Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Banen in Amerika..

Discussie gestart

Jez

Owh, zie je, typ ik wéér "Cheif"............Sorry!
#31 - 21-01-2005, 21:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Hi Ebelix!

Ja, we hebben al een leuk in een bosrijke omgeving gelegen woning op het oog en als alles meezit krijgen we volgende week al de sleutels (hoop ik)! We zijn wel weer toe aan een eigen woonruimte en onze eigen poes weer om ons heen.

De drukte van twee puberale tienemeisjes (nichtjes) om je heen en een drukke familie wordt ons een beetje te veel, dus ff duimen...  ;D

Met mijn vrouw gaat het goed, we hebben nu allemaal onze eigen Green Card en SSN binnen, dus we kunnen en mogen doen wat we willen doen nu, hihi...

Nee, ze is niet opzoek naar een baan, maar misschien gaat ze wel later iets voor haarzelf beginnen. Ik laat haar maar even lekker aanmodderen, hii


Hé Chief,

Harstikke gefeliciteerd met je baan! Het gaat jullie zo te horen helemaal voor de wind daar, top hoor, 't is jullie gegund! Hopelijk duimen jullie ook voor alle forum leden die nu meedoen met de DV2006 ;) met jullie geluk zou dat ons wel eens kunnen helpen LoL ;D
#32 - 21-01-2005, 22:43 uur



Loek

Gefeliciteerd Martin!
Als het zo door gaat, zit je zo in het beloofde land: Colorado!

Loek
#33 - 22-01-2005, 00:51 uur
« Laatst bewerkt op: 22-01-2005, 00:54 uur door lvanheld »

Chiefram

Bedankt allemaal voor alle leuke reakties!

Wij wisten wel dat het allemaal op zijn pootjes terecht zou komen hier in Amerika, anders zouden we in Nederland op onze leeftijd niet alles zomaar opgeven en met niets in een ver land helemaal opnieuw gaan beginnen.

Ik had ook eerst gedacht als pizza koerier of winkelbediende aan de slag te gaan, gewoon om er langzaamaan in te komen. Dat ik nu ineens een steengoede baan in de schoot geworpen krijg met echt alles erop en eraan, dat had ik al helemaal niet durven dromen in het eerste of tweede jaar... Maar schijnbaar was het ons lot om hierheen te verhuizen. We hebben er nog steeds geen sekonde spijt van.

Ik moet het natuurlijk wel waar gaan maken, hahaha... je bent alles hier ook zo weer kwijt als je niet uitkijkt!

#34 - 22-01-2005, 18:46 uur

heivalido

Succes Cheif (om Jez een plezier te doen)

Goed om te horen dat je de baan hebt, dat scheelt toch weer een lastje van je schouders nu er een inkomen is. Ik wens je veel plezier en laat die Yanken maar eens zien hoe wij Hollanders werken kunnen. Laat je van je allerbeste kant zien, dan zit je goed want je hebt gelijk, als je het niet goed doet, trappen ze je net zo makkelijk weer op straat als dat ze je aan hebben genomen  :-\
Only in America hahahahaha, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.

Good luck to you all.
#35 - 23-01-2005, 23:25 uur
« Laatst bewerkt op: 23-01-2005, 23:25 uur door heivalido »

Sbull

Succes Cheif, (ja dit is je naam geworden natuurlijk dankzij Jez).

Zorg dat ze weten hoe wij hollanders werken en dat ze zullen zeggen, Nee sorry ik moet de hollander hebben.

#36 - 24-01-2005, 16:49 uur

ejb

Succes Cheif, (ja dit is je naam geworden natuurlijk dankzij Jez).

Zorg dat ze weten hoe wij hollanders werken en dat ze zullen zeggen, Nee sorry ik moet de hollander hebben.


Dat zou inderdaad perfect zijn, komen wij straks ook allemaal makkelijk aan een baan  :P ;D
#37 - 24-01-2005, 18:29 uur



Jez

Ja Cheif, promoot ons Hollanders daar eens flink!
En voor de anderen: typt veel lekkerder he, "Cheif"?!
 ;D ;D ;D ;D ;D
#38 - 24-01-2005, 22:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Sbull

Heivalido en ik hebben al een beetje naam gemaakt
Tegen onze vriend in florida werd altijd gezegd : I want the dutch prep workers and nobody else.

Nu na dik 2 jaar vragen ze nog :when are these dutch guys coming back, we need them.

Dus Cheif zorg dat over jou de zelfde eis komt : alleen jou willen ze en niemand anders.

Ja, Jez het typt echt wel lekkerder, merk jij het ook Cheif
#39 - 24-01-2005, 23:54 uur
« Laatst bewerkt op: 24-01-2005, 23:56 uur door Sbull »

heivalido

Maar dit kwam hoofdzakelijk omdat wij 5 dagen in de week op kwamen dagen en ook nog eens hard werkte en goed resultaat leverden. De meeste Floridianen komen na 3 of 4 dagen niet meer opdagen omdat ze genoeg geld hebben om de rest van de week te kunnen eten, tevens taaien ze exact om 4 uur allemaal af, job klaar of niet, wij bleven nog wel een 1 of 2 uur langer zodat alles klaar was en we de dag erop niet meer terug hoefde maar aan een nieuwe job konden beginnen. Harde werkers die Dutch. En die reputatie willen we graag zo houden.

Ik herriner me nog dat huis aan de Golf, daar waren we aan het preppen en we hoorde de uitvoerder (onze baas zijn opdrachtgever cq baas) een telefoontje plegen met een collega om op te scheppen. "you should see te prep workers I have here, these guys fly and te job looks perfect" alsof wij dat niet hoorde met onze grote Dutch oren  ;D ;D
#40 - 06-02-2005, 23:30 uur
« Laatst bewerkt op: 06-02-2005, 23:33 uur door heivalido »

heivalido

Tevens zij ik toen nog dat ik dat werk nooit voor lange tijd zo willen doen, nu kan ik niet wachten tot ik weer mag beginnen hahahahha I love Prepping :-*  ;)
#41 - 06-02-2005, 23:34 uur

ejb

Tevens zij ik toen nog dat ik dat werk nooit voor lange tijd zo willen doen, nu kan ik niet wachten tot ik weer mag beginnen hahahahha I love Prepping :-*  ;)
Just as long as you're living there, right! ;) ;D ;D
Ik wil ook best veel doen als ik daar eenmaal woon, je bent klaar met je werk en je hebt vakantie (nou ja, niet helemaal natuurlijk, maar het voelt stukken beter dan hier, toch?!  ;))
#42 - 07-02-2005, 00:44 uur



visuar

prepping?
#43 - 07-02-2005, 10:50 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

heivalido

prepping?

Het voorbereidend werk doen (prepare) voor een schilder. Gaatjes vullen, naden kitten en kozijnen en plinten schuren.
#44 - 08-02-2005, 22:47 uur

visuar

Ahhh, het echte werk! 8)

Ik kwam deze week een baan aanbieding tegen binnen mijn vakgebied in het gedeelte waar ik graag heen wil en ze doen aan sponsoring (voor de juiste kandidaat). Toch maar eens gaan solliciteren ;D
#45 - 10-02-2005, 01:08 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15