Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

datum interview bekend

Discussie gestart

Wop

Ik krijg zojuist een telefoontje uit de USA. Johan en zijn gezin hebben de stempels in hun paspoort ontvangen. Zij mogen zich dus vanaf vandaag US residents noemen!

Wop
#91 - 30-06-2009, 22:29 uur

jerbia

 cheer cheer cheer Fantastisch nieuws! Gefeliciteerd Johan and family!
#92 - 30-06-2009, 22:33 uur

DNZ

GEFELICITEEEERDDD   !!!!!    ;D
#93 - 30-06-2009, 23:05 uur

Pieter79

Johan, gefeliciteerd!! Veel succes met het vinden van werk, woonruimte en het gebied waar je je wil vestigen. Laat zeker ff iets weten als je in de buurt van Minneapolis komt te wonen, dat is maar 3 uurtjes bij mij vandaan :)

Gr. Pieter
#94 - 30-06-2009, 23:52 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Johan

Thanks for the congratulations ;-)

Door de immigratieformaliteiten heengaan was een eitje, we waren binnen een half uurtje klaar om naar buiten te lopen met het stempel in ons paspoort wat direct het tijdelijke bewijs is van permanent resident status. Voor de goede orde wij komen nog terug naar NL maar de eerste stap is gezet ;-)
#95 - 03-07-2009, 04:14 uur

Mrjn

Heb hier strak overheen gelezen...  :-[

Maar dan toch een verlaat  cheer cheerb cheerg cheerr
#96 - 03-07-2009, 09:00 uur

Johan

Inmiddels zitten we zo'n drie weken na de eerste aankomst in Amerika met ons visum en helaas zitten we ook alweer 1 week weer thuis in Holland ;-) De eerste greencards (die van mij en mijn dochter) zijn inmiddels al binnengekomen. Daarnaast heb ik mijn social security number binnen wat we voor ons 4en de 15 juli hadden aangevraagd. Het is nu nog wachten op de rest van de social security numbers en 2 greencards. Daarna is alles compleet!
#97 - 23-07-2009, 08:46 uur

Staceybeesie

En? Hoe vond je het?
En in welke regio zijn jullie geweest?

Wil niet nieuwsgierig klinken, maar ben het eigenlijk wel, hi hi hi....  ;D
#98 - 23-07-2009, 13:34 uur
Groetjes Petra

Johan

We zijn naar Denver gevlogen en hebben van daaruit eerst enkele dagen van de gastvrijheid mogen genieten van Loek & Gepke (forumlid). Daarna hebben we een tochtje gemaakt door 4 staten, te weten Colorado, Utah, Arizona en New Mexico. Daarna hebben we wederom van de gastvrijheid van Loek & Gepke gebruik mogen maken. We voegen er even een foto van toe toen we net met z'n allen de Outback uitkwamen  ;D

Uiteraard is het heel anders naar de VS reizen met in je achterhoofd dat je dit doet als voorbereiding op definitief vertrek naar de US.
Alle 4 hadden we eigenlijk geen zin om terug naar NL te vliegen maar dat kon (helaas) nu nog even niet anders!

Vandaag werd me duidelijk dat al onze cards binnen zijn!!!!


#99 - 24-07-2009, 01:18 uur

Staceybeesie

Kijk, word ik even op mijn wenken bediend!
Hartstikke leuk! En goed te horen dat alle groene kaarten binnen zijn.
Binnen is binnen niet? Succes verder met het plannen!

Wat een pech trouwens om met een gebroken arm op pad te moeten voor je dochter.
#100 - 24-07-2009, 01:39 uur
Groetjes Petra

Johan

Ja en als het nou de eerste keer zou zijn dat ze haar arm (dit jaar) had gebroken dan zou het nog meevallen  :-\

Maar 1 voordeeltje: ze had zwemgips dus mocht en kon gewoon elke dag mee zwemmen.
O nee nog 1 voordeeltje: ze kan inmiddels ook links schrijven  :o
#101 - 24-07-2009, 07:57 uur

FreezeM

Gaaf Johan, ik vind het heel leuk om te lezen. Net als toedertijd met Chiefram/Matosh. Ik hoop dat je ons op de hoogte blijft houden :)
#102 - 24-07-2009, 11:23 uur

Loek

Leuke foto.  Ik zie allemaal bekende gezichten!
#103 - 24-07-2009, 19:25 uur

Johan

Natuurlijk houden we jullie op de hoogte!

Vandaag hebben we onze permanent resident cards binnengekregen.
Een mooi pasje in credit card formaat met bijvoorbeeld achterop ook je foto (heel klein) in hologram formaat.

Kortom WIJ ZIJN BLIJ  ;D ;D ;D ;D ;D
#104 - 30-07-2009, 13:13 uur

Loek

Blij te lezen dat ze goed zijn aangekomen  ;)
#105 - 30-07-2009, 20:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15