Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Auto!!! Hoe het beste!

Discussie gestart

hollandranch

poeh, dat je daar tijd voor hebt, geniet er nog maar van!  ;D

wij hebben 3000 betaald voor onze auto, gewoon cash bij een particulier... zo deden we dat thuis ook :)

wij hadden trouwens geluk bij het aanvragen van onze SSN; ik zat bij een kerel aan het loketje die vond dat mijn birth certificate vertaald moest worden in het engels (dat ging nog een paar weken extra duren), mijn man zat door puur geluk bij de manager van het kantoor die zichzelf de "dutch translator" noemde en zei dat dat helemaal niet nodig was (voor mijn SSN dus ook niet)... misschien een idee om dat voor de zekerheid nog ergens officieel te laten vertalen?

Ik heb heel wat auto's in Nederland gekocht, maar dan heb je wat tijd over en Texas is a very big State without a car. Ik heb gisteren een rode Silverado gereserveerd en mijn vriend gaat over een paar dagen. Als hij goed is dan neemt hij hen mee. Weer een probleem minder. Wij hebben gelukkig nog 4 weken, dus tijd genoeg om hier alles stop te zetten en voor een groot deel zaken in Texas op te starten, Godd luck. Hans


Het is een blauwe geworden
#16 - 19-11-2006, 10:23 uur

Chiefram

Je boedlt dat je die blauwe Chevy gekocht hebt???

Gefeliciteerd, het is een geweldige auto en zal zeker niet misstaan in Texas! LOL!
#17 - 19-11-2006, 13:43 uur

hollandranch

Je boedlt dat je die blauwe Chevy gekocht hebt???

Gefeliciteerd, het is een geweldige auto en zal zeker niet misstaan in Texas! LOL!


Yip, een blauwe Chevy Silverado 4x4 met double exhaust  2006-10 Er rijden er schijnbaar wel meer rond in Texas  2006-04.  Hij is eergisteren door vrienden opgepikt in Houston, gekocht via Graiglist
#18 - 19-11-2006, 17:25 uur
« Laatst bewerkt op: 05-12-2006, 13:22 uur door hollandranch »

ned in MO

zakelijk gereden mijlen kan je afschrijven. Check met een accountant.
De mijn e kost zo'n $350 per jaar en ik heb 3 businesess
#19 - 19-12-2006, 18:25 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

Je boedlt dat je die blauwe Chevy gekocht hebt???

Gefeliciteerd, het is een geweldige auto en zal zeker niet misstaan in Texas! LOL!


Yip, een blauwe Chevy Silverado 4x4 met double exhaust  2006-10 Er rijden er schijnbaar wel meer rond in Texas  2006-04.  Hij is eergisteren door vrienden opgepikt in Houston, gekocht via Graiglist

Toen ik 9 december mijn auto voor mijn huis in Texas zag staan bleek hij groen te zijn  2006-05, foto's waren wat te donker genomen. Ben wel blij met mijn pickupje. De nieuwe Silverado is trouwens een erg mooie auto, even sparen.
#20 - 03-01-2007, 02:41 uur

hollandranch

Inmiddels is de groene Silverado ingeruild op een nieuwe rode Silverado Classic, had toch een beetje veel pech met de auto  embarressed  Deze week wordt de Chevy nog wat gepimpd met een chromen guard, sidebars en een dubbele uitlaat.  2006-05

#21 - 16-01-2007, 17:33 uur

Chiefram

Wederom een schitterende auto!

Wat is het toch heerlijk om in Amerika een auto te kopen, haha...  2006-01
(Het kan wel eens een verslaving worden, dus pas op...)! LOL!
#22 - 16-01-2007, 18:06 uur

hollandranch

Wederom een schitterende auto!

Wat is het toch heerlijk om in Amerika een auto te kopen, haha...  2006-01
(Het kan wel eens een verslaving worden, dus pas op...)! LOL!

Ja, heerlijk om naar een dealer te gaan en een paar uur later wegrijden (moest nog even langs de bank en verzekeringsmaatschappij) en dan de prijs, nog geen 25.000 US Dollars, koop je in Nederland een kale Golf voor  2006-10
#23 - 16-01-2007, 22:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15