Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arrival report.

Discussie gestart

Chiefram

Op huizenjacht! Heerlijk !!!

Wij hebben dat ook 4 weken lang gedaan, meestal alleen in de weekends, omdat je dan op zondag bijna overal openhuis hebt en zo binnen kunt lopen.

We hebben hele mooie huizen gezien van buiten, die van binnen kompleet waren uitgeleefd en ook hele lelijke huizen van buiten, die van binnen wel paleisjes leken!  :D

Kijk goed rond, er is echt een hoop te zien en elk huis is zowat uniek. Ook hebben we gemerkt dat Amerikanen erg gewillig zijn hun prijzen aan te passen als ze merken dat je een serieus geinteresseerde bent.

Wij hebben in iedergeval genoten van op huizenjacht te gaan. Het is zeker geen straf! LOL!  ;D
#16 - 09-03-2005, 15:20 uur

PetraVS

Beetje laat, maar ook van mij welkom in de States!!!  Iemand vroeg of je nog vakantiegevoel had, ik heb dat na 21 jaar nog  ;D.  Veel plezier!!!
#17 - 09-03-2005, 16:48 uur

Chiefram

Beetje laat, maar ook van mij welkom in de States!!!  Iemand vroeg of je nog vakantiegevoel had, ik heb dat na 21 jaar nog  ;D.  Veel plezier!!!

Kijk, dat is pas echt genieten van je leven!!!  ;)
Precies zoals het leven hoort te zijn! LOL!
#18 - 09-03-2005, 17:09 uur

dordtboy

Chiefram,

Ik woon zelf op de stevensweg.
Grappig dat jij ook juist van dessert hou.
Ik en mijn vriendin ook.
Maar wij zijn bezig om een Visa voor Canada te krijgen.
Zij heb familie op vancouver island.
Maar ik heb liever Salt lake city dan Denver en het liefst Flagstaff, az
#19 - 09-03-2005, 18:17 uur

ejb

Leuk, gelijk op huizenjacht! Ik hoop dat jullie gauw lekker jullie eigen stekje hebben.
#20 - 09-03-2005, 19:25 uur



Chiefram

Chiefram,

Ik woon zelf op de stevensweg.
Grappig dat jij ook juist van dessert hou.
Ik en mijn vriendin ook.
Maar wij zijn bezig om een Visa voor Canada te krijgen.
Zij heb familie op vancouver island.
Maar ik heb liever Salt lake city dan Denver en het liefst Flagstaff, az

Hey Dordtboy!

De Stevensweg ken ik wel. Wie niet in Dordrecht, haha...
Ik ben verslingerd aan woestijngebieden, heerlijk! De ruimte, het gevoel van helemaal alleen op de wereld zijn en ook echt in de verste verte ook echt niets of niemand in de buurt, de hitte van de zon, de gedroogde grond onder je voeten, de hete lucht als een fuhn ervaren, ratelslangen in de buurt, etc... wat wil je nou nog meer!  :D

Canada is heel erg mooi, zeker Vancouver Island. Wij hebben vrienden wonen in Avola, BC, dat zijn Nederlanders die er al 25 jaar wonen en ook deze mensen komen oorspronkelijk uit Dordrecht. Het is een oude schoolvriendin van mijn moeder.

En Arzinona... Ik wou dat ik er nu was...  ;)

Succes met de aanvraag voor een visa en hou ons op de hoogte!
#21 - 09-03-2005, 20:14 uur

ejb

Chiefram,

Ik woon zelf op de stevensweg.
Grappig dat jij ook juist van dessert hou.
Ik en mijn vriendin ook.
Maar wij zijn bezig om een Visa voor Canada te krijgen.
Zij heb familie op vancouver island.
Maar ik heb liever Salt lake city dan Denver en het liefst Flagstaff, az

Hey Dordtboy!

De Stevensweg ken ik wel. Wie niet in Dordrecht, haha...
Ik ben verslingerd aan woestijngebieden, heerlijk! De ruimte, het gevoel van helemaal alleen op de wereld zijn en ook echt in de verste verte ook echt niets of niemand in de buurt, de hitte van de zon, de gedroogde grond onder je voeten, de hete lucht als een fuhn ervaren, ratelslangen in de buurt, etc... wat wil je nou nog meer!  :D

Canada is heel erg mooi, zeker Vancouver Island. Wij hebben vrienden wonen in Avola, BC, dat zijn Nederlanders die er al 25 jaar wonen en ook deze mensen komen oorspronkelijk uit Dordrecht. Het is een oude schoolvriendin van mijn moeder.

En Arzinona... Ik wou dat ik er nu was...  ;)

Succes met de aanvraag voor een visa en hou ons op de hoogte!
Waar ligt Arzinona, Chief ??? :P ;D
#22 - 10-03-2005, 00:41 uur



Chiefram

HAHAHAHA !!!!!!!!

Slip of the Pen! HAHAHAHA !!!
#23 - 10-03-2005, 00:52 uur

Jez

Hahahaha! Arzinona, tiept net zo lekker als "Cheif".......
 ;D ;D ;D ;D ;D
#24 - 11-03-2005, 21:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Hahahaha! Arzinona, tiept net zo lekker als "Cheif".......
 ;D ;D ;D ;D ;D

Hahaha... Jullie begrijpen mij met deze slipper! LOL! Ik zie inderdaad meer 'Cheif' staan, dan 'Chief'! LOL!  ;D ;D ;D
#25 - 12-03-2005, 05:12 uur

stinger

Beter laat dan nooit,

Onwijs veel geluk gewenst,en geniet ervan!!!!
Ik wens je all the best!!!!!!!!!!


Stinger
#26 - 13-03-2005, 00:35 uur

heivalido

Onze huizenjacht is geslaagd, we hebben een leuke "villa" gevonden in een rustige wijk. Een vrijstaand huis met een grote woonkamer met aangrenzende open keuken met bar, daar naast nog een soort open computer ruimte. 2 slaapkamers met ieder een eigen badkamer (meer dan genoeg voor ons) en een 2 car garage en een mooie tuin met grapefruit bomen, citroenenbomen en sinaasappelbomen erin.......oh ja, niet geheel onbelangrijk en absoluut bovenaan ons verlanglijstje...een Zwembad hahahhahahah heerlijk, alleen nu nog een beetje koud (18 Celcius) Zodra we onze eigen pc hebben dan komen de foto`s + ons verhaal op het web. Het huis is op een tv en een broodrooster na nog helemaal leeg maar daar komt snel verrandering in.

WE LOVE FLORIDA.
#27 - 15-03-2005, 04:02 uur

newengland

Gefeliciteerd heivalido. (ben best wel jaloers)
#28 - 15-03-2005, 07:39 uur
You have to recognize when the right place and the right time fuse and take advantage of that opportunity. There are plenty of opportunities out there. You can't sit back and wait.

Margo Wening

Geweldig dat jullie al zo snel een huis hebben naar jullie zin !

Gefeliciteerd  ;D

Margo
#29 - 15-03-2005, 07:55 uur
« Laatst bewerkt op: 15-03-2005, 07:55 uur door MarHan »

Ebelix

Hein en Esther,

Gefeliciteerd met het huis.  Ook ik ben jalours. Stuur het adres maar door dan kom ik over anderhalve maand een bezoekje brengen  ;D ;D ;D

Hoe bevalt je baan?
#30 - 15-03-2005, 09:28 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15