Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Als ondernemer emigreren?

Discussie gestart

fbim

Hai,
mijn naam is Heathcliff en ik ben ongeveer 4 jaar ondernemer. Ik zie hier een boel vragen en antwoorden maar hoe zit het als je je onderneming wilt ondernemen in Amerika?
- wat zijn de stappen die je moet volgen?

dank je .
#1 - 03-11-2007, 02:42 uur

hollandranch

Hai,
mijn naam is Heathcliff en ik ben ongeveer 4 jaar ondernemer. Ik zie hier een boel vragen en antwoorden maar hoe zit het als je je onderneming wilt ondernemen in Amerika?
- wat zijn de stappen die je moet volgen?

dank je .

Wij zijn op een E2 visum naar Texas verhuisd, op de forums en internet is een hoop info te vinden over dit visum, succes Hans
#2 - 03-11-2007, 03:28 uur

bgroeneveld

Als je $500.000 mee kan nemen, mag je zo komen. En je hoeft niet eens boer te zijn (al helpt dat NOG meer).

Stuk in de Wall Street Journal:

http://online.wsj.com/public/article/SB119396545319580007.html

#3 - 03-11-2007, 21:35 uur

petratimmer

Zoek inderdaad maar eens op E2 op dit forum. Dan kon je onze voorbeelde gegarandeerd tegen. Heb je geen $500.000 voor nodig.

Wij zijn een jaar geleden als ondernemer naar de VS verhuisd.

Petra
#4 - 04-11-2007, 05:16 uur

hollandranch

Hai,
mijn naam is Heathcliff en ik ben ongeveer 4 jaar ondernemer. Ik zie hier een boel vragen en antwoorden maar hoe zit het als je je onderneming wilt ondernemen in Amerika?
- wat zijn de stappen die je moet volgen?

dank je .

Ja, een heleboel vragen, eentje en dan is ie weg, of zal hij al in Amerika zitten  ;)
#5 - 21-11-2007, 22:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15