Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

buying home in USA

Discussie gestart

JohnSmith

Bedankt voor jullie reacties. mr. Bgroeneveld heb 7 jaar in Légion gediend. Ben dus bezig om bedrijven te zoeken die mensen met mijn achtergrond graag willen contracteren.Ik kies voor het geld, veiligheid interesseert me niet zo veel helaas. De bedragen die betaald worden maken heel veel leed goed!

Dat is het mooie van USA , daar kunnen bedrijven zoals Blackwater PMC overleven. Hier in dit schichtige landje is niets toegelaten. Daarom wil ik ook (terug) verhuizen naar de VS met name. oorlog zal er altijd zijn, en is zeer veel geld aan te verdienen.  ???
#16 - 06-12-2008, 19:43 uur

bgroeneveld

Als je terug wilt verhuizen, heb je dan al de Amerikaanse nationaliteit? Of andere banden met de VS? Dat kan alles een stuk makkelijker maken.

Wellicht bestaat het blad "Soldier of Fortune" nog, of is er een website met die naam. Daar stonden nog wel eens advertenties in van het soort bedrijven dat je zoekt.

Ik heb zelf geen rechtstreekse ervaring met dit soort zaken, toen ik voor mijn dienstkeuring moest opkomen -- toen er nog dienstplicht was in Nederland -- heb ik gezegd dat ik dienstweigeraar zou worden. Waarop ik naar de psychiater werd gestuurd, die het met me eens wat dat ik best normaal was. Toen uitstel (studie plus onderwijs) en uiteindelijk afstel gekregen.
#17 - 07-12-2008, 19:06 uur

JohnSmith

neen helaas geen US nationaliteit..was het maar waar. ik zou zelfs met een amerikaanse gaan trouwen alleen om de nationaliteit te kunnen krijgen en om daar te kunnen gaan wonen met mijne vriendin. de magazine bestaat nog..ben druk aan rondkijken. probleem is, ik ben er al zo'n 9-10 jaar uit en ben in mindere tijden beland zeg maar. ben nu alles weer aan het oppakken en wil terug de situaties in. veel geld verdienen, want met veel geld kun je bijna alles. en wil als ik het overleef een leuk pensioen hebben in de VS.
neen heb wat jaren in de VS gewoond vroeger, high school gedaan enzo. ben nu 34 dus das al tijd terug. :o

en om zulk werk nu te krijgen moet ik terug trainingen gaan volgen. heb al sinds die tijd geen wapen meer aangeraakt.
#18 - 08-12-2008, 09:23 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15