Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arrival report.

Discussie gestart

heivalido

Zo dames en heren, daar zitten we dan, te tikken vanuit de office room van onze vrienden in Spring Hill.
We have arrived!!!!
De vlucht was minder prettig maar das niet vreemd met zo`n lange vlucht. De aankomst was wel prettig.
We hebben ons gemeld bij de US Citizens balie en we werden daar echt super vriendelijk geholpen, de officer nam onze papieren in ontvangst en vertelde ons dat hij ons geval geheel zal afhandelen maar dat dit gezien de drukte wel een klein uurtje kon duren (er werden nog ff 3 Hollanders na slecht gedrag rechtstreeks terug gestuurd) De officer heeft ons keurig alles uitgelegd, vingerafdrukken genomen en we moesten nog ff tekenen en toen kregen we opeens een hand, "welcome to the USA" zei hij, en dat was het wel zo` n beetje. Niet veel bijzonder maar daardoor niet minder spannend. Wel een heerlijk gevoel als je overal net even anders moet handelen als de "gewone toerist" hahahahahahah.
#1 - 08-03-2005, 19:48 uur

ejb

hé Heivalido, goed te horen dat alles zo soepel is verlopen. Beseffen jullie al een beetje dat jullie nu 'eeuwig' mogen blijven, of overheest het vakantiegevoel nog?
#2 - 08-03-2005, 19:52 uur



xerxesc


 :D :D :D :D :D :D :D :D  Heivalido and Your Girlie, WELCOME TO THE UNITED STATES of AMERICA!!!!!!   :) :) :) :) :) :)
#3 - 08-03-2005, 20:11 uur
« Laatst bewerkt op: 08-03-2005, 20:12 uur door xerxesc »

Annemiek

Welkom!!
#4 - 08-03-2005, 20:11 uur

Chiefram

WELKOM in de USA !!!

Onnodig om te zeggen dat je het hier naar je zin gaat hebben, dan dat zal zeker zo zijn!

Ongelooflijk eigenlijk... een paar maanden geleden zaten we nog gezellig bij elkaar in Nederland. Toen leek alles nog zo ver weg. Nu (als je terug kijkt) leek dat wel vorige week! LOL! En nu zitten we beiden definitief in de USA, hahaha... Heel onwerkelijk als je erover nadenkt!

Maar hoezo was de vlucht niet geweldig? Veel turbulentie gehad ofzo of vertragingen?

Je schaamde je zeker wel rot toen die drie Nederlanders terug gestuurd werden wegens slecht gedrag. Waren dat Nederlanders die met hetzelfde vliegtuig meekwamen, of hadden ze zich hier in de USA slecht gedragen?

Zo zie je maar weer...  ;D ;D ;D
#5 - 08-03-2005, 21:02 uur

Margo Wening

Gefeliciteerd met het begin van jullie nieuwe leven !

Enjoy  ;D

Margo
#6 - 08-03-2005, 22:47 uur

enny

Welcome to the USA!
Have a great start with your new life!!! :)
#7 - 09-03-2005, 02:43 uur

Loek

Welcome to the US of A!!

Van mij ook veel geluk gewenst in de komede tijd.  Ik weet dat je veel zult meemaken in die eerste paar maanden in je nieuwe thuis.  Ik krijg nog weleens warme nostalgische gevoel in mijn buik als ik terugdenk aan de periode toen ik nog aan het "wennen' was.
#8 - 09-03-2005, 04:17 uur

heivalido

Iedereen erg bedankt en Chief, die 3 Nederlanders kwamen inderdaad uit dezelfde kist als wij maar we schaamde ons niet hoor, ze begrepen wel dat niet alle Nederlanders zich zo gedragen.
#9 - 09-03-2005, 05:16 uur

dordtboy

Gefeliciteerd en veel succes.
Wie van jullie kwamen ook uit dordrecht en uit welk deel van dordrecht.
Ik zelf woon in dubbeldam.
#10 - 09-03-2005, 07:05 uur

FreezeM

Gefeliciteerd heivalido! Veel plezier de komende tijd met het 'inburgeren'  :)
#11 - 09-03-2005, 08:51 uur

visuar

Fijn om te horen dat het zo goed is verlopen en jullie veilig aangekomen zijn. Enjoy USA!

Even uit interesse, wat hadden die 3 gedaan dan dat ze terug moesten?
#12 - 09-03-2005, 11:51 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Fijn om te horen dat het zo goed is verlopen en jullie veilig aangekomen zijn. Enjoy USA!

Even uit interesse, wat hadden die 3 gedaan dan dat ze terug moesten?


interesse = nieuwsgierigheid
 ;D ;D ;D ;D ;D

Ook namens mijzelf & gezin veel gelukwensen aldaar!!!!!!
En hoe is het met schoonpa & moe gegaan?
#13 - 09-03-2005, 13:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Fijn om te horen dat het zo goed is verlopen en jullie veilig aangekomen zijn. Enjoy USA!

Even uit interesse, wat hadden die 3 gedaan dan dat ze terug moesten?


interesse = nieuwsgierigheid
 ;D ;D ;D ;D ;D

Ook namens mijzelf & gezin veel gelukwensen aldaar!!!!!!
En hoe is het met schoonpa & moe gegaan?

 ;D ;D ;D Voor zover we weten hadden die 3 een beetje staan stoeien in de wachtrij voor customs een daardoor een oudere man die achter hun stond tegen de grond geholpen. Dat moet je dus gewoon niet doen in de USA. Ze konden kiezen, of de man zou ze aanklagen of ze konden retour afzender, voor zover wij weten dus he.

Met de schoonpa en moe gaat het ook prima hoor, we gaan vandaag lekker met zijn 4en op huizen jacht.

Ik ga nu ff ontbijten.

Laters
#14 - 09-03-2005, 14:54 uur

Chiefram

Gefeliciteerd en veel succes.
Wie van jullie kwamen ook uit dordrecht en uit welk deel van dordrecht.
Ik zelf woon in dubbeldam.

Dat was ik!  ;)

Mijn opa en oma wonen in Dubbeldam (Elzenlaan) en wijzelf komen uit de wijk ernaast: Oudelandshoek (Amazone).

Sterker nog, wij bezitten nog steeds deze woning! LOL!
#15 - 09-03-2005, 15:17 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15