Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Background check

Discussie gestart

Yessica

Ik heb afgelopen week samen met mijn vriend cursus gehad over de overgang van het militaire leven naar het burgerleven. Heel interessant, veel geleerd.

Er was in deze groep ook een vrouw, Amerikaanse en ook werkend voor de Navy, die getrouwd is met een Canadees. Ze bleef me maar op het hart drukken dat ik nu al moet beginnen met het aanvragen van background checks ten behoeve van de aanvraag van de Green Card. Ik vond dat zo raar, want ik heb hier eigenlijk nog nooit van gehoord. Volgens haar moest ik bij de lokale politie bij iedere plaats waar ik gewoond heb een background check aanvragen. De politie ziet me al aankomen! Volgens haar was op de website van de Amerikaanse overheid te vinden aan welke eisen zo'n background check moet voldoen.
Mijn vriend en ik hebben een tijd terug een gesprek gehad met iemand van de Legal Department en zij vertelde ook niks over dat ik nu alvast moest beginnen met het aanvragen van background checks.
Maar ook vandaag, op de laatste dag van de cursus, zei ze nogmaals dat ik echt, echt nu al moest beginnen wil ik op tijd klaar zijn voor de aanvraag van de Green Card. Volgens haar kostte het haar man 9 maanden om alle checks gedaan te krijgen.

Ik heb op dit forum er ook nog nooit iemand over gehoord. Zijn procedures voor Canadezen misschien anders? Wie heeft hier ervaring mee en weet hoe het zit...?

Alvast bedankt!!
#1 - 30-09-2011, 19:29 uur



Pieter79

Met welk visum ben je bezig?

In het algemeen ben ik er vrijwel zeker van dat je zelf niks hoeft en/of kunt aanvragen. Met alle informatie die je geeft a.d.h.v. de visa procedure instructies doen ze die checks zelf. Gewoon instructies volgen voor je visa en dan zou alles goed moeten komen.

Gr. Pieter
#2 - 30-09-2011, 21:52 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Johan

Bij mijn weten laten de Amerikanen het niet graag aan een ander over om antecedenten te onderzoeken dus ik kan me echt niet voorstellen dat jij dit moet doen. Maar volgens mij is de procedure voor Canadezen wel anders.
#3 - 30-09-2011, 23:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15