Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Banen in Amerika..

Discussie gestart

Jez

Hee, dat klinkt goed, Rob! Veel succes!
Wat is jouw vakgebied ook alweer?
#46 - 10-02-2005, 19:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Dankje! ;) Ik ben wat men noemt een software engineer. Oftewel een computer programmeur. Maar dan wel op de wat grotere websites/intranet sites. Het schijnt dat ik me onderhand "senior" mag noemen zelfs, hahaha

Vanmorgen net gesolliciteerd en me nieuwe CV online gezet. Werd gelijk gebelt door een bedrijf uit Groningen (ICT detachering) en een bedrijf uit Engeland. Hehe, gaat de goede kant op! ;D

Ik wacht af, kijken wat er komt (of niet)!
#47 - 10-02-2005, 20:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

Dankje! ;) Ik ben wat men noemt een software engineer. Oftewel een computer programmeur. Maar dan wel op de wat grotere websites/intranet sites. Het schijnt dat ik me onderhand "senior" mag noemen zelfs, hahaha

Vanmorgen net gesolliciteerd en me nieuwe CV online gezet. Werd gelijk gebelt door een bedrijf uit Groningen (ICT detachering) en een bedrijf uit Engeland. Hehe, gaat de goede kant op! ;D

Ik wacht af, kijken wat er komt (of niet)!
Nu nog een bedrijf uit Amerika  ;).
Moet in jouw vakgebied zeker niet moeilijk zijn om een baan in de States te krijgen, nu hopen dat ze daar de moeite van een visum aanvraag willen doen, dan hoef je misschien niet eens op de uitslag van de DV 2006 te wachten!
#48 - 10-02-2005, 20:43 uur



heivalido

als ze nog preppers zoeken in de Ict, ik kit de dvd drive wel dicht en schuur de harddisk wel dunnetjes als ze dat willen hahahahahahha
#49 - 10-02-2005, 21:50 uur

ejb

als ze nog preppers zoeken in de Ict, ik kit de dvd drive wel dicht en schuur de harddisk wel dunnetjes als ze dat willen hahahahahahha
Ongeloofelijk dat je computer het nog doet en je je weg weet naar dit forum  :P LoL
#50 - 10-02-2005, 22:12 uur



heivalido

als ze nog preppers zoeken in de Ict, ik kit de dvd drive wel dicht en schuur de harddisk wel dunnetjes als ze dat willen hahahahahahha
Ongeloofelijk dat je computer het nog doet en je je weg weet naar dit forum  :P LoL

Dat is per ongeluk gebeurt, ik dacht dat dit een Painters forum was hahahahah.
Maar ff serieus. Prepping is waarschijnlijk de meest voor de hand liggende Job die ik zal gaan doen na aankomst in Florida, maar mocht dit niet zo zijn dan neem ik elke andere job aan die ik vinden kan, al moet ik wildspiegeltjes langs de Highway poetsen.
#51 - 11-02-2005, 23:23 uur

xerxesc

als ze nog preppers zoeken in de Ict, ik kit de dvd drive wel dicht en schuur de harddisk wel dunnetjes als ze dat willen hahahahahahha
Ongeloofelijk dat je computer het nog doet en je je weg weet naar dit forum  :P LoL

Dat is per ongeluk gebeurt, ik dacht dat dit een Painters forum was hahahahah.
Maar ff serieus. Prepping is waarschijnlijk de meest voor de hand liggende Job die ik zal gaan doen na aankomst in Florida, maar mocht dit niet zo zijn dan neem ik elke andere job aan die ik vinden kan, al moet ik wildspiegeltjes langs de Highway poetsen.

Dit is de attitude die je ver zal brengen: Amerikanen houden van immigranten die de "willing to earn-non-self-entitled" attitude hebben.  Ikzelf begon als een busboy/waiter in NYC.  Ik heb nooit een dag zonder werk gezeten in de states, ongeacht waar ik woonde.

