Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nieuw adres...

Discussie gestart

marvi

Beste forumleden,

Weet iemand aan wie ik mijn nieuwe adres kan doorgeven.

Ik moet er toch niet aan denken dat de "grote" envelop op het verkeerde adres bezorgd wordt.

Alvast bedankt voor jullie hulp,
#1 - 17-03-2006, 09:54 uur

Yessica

Beste forumleden,

Weet iemand aan wie ik mijn nieuwe adres kan doorgeven.

Ik moet er toch niet aan denken dat de "grote" envelop op het verkeerde adres bezorgd wordt.

Alvast bedankt voor jullie hulp,


Oei... zou dat kunnen? Het gaat om miljoenen deelnemers. Kun je niet beter de nieuwe bewoners HEEL goed instrueren?
#2 - 17-03-2006, 10:11 uur



Dusza

Wij hebben, omdat er de mogelijkheid in zat dat we al naar Amerika zouden verhuisd zijn tegen dat 'de' enveloppe zou kunnen komen, voor alle veiligheid het adres van vrienden doorgegeven. Maar daarvoor is het bij jullie nu al te laat...

Wij kunnen ook op de post een formulier invullen, en post gedurende een tijd laten nazenden op een nieuw adres, of eventueel laten 'stockeren' in een postbus (maar dan moet je die wel regelmatig kunnnen gaan leegmaken). Misschien is dat iets wat ook bij jullie zou kunnen? Het kost wel wat geld, maar ja, het is dan ook Zeer Belangrijk!
#3 - 17-03-2006, 10:26 uur

FreezeM

Je zult de post moeten laten doorsturen door TPG en inderdaad de nieuwe bewoners inlichten dat je zeer belangrijke post uit de VS verwacht die van LEVENSBELANG is.... en dan maar hopen dat het goed gaat.

Citaat
"""""""""""""""""" Dear Sir or Madam: The following is the information requested: Email: INFO: Thank you for your inquiry. DV 2006 notifications will be sent to the mailing address provided at the time of entry. If your mailing address has changed, you must place your change of address on file with your postal service so that your notification letter can be forwarded to you. Kentucky Consular Center Phone: (606) 526 7500 3505 N Highway 25W Fax: (606) 526 7501 Williamsburg, KY 40769 E-mail: [email protected] USA www.travel.state.gov SLM/KCC """""""""""""""""""""
#4 - 21-03-2006, 08:18 uur

marvi

Super bedankt voor jullie reactie's met tips en hulp,


Ik ga inderdaad het contract met de tpg, om de post langer door te sturen, verlengen.

Er zijn nog geen nieuwe huurders bekend, dus doorgeven kan nog niet.

#5 - 27-03-2006, 12:45 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15