Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rijbewijs

Discussie gestart

Patrick_NH

Officieel is rechts afslaan door rood licht maar in een paar staten (ongeveer 9 staten) vastgelegd in de statuten. Sommige staten hebben daar helemaal niets over vastgelegd. Dus staten die rechts afslaan door rood toestaan zijn in de minderheid. Tja gelukkig voor de amerikanen dat het CBR de vragen van hun rij examen niet bepalen want het CBR kan wel een rood licht vraag bedenken die de helft van de mensen fout kunnen beantwoorden  ;D
#16 - 28-04-2006, 19:09 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

hollandranch

Officieel is rechts afslaan door rood licht maar in een paar staten (ongeveer 9 staten) vastgelegd in de statuten. Sommige staten hebben daar helemaal niets over vastgelegd. Dus staten die rechts afslaan door rood toestaan zijn in de minderheid. Tja gelukkig voor de amerikanen dat het CBR de vragen van hun rij examen niet bepalen want het CBR kan wel een rood licht vraag bedenken die de helft van de mensen fout kunnen beantwoorden  ;D


oeps, heb door meer dan 9 staten gereden en altijd eigenlijk rechtsaf door rood gereden maar nooit boetes gehad, waarschijnlijk gewoon mazzel. Staat Texas erbij waar het wel mag , waarschijnlijk kon ik de komende jaren toch niet in andere staten!!
#17 - 28-04-2006, 19:46 uur

GoGriz

Officieel is rechts afslaan door rood licht maar in een paar staten (ongeveer 9 staten) vastgelegd in de statuten. Sommige staten hebben daar helemaal niets over vastgelegd. Dus staten die rechts afslaan door rood toestaan zijn in de minderheid. Tja gelukkig voor de amerikanen dat het CBR de vragen van hun rij examen niet bepalen want het CBR kan wel een rood licht vraag bedenken die de helft van de mensen fout kunnen beantwoorden  ;D


oeps, heb door meer dan 9 staten gereden en altijd eigenlijk rechtsaf door rood gereden maar nooit boetes gehad, waarschijnlijk gewoon mazzel. Staat Texas erbij waar het wel mag , waarschijnlijk kon ik de komende jaren toch niet in andere staten!!

Volgens mij mag je het in elke staat, ook al staat het niet expliciet in de regels.  In alle staten waar ik in heb gereden (VA, MD, PA, OH, IN, IL, MN, WI, ND, MT, ID en WY heb ik altijd mensen zien rechts afslaan bij rood licht. 
#18 - 28-04-2006, 22:05 uur

Patrick_NH

Officieel is rechts afslaan door rood licht maar in een paar staten (ongeveer 9 staten) vastgelegd in de statuten. Sommige staten hebben daar helemaal niets over vastgelegd. Dus staten die rechts afslaan door rood toestaan zijn in de minderheid. Tja gelukkig voor de amerikanen dat het CBR de vragen van hun rij examen niet bepalen want het CBR kan wel een rood licht vraag bedenken die de helft van de mensen fout kunnen beantwoorden  ;D


oeps, heb door meer dan 9 staten gereden en altijd eigenlijk rechtsaf door rood gereden maar nooit boetes gehad, waarschijnlijk gewoon mazzel. Staat Texas erbij waar het wel mag , waarschijnlijk kon ik de komende jaren toch niet in andere staten!!

Volgens mij mag je het in elke staat, ook al staat het niet expliciet in de regels.  In alle staten waar ik in heb gereden (VA, MD, PA, OH, IN, IL, MN, WI, ND, MT, ID en WY heb ik altijd mensen zien rechts afslaan bij rood licht. 

Ja je hebt helemaal gelijk. Ik dacht het in de regels moest staan maar dat blijkt niet zo te zijn.
#19 - 29-04-2006, 00:00 uur
I believe in the New Hampshire state motto: "Live Free Or Die"
http://newhampshireblog.blogspot.com

hollandranch

Heeft er iemand een site gezien waar je diverse versies van de theorie-examens kan doen, kom alleen maar sites tegen waar je moet betalen. Zitten toch best wel een paar lastige vragen voor the examen.
#20 - 29-04-2006, 08:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15