Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bedrijf starten

Discussie gestart

PBBI

Hou er wel rekening mee dat niet alle franchise organisaties met buitenlanders in zee gaan. Er zitten beperkingen aan het E2 visum houderschap, bijv. de tijdsduur, max. 5 jaar. Je kunt dit wel verlengen maar er zijn organisaties die gezien het feit van hun eigen contract duur niet met een E2 visum houder willen werken.
Wat is de reden om een franchise te beginnen of over te nemen? Er zijn legio andere mogelijkheden waarbij je een goed inkomen kunt verdienen maar niet aan de beperkingen zit van een franchise.
#16 - 09-12-2005, 22:38 uur

hollandranch

Rond maart is het zover, dan hebben we geld genoeg (minimaal 100.000 dollar) om de aanvraag van het E-2 visum te starten. Het geld staat dan op een Amerikaanse rekening en hebben we ook al een koopcontract van een stuk grond in onze zak. Ons ondernemingsplan zal er gelikt uit komen te zien.
We gaan het eerst zelf proberen omdat we met een aantal bemiddelaars gesproken hebben en de adviezen zijn vaak tegenstrijdig en deze jongens zijn ook erg duur en geven geen garantie van slagen.
Misschien hebben mensen nog tips voor ons waar we aan moeten denken.

Groet, Hans
#17 - 25-12-2005, 10:11 uur

petratimmer

he allemaal,

Ik kan bijna niet wachten a.s. zaterdag vliegen we naar de states. Uiteraard gaan we wat bedrijven bekijken en ik vind het bijzonder spannend. En even lekker een paar dagen weg. Familie bezoeken etc. Ik hoop dat zo heel langzamerhand we ook iets verder komen met de bedrijven waar we mee bezig zijn. Ik heb niet zo veel geduld en het wordt aardig op de proef gesteld....
Dus New York, here we come

gr petra
#18 - 08-02-2006, 03:13 uur

Dusza

veel plezier, maar vooral heel veel succes, Petra!
#19 - 08-02-2006, 08:12 uur

hollandranch

Petra, veel succes, wij vliegen de 15e naar Texas, Texas here we come and try to stay :D
#20 - 08-02-2006, 08:39 uur

Frans en Rita

Klopt het det je minimaal $ 500.000 moet investeren en een aantal Amerikanen in dienst moet memen?
Dit is wat ze mij hebben vertelt.

vr.gr. Frans

#21 - 08-02-2006, 12:00 uur

hollandranch

Klopt het det je minimaal $ 500.000 moet investeren en een aantal Amerikanen in dienst moet memen?
Dit is wat ze mij hebben vertelt.

vr.gr. Frans



Hoi Frans, basiseisen E2 visum, 100.000 dollar investeren en 2 Amerikanan aan het werk zetten, zie de ambassade sites, groet Hans
#22 - 08-02-2006, 12:05 uur

bgroeneveld

Voor zover ik weet geldt $500.000 (investeringsgebied) of $1 miljoen (elders) en 10 (wettige) Amerikanen in dienst nemen voor een groene kaart.

Melkboeren die naar South Dakota gaan hoeven maar vier wettige Amerikanen in dienst te nemen voor een groene kaart.
#23 - 08-02-2006, 18:38 uur

hollandranch

Voor zover ik weet geldt $500.000 (investeringsgebied) of $1 miljoen (elders) en 10 (wettige) Amerikanen in dienst nemen voor een groene kaart.

Melkboeren die naar South Dakota gaan hoeven maar vier wettige Amerikanen in dienst te nemen voor een groene kaart.


een E2 visum en een Greencard zijn 2 verschillende zaken, gewoon ff Googlen met E2 visum en je zult deze tekst overal tegenkomen:

Hoe kan je voor het E2-visum in aanmerking komen?
In principe zijn er drie basiseisen waaraan je dient te voldoen om in aanmerking te komen voor dit visum.
Er moet sprake zijn van een substantiële en actieve investering in een bedrijf waarbij er van een bedrag van minimaal $100.000 uitgegaan moet worden.
Het bedrijf moet voldoende inkomen genereren om van te kunnen leven in de VS en tevens eventuele investeringen in het bedrijf van te kunnen doen.
Het bedrijf moet werkgelegenheid bieden aan Amerikanen.

Hans
#24 - 08-02-2006, 18:52 uur

petratimmer

Hoi 500.000  dacht het niet he... die heb ik echt  niet en als ik daar op moet wachten.... :'(
Nee hoor met 100.000 kom je al een heel eind.. pfff gelukkig...

Wij hebben afgelopen week een verschrikkelijk mooi bedrijfje gevonden en gaan er zeker mee verder.. duimen.. we gaan een bod uitbrengen. Het dorpje heet Fort Ann in het noorden van NY vlak bij Lake George. Bergen, meren je kunt het zo mooi niet bedenken. Wij zijn even in de 7de hemel...
 
Petra
#25 - 17-02-2006, 23:20 uur

Jez

Hee gaaf, Petra! Keep us posted  ;)
#26 - 22-02-2006, 16:41 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hollandranch

Hi, leuk te horen Petra, we zijn net terug uit Texas en een ranch gekocht ruim 10 hectare en een zogenaamd double wide mobile home, incl. zwembad, paardenstallen, bos, etc, 5 april vliegen we terug voor de afronding en tekenen van de contracten. De hele afgelopen week in de weer geweest met Real Estate agents, Bank mensen, verzekering en Economic Developments bureau's. Was een zeer leuke ervaring. Blijven leuke mensen in Texas.

Ojaah, we gaan ons vestigen in Buffalo, Texas (http://www.buffalotex.com/) als we ons visum krijgen waar we een beetje van uitgaan, want we voldoen aan alle eisen en hebben ook 2 aanbevelingsbrieven meegekregen van de plaatselijke autoriteiten en we zijn zeer welkom.

#27 - 25-02-2006, 17:06 uur

Chiefram

Wow!

GEFELICITEERD !!!

Dit is geweldig nieuws en een droom voor velen. Hopelijk krijgen we binnenkort ook foto's te zien?  :)
#28 - 25-02-2006, 17:29 uur

Dusza

we zijn net terug uit Texas en een ranch gekocht

Proficiat! Jullie weten zeker wat doen de komende maanden!
#29 - 25-02-2006, 18:27 uur

Mrjn

Gefeliciteerd! Goed man!
#30 - 25-02-2006, 20:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15