binnengekomen en het werk doen (vaak al jaren) waarvoor andere mensen hun neus ophalen?

Die al jaren een bijdrage leveren aan de Amerikaanse maatschappij en daarvoor niet erkend worden?

Hard wekend, niet klagend en niet hun hand ophouden om maar ook iets van geld te krijgen van de overheid?

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen? Ze werken hard, doen werk wat vaak niemand anders in Amerika wil doen , kosten geen geld en zijn vaak al jaren in de USA.
#7 - 03-08-2016, 18:12 uur

Jez

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen?

Dat zegt toch niemand? Ik heb tenminste geen mening voorbij zien komen
#8 - 03-08-2016, 22:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Wat bedoelt ze met illegalen

Hetzelfde als wat iedereen er mee bedoeld.
Hard wekend, niet klagend en niet hun hand ophouden om maar ook iets van geld te krijgen van de overheid?

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen? Ze werken hard, doen werk wat vaak niemand anders in Amerika wil doen , kosten geen geld en zijn vaak al jaren in de USA.

Tja, ze hebben regels overtreden en kosten de belastingbetaler geld; hun kinderen gaan naar school en medische kosten zijn niet op hun te verhalen en daardoor betaald iedereen er aan mee. Het is hun Eigen keus geweest om illegaal in de VS te gaan leven. Velen zullen inderdaad hard werken (net als veel andere Amerikanen) maar er zijn ook die in de drugs business zitten (belastingbetaler die voor politiekosten moeten opdraaien). Voor mij dus geen generaal pardon. Ik heb het via de legale weg gedaan en dat heft heel wat geld gekost, maar dan heb je ook wat ;)

Gr. Pieter
#9 - 05-08-2016, 12:39 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Terpies

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen?

Dat zegt toch niemand? Ik heb tenminste geen mening voorbij zien komen

@Pieter79  dus, vandaar dat ik de opmerking maakte.....
#10 - 09-08-2016, 02:50 uur

Pieter79

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen?

Dat zegt toch niemand? Ik heb tenminste geen mening voorbij zien komen

@Pieter79  dus, vandaar dat ik de opmerking maakte.....

Grappig, ik heb die opmerking pas gemaakt nadat Jez haar reactie geplaatst heeft... en haar reactie was gebaseerd op wat jij geplaatst hebt:  ^-^

Wat bedoelt ze met illegalen

Hetzelfde als wat iedereen er mee bedoeld.

Bedoel je de mensen die ooit op een illegale manier het land zijn binnengekomen en het werk doen (vaak al jaren) waarvoor andere mensen hun neus ophalen?

Die al jaren een bijdrage leveren aan de Amerikaanse maatschappij en daarvoor niet erkend worden?

Hard wekend, niet klagend en niet hun hand ophouden om maar ook iets van geld te krijgen van de overheid?

Waarom zouden die geen generaal pardon mogen krijgen? Ze werken hard, doen werk wat vaak niemand anders in Amerika wil doen , kosten geen geld en zijn vaak al jaren in de USA.
#11 - 09-08-2016, 23:06 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15