Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

als ik besluit langer te blijven

Discussie gestart

pennylane

Ik ga naar tn en mijn retourticket is binnen de drie maanden. Stel, ik heb het daar zo naar mijn zin en wil langer blijven en mijn ticket (met forse bijbetaling, helaas) omzetten naar een maand later. Is het mogelijk om vandaar uit iets te regelen met mijn visum, want deze heb ik niet.
Ik heb geen plannen om langer te blijven, maar je weet het nooit. Is dit mogelijk?
#1 - 03-08-2008, 12:24 uur

hdeweert

Ik ben bang dat 3 maanden de limit is. Als je langer wilt blijven zou ik nu vast beginnen met het aanvragen van een visum voor langere termijn. 
Harm
#2 - 03-08-2008, 13:18 uur

Susanne1976

3 maanden is de limiet om te blijven op het Visa Waiver Program. Je kan via het consulaat eventueel een visitors visum aanvragen (heet dacht ik een B1 visa). En dan mag je in totaal per jaar maximaal 6 maanden in de VS blijven. Ik zou het absoluut niet riskeren om als je op een visa waiver gaat langer te blijven dan de toegestane 3 maanden (of 90 dagen geloof ik). Wordt je gesnapt kan dat consequenties hebben voor toekomstige bezoeken.

Maar veel plezier in Tennessee alvast. Wat ga je daar doen?
#3 - 11-08-2008, 19:44 uur

FreezeM

Denk er wel aan dat je niet tijdens je verblijf een visum kan aanvragen. Denk je dat je langer wilt blijven dan moet je dat voor vertrek regelen.
#4 - 13-08-2008, 12:23 uur

pennylane

Bedankt allemaal voor de reacties! Ik zorg dat ik binnen de drie maanden weer terug ben. Retourticket is 11 november.

De reden van mijn verblijf voor een tijdje in Tennessee Susanne is....de liefde :-*
#5 - 13-08-2008, 21:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15