Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bedrijf starten

Discussie gestart

hollandranch

maken of eten? ;D

Je moet natuurlijk wel testen wat je verkoopt, dit is haar www adres

http://www.thebelgianchocolatefactory.com/
#106 - 14-07-2009, 00:53 uur

Johnnyboy

Hallo mis ik iets?

Zit met heel veel interesse alle bladzijdes te lezen over de avonturen van Petra en Hollandranch en Ingetje.
Nu gingen de posts ineens van 08-06 naar 07-09.

Hoe is het nu met Petra, Hollandranch en Ingetje?
Ben daar heel erg nieuwsgierig naar, leefde zeer met hun mee.

Wie o wie?


Wij zijn er nog zie  http://hollandranch.blogspot.com/  Petra in Oneonta is ook erg aktief, Ingetje zit dacht ik op St. Thomas bonbons te maken  ;)




Nou, ik hoop in ieder geval dat het met jullie drieen goed gaat.  Succes!
Ben zo nieuwsgierig  omdat ik aan het peinzen ben om ook "iets" te gaan doen in de States.
#107 - 15-07-2009, 21:40 uur

hollandranch

Nou, ik hoop in ieder geval dat het met jullie drieen goed gaat.  Succes!
Ben zo nieuwsgierig  omdat ik aan het peinzen ben om ook "iets" te gaan doen in de States.


Met ons gaat het goed, met Petra ook, hebben we veel contact, Ingetje weet ik niet.
#108 - 16-07-2009, 00:11 uur

petratimmer

Ja hier zijn wij. Met ons gaat het ook heel goed. Buiten gewoon goed zelfs. Wij zijn druk geweest enh effe niet zo actief dus beetje late reaktie. Wij gaan nu bezig met een 2de bedrijf.

#109 - 28-10-2009, 01:25 uur

Staceybeesie

Vertel??? Toch de Mac??
#110 - 02-11-2009, 15:18 uur
Groetjes Petra

Hans B

Het kleine café aan het water?
#111 - 02-11-2009, 15:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Matjong

Ik kwam per toeval dit topic tegen en het begon bij mij direct weer te kriebelen. Mijn vrouw en ik zouden namelijk ook erg graag naar de VS zouden willen. Momenteel hebben wij een eigen bedrijf dat gevestigd is in Nederland, maar alle activiteiten zijn gericht op de Amerikaanse markt. Wij runnen een aantal 'survey panel' websites. Om het simpel te houden: Op deze websites kunnen Amerikanen zich aanmelden, onderzoeken invullen, en daarvoor betaald krijgen. Marktonderzoek dus eigenlijk.

Deze websites runnen we momenteel vanuit Nederland maar het spreekt voor zich dat dit vele problemen met zich mee brengt. Zo hebben we momenteel 7 Amerikanen full-time in dienst en om alles formeel te regelen is een hel. Al onze survey clienten zijn Amerikaans en ook het contact met hen is niet altijd even eenvoudig (slechte telefoonverbinding zo nu en dan, gebrek aan face-to-face contact). Ook financieel is het constant gelazer. Al met al een drama.

Ik vraag me af of wij kans zouden maken via een E2 visum het land binnen te komen. Wij hebben als online bedrijf niet echt investeringen. We hebben technische infrastructuur voor de websites, we hebben personeel, en ten slotte onze grootste 'kostenpost': Het betalen van mensen die de onderzoekjes invullen. We hebben momenteel een jaaromzet van ongeveer een miljoen dollar.

Ik vraag me af of er voor mij en mijn vrouw mogelijkheden zijn om in de VS te gaan wonen? Ik snap dat jullie geen experts zijn, maar ik ben ook niet op zoek naar professioneel advies. Gewoon, wat globale ideeën over mijn mogelijkheden is alles wat ik wil. :)
#112 - 06-11-2009, 10:51 uur

petratimmer

Wij zijn inderdaad op zoek naar een cafe achtig iets. Al wel ergens wezen kijken maar daar was de prijs tikje aan de hoge kant. ongeveer 5 x te hoog maar goed. We zijnn druk zoekende.

Hoe het met een internet bedrijf in elkaar zit, geen idee. Daar heb me daar wat E2 nooit in verdiept. ik zou zo denken dat het gebrek aan investering een probleem kan zijn.

Wellicht dat wel professioneel adveis je wel kan helpen.

#113 - 10-11-2009, 02:56 uur

ned in MO

Ik zou er een goeie emigratie advocaat op loslaten
#114 - 10-11-2009, 03:41 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15