Heivalido, nog maar 23 dagen!!!
#52 - 12-02-2005, 00:00 uur

heivalido

Wij zijn ook echt niet bang dat we na 6 maanden werkeloos weer terug naar NL zullen moeten. Wij gaan gewoon alles aanpakken en dat heeft al eerder zijn vruchten afgeworpen. het is niet voor niets dat er nog steeds opdrachtgevers zijn die bij onze oude baas om ons vragen, terwijl we alweer ruim 2 jaar in NL zijn.

Nog maar 23 daagjes inderdaad, en ze vliegen voorbij, heerlijk gevoel.
#53 - 12-02-2005, 00:59 uur

visuar

Nu nog een bedrijf uit Amerika  ;).
Moet in jouw vakgebied zeker niet moeilijk zijn om een baan in de States te krijgen, nu hopen dat ze daar de moeite van een visum aanvraag willen doen, dan hoef je misschien niet eens op de uitslag van de DV 2006 te wachten!

Ik heb dus actie ondernomen op een vacature met sponsering. Ik kreeg direct een mailtje terug dat mijn er gekeken wordt of mijn CV overeenkomt met wat ze zoeken etc. Tot nu toe heb ik nog niks verder meer vernomen..... Het zal me benieuwen, maar dan hoef ik inderdaad niet meer op de loterij te wachten. Maar ja, dan heb ik ook geen greencard (tenzij ik ook nog de loterij zou winnen, hahaha, yeah right ;D)

Anyways, het maakt mij ook niet zoveel uit wat voor werk ik moet doen. Zolang ik er eerst maar ben en mezelf kan onderhouden!
#54 - 12-02-2005, 03:42 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

ejb

Nu nog een bedrijf uit Amerika  ;).
Moet in jouw vakgebied zeker niet moeilijk zijn om een baan in de States te krijgen, nu hopen dat ze daar de moeite van een visum aanvraag willen doen, dan hoef je misschien niet eens op de uitslag van de DV 2006 te wachten!

Ik heb dus actie ondernomen op een vacature met sponsering. Ik kreeg direct een mailtje terug dat mijn er gekeken wordt of mijn CV overeenkomt met wat ze zoeken etc. Tot nu toe heb ik nog niks verder meer vernomen..... Het zal me benieuwen, maar dan hoef ik inderdaad niet meer op de loterij te wachten. Maar ja, dan heb ik ook geen greencard (tenzij ik ook nog de loterij zou winnen, hahaha, yeah right ;D)

Anyways, het maakt mij ook niet zoveel uit wat voor werk ik moet doen. Zolang ik er eerst maar ben en mezelf kan onderhouden!
Helemaal mijn idee!! Maar als je die baan zou krijgen waar je het over had kan je er sneller naartoe dan wanneer je de lotery zou winnen en je kan blijven meedoen aan de lotery, met kans op die beruchte Green Card, dus dat zou natuurlijk niet verkeerd zijn. Ik zal zeker voor je duimen m.b.t. die baan.
#55 - 13-02-2005, 01:07 uur



visuar

Dankje ejb! ;)
#56 - 13-02-2005, 15:34 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Sbull

We duimen voor je ejb.
#57 - 13-02-2005, 21:02 uur

visuar

voor ejb? :-\
#58 - 14-02-2005, 17:52 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Margo Wening

Succes met je sollicitatie Visuar !

Excuses dat ik zo deze thread kom binnenvalllen, maar ik las het  commentaar dat het op prijs wordt gesteld als je alles wel wil aanpakken en dus niet met een heel eisenpakket binnenkomt. Ik denk dat dat overal wel gewaardeerd wordt..

Overigens was er net vanavond op NL3 een programma over emigranten en remigranten.. waaronder een Nederlander die na een aantal jaren in Canada had besloten dat hij toch altijd een Nederlander zou blijven.

En over kansen op banen gesproken : weet iemand of dat "alles aanpakken" ook werkt als je boven de 40 bent zoals ondergetekende en echtgenieter ?

Margo
#59 - 14-02-2005, 21:39 uur

Sbull

SORRY  VISUAR
Natuurlijk duimen we voor jou.

Was een fout(je) van mij.
#60 - 14-02-2005, 21:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15